نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
۱۳ |
۱۵
هایجک بزرگ پرسپولیس از استقلال/ چرخش از آبی به قرمز
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گلری که در آستانه توافق با استقلال بود حالا در یک قدمی پرسپولیس قرار دارد.

یکی از بازیکنان جوانی که در فصل بیست و دوم لیگ برتر درخشید، محمدرضا خالدآبادی، گلر ۲۱ ساله هوادار بود. او زیر نظر داوود فنایی به دروازه‌بان اول هواداری‌ها تبدیل شد و پس از پایان فصل نیز با درخشش در تیم امید خواهان زیادی پیدا کرد.

طی روزهای اخیر گفته می‌شد خالدآبادی به استقلال بسیار نزدیک شده و حتی علی امیری پیش از استعفا بر سر جزئیات رقم این انتقال هم با هوادار به توافق رسیده بود اما حالا خبرهای دیگری در این خصوص به گوش می‌رسد.

پرسپولیس پس از جدایی احمد گوهری به یک گلر دیگر نیاز مبرمی دارد و با توجه به شرایط لیست در تلاش است دروازه‌بانی جذب کند که لیست بزرگسالان را پر نکند. این اتفاق سبب شده یحیی گل‌محمدی، پیروانی و مدیران پرسپولیس، شدیدا دنبال جذب خالد باشند.

نامه‌نگاری پرسپولیس با هوادار انجام شده و طی امروز یا فردا نشست نهایی صورت می‌گیرد و احتمالا این انتقال طی ساعات آینده قطعی خواهد شد.

جالب اینکه خالدآبادی پیشتر در جوانان پرسپولیس حضور داشته و گفته می‌شود ظاهرا تعلق خاطر بیشتری به سرخ‌ها دارد و تمایل او برای پرسپولیسی شدن دوباره بیشتر از پیوستن به استقلال است.

باشگاه هوادار هم البته در نقل و انتقالات علیرضا حقیقی گلر سابق تیم ملی و البته آرشا شکوری دروازه‌بان ۱۷ساله تیم ملی نوجوانان را به جمع خود اضافه کرده و مشکلی از بابت جدایی خالدآبادی ندارد.

در ادامه همین مطلب بخوانید: واکنش عجیب درویش به جدایی مهاجم پرسپولیس؛ جدی جدی رفت؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • رضایی IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    11 میلیارد فقط رضایتنامه اش هست و خودش هم کم کم ۵ میلیارد میگیره. استقلال رفت سراغ محمدجواد کیا و دیگه اینو نمیخاد . ببین دیگه پرسپولیس چ پولی داره که حاضره واسه ی دروازه بان ذخیره که شاید تو طول فصل ۲بازی هم بهش نرسه حداقل ۱۵ میلیارد خرج کنه ...
    • مجیک IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
      از استقلال یاد گرفتن ک قایدی رو فروخت و با همون قیمت یکسال قرضش کرد. دروازه بان سومش هم ۸ میلیارد گرفت سال قبل. این ک دروازه‌بان دومه.
  • محمد جوادی IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    بعضی خریدها را اسمش را نمیشه گذاشت هایجک . بیشتر خریت هست. مثلا خرید ریگی که خود کیسه کشا از خلاص شدن ازش خوشحال شدن یا خرید خالد آبادی با فسخ ۱۰ میلیاردی ... اخه کی میاد ۲۵۰ هزاردلار واسه چنین بازیکنی خرج کنه !!!
  • A R IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    دیگه اسم هایجک را خراب نکنید . دروازه بان زیر ۲۳ سالی که آمار خوب آنچنانی تو لیگ نداره کجا هایجک بزرگه اونم با ۱۱ میلیارد رضایتنامه !!!!
  • اریا نژاد IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    اخه کل شما کیسه اییها بجز اقا حسن روشن خیلی پر رو و....هستتید جواد چکش میگه مسعود ریگی جز اولین لیست من بود ...انوقت کیسه ازدستش خلاص شد؟؟؟؟؟؟بابا شما دیگه.........
  • احمدبهزادی IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
    امسال ببینیدکه تیم‌ها چقدرباهم تفاوت دارندال مثیرکه امیدوارم هرجایی نبره موفق باشدرا امسال درسپاهان ببینیدکه جقدربا پرسپولیس متفاوت بوده است ولی خب مهم پول قراردادش هست که ازسپاتان می‌گیرد ودراخرفوتبالش خیلی کارخوبی کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی