دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
۰ |
۰
مقایسه مسی و اینترمیامی با فیلم جنگ ستارگان!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسطوره تیم ملی آمریکا ورود مسی به اینترمیامی را فرصتی بزرگ برای لیگ آمریکا و فوتبال در این کشور می‌داند.

خبر سال فوتبال جهان و آمریکا، ورود لیونل مسی به اینترمیامی بود. این قرارداد نام تیم MLS را در تیتر هر رسانه‌ای قرار داد. این واقعیت که مسی قرار است برای میامی بازی کند نظرات متعددی را برانگیخته است. یکی از اولین مروجین فوتبال در ایالات متحده در دوران مدرن، الکسی لالاس است و او با اطمینان گفت که با حضور ستاره آرژانتینی در MLS، فوتبال در کشورش می‌تواند به طور بی‌سابقه‌ای رشد کند.

لالاس دستاوردهای اینترمیامی با وجود مسی را با فیلم مشهوری مقایسه کرد، مدافع سابق اظهار داشت که تیم اینترمیامی می‌تواند ستاره مرگ لیگ باشد. لازم به یادآوری است که ستاره مرگ سلاحی است که در فیلم جنگ ستارگان همه چیز را نابود می‌کند.

لالاس در صحبت با TMZ گفت: «ما در حال حاضر شاهد نام‌های باورنکردنی هستیم که به اینترمیامی مرتبط شده‌اند. به نظر می‌رسد که آنها دارند این تیم را تبدیل به ستاره مرگ لیگ می‌کنند. تماشای نفرتی که متوجه این تیم خواهد شد تماشایی خواهد بود. می‌دانم که اگر من در تیم دیگری بودم، مثلاً یک تیم با جذابیت کمتر و میامی همه این کارها را انجام می‌داد و یکی از بهترین‌های تاریخ را به تیمش می‌آورد، دلم می‌خواست به آنها لگد بزنم و شکستشان بدهم. این یک روز فوق‌العاده برای فوتبال و زمانی فوق‌العاده برای MLS و آمریکا است.»

این مطلب را هم بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی