نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
بازیکن سابق پرسپولیس بیش از ۱۰۰ روز در زندان!/ شکایت زن سابق به خاطر مهریه دردسرساز شد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اتفاق عجیبی برای یکی از بازیکنان شناخته شده فوتبال‌مان رخ داده و او بیشتر از سه ماه است که در زندان حضور دارد بدون اینکه خبر زندانی شدنش رسانه‌ای شده باشد.

یکی از بازیکنان سابق فوتبال که سابقه حضور در تیم‌های استقلال و پرسپولیس را دارد مدتی است به خاطر بدهی به یک فرد محکوم شده و به زندان افتاده و عجیب اینکه بعد از زندانی شدن او همسر سابقش مهریه‌اش را به اجرا گذاشته تا برای این فوتبالیست سابق قوز بالاقوز شود.

در خلاصه پرونده مربوط به شکایت همسر این فوتبالیست آمده: طبق حکم دادگاه نامبرده که در اختیار ایران ورزشی قرار گرفته است بازیکن نامبرده در تاریخ ۵ اردیبهشت ماه سال ‌جاری دادخواستی مبنی بر اعسار از پرداخت محکوم به موضوع پرونده‌ای که علیه همسر سابقش داشته، به دادگستری تقدیم کرده که در همان تاریخ به شعبه مربوطه ارجاع شده است.

دلایلی که خواهان پرونده برای اثبات دعوی خویش به آن استناد کرده عبارت است از: ۱ – لیست اموال، ۲- شهادتنامه عادی و ۳ -تصویر دادنامه.

جهت تحقیق از شهود خواهان، قرار استماع شهادت شهود صادر و وقت دادرسی برای تاریخ ۱۶ اردیبهشت تعیین و اصحاب دعوی دعوت شدند.

شهود خواهان در جلسه دادرسی حاضر شده و شهود بر اعسار خواهان گواهی داده‌اند. خوانده نیز ادعای خواهان را انکار کرده است. دادگاه ختم دادرسی را اعلام و در مورد ادعای اعسار و تقسیط محکوم به رأی داده است.

این رأی در تاریخ ۱۶ اردیبهشت ماه از سوی شعبه ۳۷ دادگاه عمومی حقوقی مجتمع قضایی شهید صدر تهران صادر شده و در بند اول آمده طبق اظهارات شهود در جلسه دادرسی، صحت ادعای خواهان مبنی بر عدم استطاعت مالی محرز شده است.

در بند ۲ حکم آمده ایراد و دفاعی از جانب خوانده به عمل نیامده تا موجبات بطلان و بی‌اعتباری آن را فراهم آورد و دلیلی که حاکی از تمکن و توانایی مالی مدعی اعسار باشد به دادگاه ارائه نشده.

در بند ۳ حکم آمده بعد از استعلام از اداره راهنمایی و رانندگی و بانک مرکزی خواهان هیچگونه اموال قابل توجهی اعم از منقول یا غیر منقول که موید ملائت خواهان باشد شناسایی نگردیده است.

در بند ۴ آمده بر اساس سوابق استخراج شده از سامانه مدیریت قضایی خواهان از تاریخ ۱۳ اسفند سال گذشته به‌دلیل محکومیت‌های مالی در زندان اوین در اندرزگاه ۸ سالن ۷ زندانی شده و قادر به رهایی خود از بند نبوده است.

بر این اساس دادگاه ادعای خواهان را ثابت تشخیص داده و ضمن احراز صحت ادعای خواهان حکم بر اعسار خواهان از پرداخت یکجای محکوم به صادر و اعلام می‌دارد.

در ادامه حکم آمده پرداخت مهریه محکوم فوتبالیست تقسیط شده و او با پرداخت ۲۰ میلیون تومان به‌عنوان پیش پرداخت باید ماهانه ۵ میلیون پرداخت کند. او بیست روز وقت داشته تا به این حکم اعتراض کند.

با این حساب بازیکن نامبرده علاوه بر پرداخت بدهی‌اش به فردی که او را به زندان انداخته باید برای پرداخت مهریه همسرش هم دست بجنباند که باید دید اهالی فوتبال به کمکش می‌آیند یا دوران حضور او در زندان طولانی‌تر می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱
  • جرق جروق کوهی IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    سازمان لیگ پیروانی و تعاونی کشاورزان و کمک بلا عوض همراه اول و تنخواه وزارت ورزش و ... آماده باشند!
    • میلاد IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      هاشمی نسب
    • ناشناس IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      بنده خدا حامد کاویانپور خدا نجاتش بده البته اون شاکی هم خودش فوتبالیست بود
    • حسن کمالی IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      صندوق بازنشستگی را نگفتی
    • حسین IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      نادیده قضاوت نکنید خدابه اسیران در بند رحم کند خصوصآ بی گناهان وبی پناهان هواداران محترم استقلال وپرسپولیس عزیزان انسانیت فراموش نشود حداقل دعای خیر که می توانیم برای رفع گرفتاری آدمهای بی گناه و در بند را داشته باشیم یا حی یا قیوم
    • منصف IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      خداداد افشاریان بره براش سند بزاره
    • رسم زمونه IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      خدامشکل همه روحل کنه انشاالله که مشکل این بنده خداهرکی که هست برطرف بشه 🤲۱۰۰تاصلوات برای گشایش کارهمه خوبای دنیا🤲
  • کجا از اینجا بهتر IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    تاریخ تمدن افتخار این است لنگ حقیر
    • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      این بنده خدا که گرفتار شده پول استرا را که ۳ باره نگرفته. تاریخ تمدن افتخار یعنی ۳ گانه. باختتون به بدهی مهریه این خدا ربطی نداره. میخواستید نبازید
    • عروس العین عصطقلال ایران IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      هنوز میسوزه .😂😂😂 این مشکل همه ی همفکراته.خخخ خخخ
    • حسین IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      خطاب به آن دوست عزیز که اسم استقلال را خوب بکار نبرده عزیز جان شما این بازیکن سابق پرسپولیس که یک زمانی طرفدار های این تیم برایش هورا می کشیدند الان کسی جز خدا را ندارد البته که خدا تنها کافیست ولی می خواهم بگویم آن بازیکن بوده و پول گرفته حالا اینچنین گرفتار شده ولی طرفداری که هیچگونه امتیاز مادی برایشان ندارد وروزی هم اگر خدای نکرده گرفتار بشوند حتی این باشگاه خبری هم از او نمی گیرد پس واقعا ارزش ندارد که به هواداران استقلال وباشگاه ۷۷ساله استقلال بی احترامی کرد چون احترام ، /احترام می آورد حالا اگر استقلال در شرایطی نابرابر مقابل العین باخته دلیل نمی شود که توهین نمایید اول ببین چند بازیکن استقلال در آن بازی نبودند امید نورافکن با اینکه استقلال نیاز مبرم به ایشان داشت اما سرمربی وقت جناب منصوریان اورا در اختیار تیم امید قرار داد امید ابراهیمی هم دو کارته بود چشمی مصدوم بوددقیقه ۳۰فرشاد باقری هافبک دفاعی مصدوم شد وبا کمبود بازیکن والبته تقریبا بازیکنان امید استقلال مقابل العین باخت سنگینی آورد همان العین قهرمان آسیا همان فصل شداز آنطرف بازیکنان خارجی ودرجه یک آسیا را داشت پس منصف باش
    • حسین IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
      دوست عزیز طرفدار پرسپولیسی لطفا توهین نکن واگر تیمت را دوست داری از تیم خودت تعریف کن اما توهین وکنایه به تیم رقیب / استقلال کبیرنکن احترام بگذار بالاخره این تیم قدمت ۷۷ساله دارد در واقع پدر فوتبال ایران هست حتی قبل از فدراسیون وجود داشته و۲بار قهرمان آسیا وپنج بار حضور درفینال آسیا را داشته پس شایسته نیست بی احترامی کنید همین تیم بزرگ تراکتور هم ۷بر صفر مقابل استقلال باخت آیا سرمربی بدی داشت آیا بازیکنان خوبی نداشت آیا باشگاه بزرگ وپر طرفداری نبود البته که تیم شایسته وقابل احترامی بوده وهست ولی یکبار هم روز یک تیم نیست شاید ۱۰توب بیاید وهمه گل شوند شاید هم یک نیمچه موقعیتی برای یک تیم ۳ امتیاز بهمراه داشته باش پس لطفا یا قضاوت نکنیم یا اینکه منصف باشیم
  • احمدرضا IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    قابل توجه غار نشینان،گویا این بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس بوده،لطفا ناراحتی تان از دبل قهرمانی را اینجا عقده گشایی نکنید.
  • ۴۴۴۴ همیشه آبی ۷۷۷۷۷۷۷ IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    نادی اللنگ الحکومتی مکتب جرم : ناصر محمدخانی ممد پروین حمید روزبهانی مجتبی محرمی عادل کلاه‌کج شیث رضایی ممد نصرتی علی کریمی پشکی مهدی مهدوی‌کیا علی دایی و . . .
    • کیسه هوچی IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      تمام این اسم هاییکه آوردی ومعلومه ازسوزش سه گانه هست ولی همشون یه طرف حاج فتل وحاج اجرلوتون یه طرف
  • محسن IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    حامد کاویانپور کجاش تو استقلال بوده
  • مجیدی IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    این همه پول بیت المال و فقرا رو دادن به استراماچونی حتی چند بار بخدا که حرام هست. البته که خبر ورزشی هیچوقت پیامهای من رو نمیزاره
    • حسین IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
      دوست عزیز اگر پول بیت المال باشد خب کسانی مثل برانکو ،کالدرون ،رادشویچ ،بودیمیر، استوکس،لوکادیا ،باشگاه تر کیه ایی ووووووووووووهم گرفته اند در ضمن پول استراماچونی وام بوده وباشگاه استقلال مقروض است واقساط آنرا باید پرداخت کند اما آن پولها که عزیزان خارجی پرسپولیس گرفته اند بلاعوض بوده وپرسپولیس مقروض نیست پس منصفانه قصاوت کنیم عاملان آن بدهی استراماچونی هم وزیر محترم دولت قبل و دوستان پرسپولیسی اش بودند یا مدیران عاملی که ضعیف وبله قربانگو ایشان بوده اند در راس باشگاه استقلال قرار گرفته اند ضمن‌ احترام به هموطنان پرسپولیسی توقع این هست که انصاف را در مورد تیم رقیب استقلال رعایت نمایند
  • ک IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    فرزاد اشوبی
    • مهدی ف IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
      فرزاد آشوبی 20 روز پیش با پیروز قربانی تو برنامه فوتبال برتر پخش زنده داشت.
    • مجیدبراتلو CH ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
      غلامرضایی ابادی
  • گچساران IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
    فکر کنم،نیکبخت واحدی باشه
  • داودی IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
    شهریار علی دایی اقاکریم باقری پهنه پیشکسوتان قرمز آبی دست بدست دهند رسم مردانگی نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی