نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
نکونام: هیچ تیمی سقف قرارداد را رعایت نمی‌کند؛ این قانون فقط برای ضربه زدن به استقلال است/ واکنش به احتمال جدایی حسینی؛ راحت و شفاف می‌گویم که...
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من نگفتم از نقل و انتقالات استقلال ناراضی هستم.

جواد نکونام در حاشیه اولین تمرین تیم فوتبال استقلال، گفت: ابتدا دوست دارم از هواداران تشکر کنم که واقعا از روز اول تا امروز که شروع تمرینات ما است، همیشه لطف داشتند و حمایت کردند. خدا را شکر می‌کنم چنین هواداران خوبی کنار ما هستند که امید و گرما به ما می‌دهند. ان‌شاءالله بدانیم در ادامه راه چه کار سختی داریم و موفق باشیم.

وی درمورد هدفش با تیم استقلال عنوان کرد: هدف همه تیم‌ها مشخص است و برای گرفتن جام تلاش می‌کنند. امروز کار ما شروع شد و تا روز آخر می‌جنگیم و برای قهرمانی تلاش می‌کنیم.

سرمربی استقلال درمورد احتمال حضور مجید حسینی در این تیم عنوان کرد: اسم بازیکن را نمی‌آورم اما صحبت می‌کنیم تا بتوانیم بازیکنان خوبی بگیریم.

نکونام درمورد این‌که امیدوار است رکوردهای دوران حضور خود در تیم ملی را در استقلال هم تکرار کند زیرا هواداران از او حمایت زیادی داشته‌اند، گفت: روزی که فوتبال ملی را شروع کردم به فکر رکورد نبودم و آن رکوردها در ادامه راه به وجود آمدند. امیدوارم با توجه به برنامه ۲ ساله‌ای که به باشگاه استقلال داده‌ایم بتوانیم بیشترین موفقیت را به دست آورده و هواداران که واقعا مرا شرمنده کردند، خوشحال کنیم.

وی درخصوص این‌که گفته می‌شود از روند نقل و انتقالات استقلال رضایت ندارد، پاسخ داد: نه این‌گونه نیست. راحت و شفاف می‌گویم باید بهترین نقل و انتقالات را داشته باشیم و باید بهترین بازیکنان و نفرات را بگیریم زیرا این هواداران از من و تیم توقع دارند. بهترین بازیکنان و نفرات را باید اینجا جمع کنیم تا در طول فصل بهترین نتایج را بگیریم.

سرمربی استقلال درمورد کمبودهای تیمش توضیح داد: کمبود استقلال در طول راه مشخص می‌شود. ۳۵ روز تا شروع لیگ داریم و این چیزی نیست که بخواهم امروز و در یک دقیقه یا یک ساعت بگویم. در این چند روزی که تا شروع لیگ وقت داریم، باید برنامه‌های خود را یک به یک جلو ببریم.

نکونام درخصوص ورودی‌ها و خروجی‌های استقلال هم گفت: هر بازیکنی جذب کنیم نسبت به آن خروجی خواهیم داشت‌. همه بازیکنان امروز هستند و ابتدا باید نفرات ورودی را بگیریم و سپس درباره خروجی‌ها تصمیم‌گیری کنیم. وقتی بازیکنی جذب نشده نمی‌توان درمورد خروجی‌ها صحبت کرد.

نکونام  و هواداران

وی درمورد وضعیت پست دروازه‌بانی استقلال و احتمال جدایی سیدحسین حسینی توضیح داد: سعی دارم بهترین تصمیم را برای تیم و بازیکن بگیرم تا موفقیت به دست آوریم. در تمام پست‌ها برای جذب بهترین نفرات برنامه‌ریزی کنیم.

سرمربی استقلال در مورد این‌که برخی رقیبان خیلی زودتر از آبی‌پوشان نقل و انتقالات را شروع کرده و برخی نفرات مدنظر خودش را جذب کرده‌اند و آیا این تعلل به ضرر استقلال تمام نمی‌شود، گفت: خیلی از تیم‌ها کار خود را از سال گذشته شروع کردند. قبل از اتمام لیگ با بازیکنان خود تمدید یا با نفرات جدید صحبت کرده و آن‌ها را گرفتند. نکته خیلی مهم این است که می‌گویند استقلال سقف قرارداد دارد اما این‌گونه نیست‌. این‌ها برای ضربه زدن به تیم ماست.

نکونام اضافه کرد: در تیم‌هایی که اکنون بازیکن می‌گیرند هیچ کدام از این اتفاقات رعایت نمی‌شود و این مسائل فقط برای ضربه زدن به باشگاه و تیم ماست تا نتوانیم بازیکنان مدنظر خود را جذب کنیم. نقل و انتقالاتی که در باشگاه‌های دیگر انجام می‌شود حق همگی است‌. همه می‌توانند بهترین عملکرد را داشته و بهترین نفرات را بگیرند اما کسی نباید باعث شود به تیم ما ضربه بخورد زیرا من وظیفه دارم از تیم استقلال حمایت کنم. صحبت‌ها و حرف‌هایی که بیرون زده می‌شود، همگی برای بیرون است.

وی درمورد این‌که برای نقل و انتقالات قطعا پلن‌های مختلفی دارد و شاید در پلن A او سعید عزت‌اللهی حضور دارد که خیلی از باشگاه‌ها دنبالش هستند و آیا مدیران باشگاه برای جذب این بازیکنان قولی داده‌اند، تصریح کرد: برخی بازیکنان را صحبت کرده‌اند اما نمی‌آیند ایران بازی کنند. برخی نفرات را اما می‌توانیم جذب کنیم که نام‌شان را به باشگاه اعلام کرده‌ام و باشگاه نیز آمادگی جذب آن‌ها را دارد. البته یک سری صحبت‌ها سبب دور شدن این بازیکنان از ما می‌شود. وقتی با یک بازیکن صحبت می‌کنیم سریع دوستان هم صحبت می‌کنند و حرف‌هایی زده می‌شود که سبب دور شدن بازیکن خواهد شد. سعی داریم بهترین بازیکنان مدنظر را جذب کنیم.

سرمربی استقلال درخصوص این‌که آیا مشکلات مالی سبب تاخیر در نقل و انتقالات این تیم شده است، گفت: هنوز هیچ‌کس را نگرفته‌ایم. با بازیکنان مدنظر مشغول صحبت هستیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۴
  • رامین تاج IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    فوتبال حرفه ایه یعنی چی بهترین تصمیم برا بازیکن؟؟ مگه اینجا ارث پدریشه هرسال تیمو نابود میکنه و بازم میمونه
    • امیر خردمند IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
      حداقل باید 600 میلیارد امسال جواد نکونام برای خرید تیمی قدرتمند خرج کنه حتی بیشتر مثلا 800 میلیارد. پرسپولیس و سپاهان و تراکتور حداقل 800 میلیارد خرج می کنن ولی در قراردادها می بینیم نوشته شده 400 میلیارد. پرسپولیس فقط 100 میلیارد بدهی داره برای فصل پیش پس امسال به طور قطع کمتر از 500 میلیارد خرج نمی کنه
    • ع IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
      800 میلیارد خرج مردم بشه بهتر نیسن؟
  • بابک IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    تلاش کنی بازیکنها میان، استقلال تیم بزرگی هست 50میلیون هوادار داره، این همه قهرمانی پی درپی داره، 2تا قهرمانی آسیا داره که هیچ تیمی نداره، شما یه تیم بگو که با دوتا بازی ستاره بزنه، پس این رکوردتا قیامت دست استقلاله، از این مهمتراسطوره هایی داره که داخل لیگ اروپا بازی کردن و گل زدن، بزرگترینش فرهاد که بهش میگن شاه فرهاد، که یه رکورد دیگه برای استقلال ثبت کرد تعداد بازی‌های ملی شاه فرهاد باشماره پیراهنش یکی هست. نکو فکرش نکن میان
  • آریو IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    توان رویارویی جوانمردانه رو هیچوقت با استقلال نداشته اند ، همیشه از همه جانبه حمایت شده اند و به تیم‌های دیگه و خصوصا استقلال ضربه زدند تا تیم سوگولیشون بتونه موفق عمل کنه
  • کیسه هوچی IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    هنوز نیومده شروع کرد خوب سقف رو نه شما ونه هیچ تیم دیگری رعایت نمیکند دنبال بهانه دیگری بگرد
  • امیر IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    بیا پایین بابا. هنوز فصل شروع نشده بهانه گیری اینا شروع شده. با مدیریت زپرتی باشگاهتون بازیکنای تاپ علاقه ای به حضور در تیمتون ندارند.
  • علی IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    حجت کریمی باید استعفا بدهد.خودش با احترام برود براش‌بهتره تا هوادارن بیان با لگد از لگ باشگاه بیرونش کنند.
  • سعید IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    نه شماخیلی رعایت میکنیدنیومده شروع کرده تهمت زدن
    • میلاد IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
      جالبه که 1000 میلیارد بدهی و قرض و قوله دارین و هیچ درامد و اسپانسری هم ندارین ولی از سقف حرف میزنین
    • هانی IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
      بزاربرسی ،مهرقراردادت خشک بشه بعدشروع کن توهم توطئه ودشمن فرضی رابقول روشن ازتواستین ت بیاربیرون،،تیمی که روزاول تمرینش،شعبون بی مخ داشته باشه و هانی کرده ونوچه هاش به هواخواهی امیری وکریمی، هواداران رابزنندتکلیفش معلومه گفت یاهرکی میادکی۳ متوهم هست یاهرکی اومدتوهمی میشه
  • ع ق QA ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    این قلع و قمع ها بنفع استقلال نیست نکونام هم مربی نیم فصل است و امسال سال شلوغ کاری و حاشیه هاست
  • ددیناری IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    معلومه که کیسه کشی هستی هنوز بازیها شروع نشده بهانه ها شروع شدن این قضیه فقط برای استقلال نیست پرسپولیس اگر رعایت نمیکرد تا حالا با بازیکنانش تمدید میکرد بازیکن خارجی خوب میخرید نه مثل شما که راحت با بازیکن خارجیتون یامگا تمدید کردین خود قرارداد خودت چقدره ؟ آیا بر اساس سقف هستش ؟ دیگه بسه یه کم بزرگ بشین اکر اینهمه نیرو را که صرف بهانه و تهمت به دیگران میکنید را صرف تیم خودتان و کسب علم کنید بهتر نتیجه میگیرید . البته بگم که خدا با صابران است صبر داشته باشید بالاخره یک بار هم شما جام میگیرید
  • شرافت IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
    آقای نکونام خداوکیلی اخرفصل اگه نتیجه نگرفتی دیگه وزیر و داور و اینا را بهانه نکن ما فقط قهرمانی می‌خوایم اما نه به هر قیمتی جوانمردانه مطمین باش خدا کمک میکنه تیم پرسپولیس با پنجره بسته و بازیکن محروم با یک سری جوان تا فینال آسیا هم رفت
  • گلات چیست IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    شروع شد دوباره بهونه گیری از اقای حاشیه
  • مرتضی IR ۰۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    درسته استقلال تیم دوم تهرانه ولی همه که نمتونن به تیم اول بروند پس بازیکن خوب هم به استقلال میرسه نیاز نیست مهردادمحمدی پرپولیسی دواتیشه را باپول بیاریم.زشته افت داره بخدا خودمون را فریب ندهیم....همین هاشمی نسب هم پرسپولیسیه با پول امدو باعقده وکینه....شدچوب دوسرطلا
  • محمدرضا IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    یاد روزهای اولیه منصوریان و فکری افتادن که با سلام و صلوات اومدن با رها کن و حیا کن رفتن
  • پارسوماش IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    اون پیراهن سیاهه پشت سرش همون نوچه هانی کرده هست که بامشت اون هوادار بنده خدا رو زد، فقط خواستم ب اون کیسه کشا بگم که اینا ازکی خط میگیرن ربطش ندید ب سایرتیمها جوادچکش خیلی زرنگه پیش خودش گفته اول بایدسکوها روداشته باشم همون گندی که توی اهواز زد اینجاهم داره تکرارش میکنه
  • الیاس IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    جالبه،تمام کامنتا مال لنکیاست.اینجا چکار میکنید برید با یایا جونتون .تیمتون رو ول کردیدچون ابهت نداره چون پوچید.بی هویت هستید برای دیده شدن میاین زیر پست سرورتون خودنمایی
    • مهدی IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
      واقعا برااستقلالیا متاسفم به جای این که ازتیمتون طرفداری کنید وشرایط رابرای موفقیت تیمتون فراهم کنید همش دنبال حاشیه هستید البته انتظاری هم نیست چون استقلالید حداقل از تیمای دیگه مثل سپاهان تراکتور وپرسپولیس بزرگ یاد بگیرید به جای حاشیه سازی وبهانه های بی مورد به فکر یارگیری تیم وتاکتیک برای تیمتون باشید.شماهنوز خودتون نمی دونید باخودتون چند چندید.دوگروه شدید افتیدید به جان هم واین به نفع تیمتون نیست.
  • محمد IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    هنوزنیومده شروع کردبه جوسازی این باید میزاشتنش مدیرهدچیگراها
    • فرهاد غلامپور IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
      لطفاً لنگی های حکومتی در مورد استقلال حرف نزنن در خصوص تیم های اظهار نظر کنن که مثل خودشون حسرت ستاره آسیایی دارن
    • فرهاد غلامپور IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
      لطفاً لنگی های حکومتی در مورد استقلال حرف نزنن در خصوص تیم های اظهار نظر کنن که مثل خودشون حسرت ستاره آسیایی دارن
  • کیسه سوز IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    توهم در این تیم تموم نمیشه.نیومده حرف از دشمن و دشمنی برا کیسه میزنه .تو حداقل یه جلسه تمرین شروع ون بعد حرف از دشمنی بزن .
  • ناشناس IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    اینم نرسیده شروع کرد به هوچیگری
  • سعید IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
    بازهم استقلال و پرده و پشت پرده و توطئه..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی