نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
نکونام مثل مجیدی از جنس استقلال است/ این تیم با جواد کاربلد شانس اول قهرمانی خواهد بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان پیشین آبی پوشان گفت: نکونام باید از همین امروز شروع کند و لیست خروجی و ورودی تیمش را مشخص کند.

شاهین بیانی در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید استقلال اظهار داشت: از گزینه‌هایی که وجود داشت جواد نکونام بهترین انتخاب برای استقلال بود. من اعتقاد دارم گزینه ایرانی بهتر نسبت به گزینه خارجی بهتر است چراکه ایرانی‌ها شناخت خوبی از فوتبال کشورمان دارند.

وی افزود: نکونام تجربه گرانبهای در زمانی که بازی می‌کرد و حتی به عنوان سرمربی در تیم‌های دیگر مشغول بود، دارد و مثل فرهاد مجیدی از جنس خانواده استقلال است و به خوبی می‌داند چطور با حاشیه‌ها و مشکلات مبارزه کنند و تیم را هدایت کند.

بیانیه ادامه داد: متاسفانه مشکلی که استقلال در سال‌های اخیر دارد این است که برای فصل آینده زودتر تصمیم گیری نمی‌کند و انتخاب مربی همیشه با تاخیر انجام می‌شود. به نظر من نکونام باید از همین امروز شروع کند و لیست خروجی و ورودی تیمش را مشخص کند.

کاپیتان پیشین آبی پوشان خاطرنشان کرد: استقلال در فصل قبل درست یارگیری نکرده بود و در چند پست بازیکنان زیادی داشت و برعکس در چند پست دیگر با کمبود بازیکن مواجه بود. اما چیزی که مشخص است این است که هواداران نیز به خوبی می‌دانند استقلال بازیکنان بزرگ می‌خواهد و در فصل گذشته بعضی از بازیکنان در حد این تیم نبودند و حالا سرمربی جدید باید بعضی را کنار بگذارد و با آوردن چند بازیکن بزرگ و در حد استقلال تیم را تقویت کند. توقع هواداران الان با آمدن جواد نکونام قهرمانی است البته باید مدیریت باشگاه ابزار و امکانات خوبی را در اختیار سرمربی جدید بگذارد.

مدافع اسبق تیم ملی نیز در پاسخ به اینکه آیا استقلال با جواد نکونام مدعی قهرمانی است، اظهار داشت: استقلال همیشه جزو تیم‌های مدعی قهرمانی به شمار می‌رود و الان با نکونام فکر می‌کنم شانس اول قهرمانی است چرا که جواد کارش را بلد است و مثل فرهاد مجیدی می‌داند چطور کارش را انجام دهد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • کیسه IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    فوتبال دفاعی اتوبوسی
  • . IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    استقلال هميشه قهرمان
  • آرش IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    من به عنوان یه پرسپولیسی خوشحال شدم که نکونام مربیتان شد چون با خیال راحت به قهرمانی چندباره تیمم اطمینان پیدا کردم مخصوصا با کمک هاشمی نسب !!!
  • آسمان آبی دوستاره داره IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    هاشمی نصب 🔥🔥🔥🔥👺👺👺👺بولینگ 🤣🤣🤣🤣
  • پرسپولیس IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    نکونام متعلق به تاریخ باشگاه پاسه و شیش تایی ها اون رو متعلق به خودشون ندونن!
  • ادهم SA ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
    اتفاقا با توجه به اینکه استراتژی و تاکتیک تیمهای نکو بر مبنای دفاع و تخریب بازی هستش و این سبک بازی در استقلال وجود نداشته و هوادارها توقع بازی هجومی دارند، نکو برای قهرمانی موفق نخواهد بود و پیش بینی من استقلال در پایان فصل بین تیمهای ۴ ام تا ۸ ام جدول خواهد بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی