نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
حمله یک استقلالی به یحیی گل‌محمدی؛ اگر این اتفاق می‌افتاد سال‌ها از فوتبال بیرون بودی!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال معتقد است اگر داور دربی برگشت فصل بیست و یکم خارجی بود، یحیی سال‌ها از فوتبال دور می‌شد.

موضوع استفاده از داور خارجی بحثی است که توسط استقلالی‌ها در آخرین بازی لیگ برتر مطرح شد، که البته واکنش منفی کمیته داوران فدراسیون فوتبال را برعهده داشت.

در حاشیه جلسه کانون مربیان فوتبال ایران فرصتی برای خبرنگاران ایجاد شد تا با محمد مومنی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در این رابطه صحبت کنند، که مومنی هم حرف‌های تندی را علیه یحیی گل‌محمدی مطرح کرد.

مومنی در خلال پاسخ به سوالات خبرنگاران با اشاره به موضوع داور خارجی که درخواست باشگاه استقلال است، بیان کرد: این را باید بگویم وقتی ما صحبت نمی‌کنیم، دلیل بر این نیست که مشکل داریم. نه ما می‌خواهیم احترام تیم مقابل حفظ شود. اما بعضی وقت‌ها حرف‌هایی زده می‌شود که آدم را به واکنش وامی‌دارد. کمیته داوران باید از خودش بپرسد، که چرا باشگاه استقلال تقاضای داور خارجی کرده است.  

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال سپس با کنایه به یحیی گل‌محمدی و اتفاقات سال گذشته دربی ادامه داد: به هر جهت کسانی که می‌روند به سینه داور و هل می‌دهند، الان از جایگاه داوری حمایت می‌کنند. این‌ها از زمانش گذشته است.

او سپس در واکنش به این سوال که در دربی آخر پاسخی به بدرفتاری ساپینتو داده نشده است، گفت: اگر داور خارجی بود، با آقای گل‌محمدی اینطور رفتار نمی‌کردند. حداقل سال‌ها از فوتبال بیرون بود. به خاطر اینکه لمس کردن داور جریمه سنگینی دارد که آقای ساپینتو این کار را انجام نداده است. درست است ایشان حساسیت خاصی دارد نسبت به خودش و تیمش و این حساسیت را می‌خواهد به تیمش منتقل کند که خالی از ایراد نیست.

او سپس در واکنش به این سوال که حمایت پرسپولیس از داوران ایرانی استقلال را در موضع ضعف قرار نمی‌دهد، گفت: نه. ما به داوران خودمان همیشه احترام گذاشتیم و می‌گذاریم. اما اینکه بعضی افراد می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند، درست نیست.

در همین ارتباط:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • نیسان آبی IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    سکوووووت 😏
    • IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
      جماعت اما و اگر!😂😂😂اگر فلان بود الان بجای این خانم مومنی در عصطقلال بود!😂😂😂
  • ساوالان IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    هوچی گری در استقلال عادت شده!!!!!!! ترک عادت سخته..
    • آلبی دل IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
      وای خدا این طرفدادای پرسپولیس کم نمیارن والا خود پیشکسوتای پرسپولیس میگن یحیی بجای مسائل فنی به نتیجه اسرار داره اسم باسگاه رو به لجن گرفته هر جا میبازه هوچیگری میکنه مطمئنه بازی بعدی داوری به نفعشه رئس کمیته داوری میاد علنی میگه هر بازی داورها یک پنالتی به پرسپولیس بدهکارن اخرین بازی استقلال به کل قهرمانیهاتون سره علی آقا پروین هم خیلی جاها گفته یحیی ابروی تیم برده لجای روی فنی شاگرداش کار کنه مطمئن میکنه داوری با ماست خودش گفته استقلال از ما بهتره زیباتر بازی میکنه اما نتیجه مال ماست چون داوری وعدش داده وامتیاز داد بهشون با نگرفتن پنالتی وسوت زدن بیجا وقتی استقلال نزدیک دروازشون میشه
  • محمد IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    انقدر امثال تو که فکر میکنن با گفتن این مدل حرف ها محبوب میشن رو سوزونده که حق دارید انقدر عصبانی باشید
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    کمک نایب قهرمان شدید و از آسیا هم حذف شدید پس سکوووووووت
    • اس اس سوبله چوبله IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
      همونایی که از آسیا حذفمون کردن کمک نایب قهرمانمون کردن ما بر عکس شما افتخار میکنیم که با حق کشی جام نگرفتیم سالهاست که استقلال برای گرفتن جام از میان آتش باید رد بشه و پرسپولیس از میان بزم مافیا !
  • کوهمره جروق پرسپولیسی IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    ساپینتو به داور فهش رکیک ناموسی داده.
  • !!! IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    دیگه نمونه آخر هند گولسیانی هم دراومد که وار هم پنالتی نگرفت چرا کوتاه نمیاید چه اصراری دارید هوچیگری کنید!!!
  • بابا علي گودرتمند IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    استوره پلي اكريلي هم به زبون اومد. تو كجا و حرف زدن از سرمربي تيم قهرمان كجا!!! برو سيم خودتو بكش از برق
  • رضازاپاتای پرسپولیس IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    بروباباهمین باداورخارجی پرسپولیس ۶تابه استقلال فروکردبازم ازرونمیریداین حرفارومیزنیدکه وقتی باختیدبگین چون داورخارجی نبودماباختیم هم یحیی که دربارش حرف میزنی اول دهنتوآب بکش بعدان بگووسلطان یحیی همین سلطان یحیی باداورخارجی به استفراق گل زدوقهرمان جام حذفی شدولی نکنیداین کارواگه داورخارجی بیاد۶تامیخوریدهمون بهترداورازاستقلال باشه که بااختلاف یکی دوگل ببازیداگه داورخارجی بیاد۶تامیخورید
  • کیسه پاره IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
    بابا خجالت بکشید ، بجای این آسمون و ریسمون بافتن برید یه دستی سر روی تیمتون بکشید ، ما هم میدونیم زمین آزادی تو بازیهای شما کج میشه ، چمنش لیز میشه ، توپ هم تو گل پرسپولیس نمیره، صد باره دیگه هم بازی کنید زورتون نمی‌رسه... ولی خواهشاً برای فصل بعد ،ساپیتف ،قایدی و محبی و پشمی....حتما نگه دارید ، اینا استخون تیم هستن. برید گرم کنید . بدو پسر ، میخایم خون بدیم، بدو بدو ، بدو بینم پسر....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی