پیام مهم نکونام به مربی مورد علاقه قلعه‌نویی؛ چرا استقلال به تیم امید بازیکن نداد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

 حسین زواره‌ای و سینا سعیدی‌فر که از تیم استقلال به اردوی تیم امید دعوت شده بودند، در اولین روز تمرین حاضر نشدند و طبیعتاً در سفر تیم امید به ترکیه غایب خواهند بود.

اردوی جدید تیم امید در تهران زیر نظر رضا عنایتی آغاز شده است. عنایتی، سرمربی تیم امید در مصاحبه‌ای گفت از جواد نکونام و باشگاه استقلال انتظار بیشتری داشت و تصور می‌کرد به بازیکنان استقلال اجازه حضور در اردوی تیم امید را می‌دهند.

 این اولین بار نیست که نکونام با حضور بازیکنان جوان در تمرینات تیم‌های ملی جوانان و امید مخالفت می‌کند. او در دوران حضور در تیم فولاد هم به محمد امین حزباوی اجازه حضور در اردوی تیم جوانان را نداد. سرمربی تیم استقلال می‌گوید؛ بر اساس قوانین بین المللی باشگاه‌ها تنها برای روزهای فیفا و مسابقات رسمی می‌توانند بازیکنان خود را در اختیار تیم‌های ملی بگذارند و در سایر زمان‌ها حق طبیعی باشگاه‌ها است که از بازیکنان خود بهره ببرند. در حال حاضر استقلال در شرایطی تمرینات آماده‌سازی پیش از فصل را دنبال می‌کند که نتوانسته بازیکنان جدید را به ترکیب اضافه کند و به همین دلیل با تعداد کمی از بازیکنان تمرینات تیم استقلال ادامه دارد.

این تصمیم جواد نکونام حاوی یک پیام هم برای رضا عنایتی سرمربی تیم امید است. اینکه تیم امید باید در روزهای فیفا برای آماده سازی رسیدن به هماهنگی اردو و دیدار تدارکاتی تدوین کند و در سایر زمان‌ها بهتر است بازیکنان با باشگاه‌ها باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • کلنگلیس IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
    استقلال به اندازه ی کافی دشمن داره لطفا شماکه خودی هستی سنگ اندازی نکن آقارضا💙
  • امین IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
    من نمیدونم که روچه معیاری این وگذاشتن سرمربی تیم امید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی