چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۰
۱۰ |
۰
یک بازیکن روی دست نکونام و استقلال ماند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سجاد شهباززاده باوجود آنکه مورد توجه سرمربی استقلال نیست از همان روز اول در تمرینات حاضر شده و قصد جدایی هم ندارد.

 شهباززاده به‌دلیل قراردادی که با استقلال منعقد کرده باید در تمرینات حضور یابد چون اگر در تمرینات غیبت کند به لحاظ حقوقی مقصر شناخته می‌شود و آنگاه باشگاه استقلال هم می‌تواند از قراردادش کم کند و هم اینکه محدودیت‌ها و جرایمی را برایش در نظر بگیرد. به همین دلیل شهباززاده هم با اطلاع کامل از مسائل حقوقی در اولین روز تمرین با استقلال شرکت کرد تا دست بالاتری نسبت به باشگاه داشته باشد و بهانه‌ای برای کنار گذاشتن‌اش وجود نداشته باشد. این‌طور که از اردوی استقلال خبر می‌رسد نکونام صحبت‌هایی با شهباززاده داشته و این بازیکن به سرمربی استقلال اعلام کرده هیچ پیشنهاد جالب توجهی ندارد و نمی‌خواهد استقلال را ترک کند و می‌خواهد به قراردادش که یک فصل دیگر باقی مانده پایبند بماند.

به این ترتیب شهباززاده یک فصل دیگر با استقلال خواهد بود و قطعاً باشگاه استقلال هم باید طبق قرارداد تمام حق و حقوق این بازیکن را پرداخت کند و بی کم و کاست به قراردادی که بسته شده پایبند بماند. شهباززاده از انگیزه کافی نیز در تمرینات استقلال برخوردار نیست و باید روی این موضوع کار شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کلنگلیس IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    نهایت هنرحجت نگه داشتن این بازیکن تموم شده درفوتبال تواستقلاله
    • حنیف IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      قایدی که رفت محبی این جور بوش میاد باید بره روسیه دقیقا چکار میکنی جناب جان نثار!؟ همه از مشکلات پرسپولیس میگن استقلال ده برابر بیشتر مشکل داره
  • 6 IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    با شروع شدن بازيهاي تداركاتي اقاي گل ميشه
  • یک شهروند IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    پولی که از صاحب خانه بگیری و صاحب خانه رازی نباشد حرام است
  • جواد IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    دوچرخه بااین قراردادهای سرسام اوری که بابازیکنابسته فوتبال ایران نابودکردهیچ بازیکنی دیگه به کم قانع نمیشه
    • رضا IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      نه اینکه شما صندوق رو خالی نکردید واسه یه بازیکن اینو دیگه همه میدونن لنگی حقیر همه
  • لنگ سوز IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    کلا درویش ولنگ فاقد شخصیت زنده باد علی بیرو
    • Ali IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
      همه جور دزدی دیده بودیم اما این دزدی که تو کردی ومیکنی نوبره وفقط وفقط مختص خودت است که فرمایش جناب برانکو را درباره ی تیمت را بدزدی وبنام خودت بخواهی بابرچسب ناچسب به دیگران یعنی صاحب وزننده حرف بچسبانی وبگویی ، دزدی هم اگر میخواهی کنی برو از حاجی مدیرمحبوبتان شوآلیه ی فتوشاپ کار یادبگیر که 5میلیارد پول استقلال را به بهانه داشتن چک که حاجی تان میگوید به چندبازیکن داده را به روزکرده وگرفته درحالی که امیرحسین صادقی که حاجی فتح اله زاده بنام او و 2بازیکن دیگر این پول را برداشته میگوید ما همان موقع یعنی موقعی که بازیکن بودند به تیم استقلال بخشیده اند ،پس دزدی کردن را ازحاجی فتح اله زاده یادبگیر!!بعدهم که گندش درآمد وامیرحسین صادقی و2بازیکن دیگر گفتندبخشیدیم به حاج علی فتح اله زاده خویی گفتند پول را پس بده باپررویی وگردن کلفتی گفت پول رایعنی 5میلیارد را پس نِ می دَم .
  • بهزادی . IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    نویسنده این مطلب شهباززاده لطفا یه کم راجع به بازیکنان مازاد پرسپولیس که بازی نکردن چپول بیت المال گرفتن تیتربزن ،شهبلززاده به اندازه وسعش هرزمان میدان رفته بازی مورد قبول کرده و نکونام می‌دونه چشمان فرافکنی نکن،ادامه بدی نشون دادی طرفدارکدام تیمی.
  • پیمان.م IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    امثال فتح الله زاده،تاج و ساکت در این فوتبال که هیچ،همه چیزمان در دنیا بی مثاله!نایابه.هم در تکنیک مدیریتی و هم در دو اصل شرعی توحید ومعاد که نشان دادند چقدر از خدا وعاقبتشون در آخرت میترسند.نمیدانم وزارت اطلاعات،حراست ورزش کجان!؟دلال وارد میکنند(یه مثال ساده:فکر کردین مدیر برنامه یا ایجنت چطور راحت میرن و میان!؟با شرط رد کردن پورسانتشان حق فعال)در قضیه ویلموتس تاج،ساکت،نبی و کفاشیان فقط هوار نکشیدک که ما بودیم..چی شد؟تاج مجددا رئیس شد،ساکت مجددا مدیرعامل،نبی نائب رئیس و سرپرست تیم ملی(فقط از کفاشیان آب زیرکاه بی خبرم!؟)وای از حرکت آخری که فتح الله زاده رو کرد و چکهای باشگاه را توی جیب گذاشت چون زمان مدیریت اینقدر خرج کرده پس باید با پورسانتش پولش را پس بگیرد!کاری کرد که امیرحسن صادقی و اون یکی چشمهاش گرد شد.فقط با سر تائید کردند.حاجی مکه نرفته،دکتر مکاتبه ای و متخصص آواره کردن ستاره ها در لیگ های رده دو و سه اروپا را هیچکس مواخذه نکرد!قوانین قضایی ما مثل فیلم بینوایان شده...کم بدزدی حکمش سنگینه ولی تپل بدزدی،همه باهات راه میان،با کلی دوست میشی! اونهم در جمهوری اسلامی ایران❤اطلاعات کجا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی