نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
نیمار مجوز خیانت به نامزدش را گرفت!/ عجیب‌ترین شرط در رابطه آقای ستاره
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسانه برزیلی گزارش عجیبی را در مورد نیمار و نامزد او منتشر کرده است.

یک رسانه برزیلی در گزارشی عجیب نوشته برونا بیانکاردی، نامزد نیمار به این بازیکن گفته که می‌تواند با شرایط خاصی به او خیانت کند! در واقع او مجوز خیانت شریک زندگی‌اش را صادر کرده است!

نیمار و برونو رابطه خوبی با هم دارند و حدود دو ماه پیش نیز با خوشحالی اعلام کردند که قرار است فرزند آنها به دنیا بیاید.

اما رابطه نیمار و بیانکاردی همیشه هم اینقدر خوب نبوده و فراز و نشیب زیادی داشته است که بیشتر مشکلات آنها نیز به عدم وفاداری خیانتهای ستاره برزیلی برمی‌گردد. حالا یک رسانه برزیلی نوشته که بیانکاردی که متوجه شده نمی‌تواند نیمار را مهار کند مجوز خیانت او را صادر کرده اما سه شرط برای او گذاشته که در روابطش آنها را رعایت کند. سایت Em Off در این مورد مدعی شد که سه شرط بیانکاردی از این قرار است: رعایت بهداشت جنسی و استفاده از لوازم جلوگیری در رابطه، نبوسیدن طرف مقابل و مخفی نگه داشتن روابط خود از دید عموم!

این رسانه نوشته که به نظر می‌رسد ستاره ۳۱ ساله دست کم نتواند شرط سوم را رعایت کند (!) چرا که به تازگی خبر رد و بدل کردن پیام‌های عاشقانه از سوی او با یک زن دیگر در روز ولنتاین منتشر شده است! نیمار و نامزدش هنوز به این خبر جنجالی واکنشی نشان نداده‌اند.

این گزارش درباره زندگی نیمار را هم بخوانید: نگاهی به زندگی لوکس نیمار و نامزد خبرسازش/ از اقامت در خانه‌های اشرافی تا تعطیلات فانتزی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • حسین IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۱
    نیمار وقتی ازدواج مادرش با یک پسر کم سن و سال رو تحمل میکنه میخوای اینطور آدمی نباشه؟ :))
    • سامی IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
      فوتبال ، فوتبال های قدیم ، فوتبالیست هم فوتبالیست های قدیم ، چه ایرانی و چه خارجی ... یکی مثل مالدینی رو بذار جفت نیمار ... قهرمانی آرژانتین با مارادونا و قهرمانی آرژانتین با مسی با هم مقایسه کن ...روبرتو کارلوس رو با مارسلو در رئال ببین ... دربی های 20 سال پیش رو با الان مقایسه کن ... اشتباهات دواری با VAR هنوز ادامه داره و توقف هاش ، بازی ها رو سرد کرده ...نه این فوتبال پولکی و حاشیه ای ، مفتش هم گرونه ... من که دوست دارم از سال 1970 یکی یکی فوتبال ها رو از اول شروع کنن به نمایش تا سال 2010 و تک تکشون رو میشنم از دقیقه یک نگاه میکنم تا آخر ، ولی این فوتبال ها واقعا به دلم نمی شینن ، حتی اگر با پیروزی تیم محبوبم همراه باشه... هرکی این حس رو داره لایک کنه ببینم کیا هم مثل من شدن
  • ا IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    این جور ستاره ها نباید ازدواج کنند و آزاد باشن و هر زنی و یا مردی که با ستاره ها ازدواج کرد باید بدونه که خواه یا ناخواه این ارتباطات خارج از ازدواج برای آنها پیش میاد که گریز ناپذیر هست.پس خودشون رو گول نزنن و بدونن که ازدواج آنها با این سرایط خواست خودشون بوده و باید تن به این مورد بدن.
    • محمدرضا IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
      مردم همیشه در صحنه ایران
  • ناشناس IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    خودتم که در صحنه ای مم رضا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی