نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
۰ |
۰
شرایط سخت برای ستاره متجاوز فوتبال در زندان
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره سابق باسلونا اوضاعش چندان خوب نیست و روز به روز نیز شرایط او در حال بدتر شدن است.

دنی آلوس، ستاره برزیلی سابق بارسا، همچنان در زندان بریانز ۲ شهر بارسلونا منتظر مشخص شدن تکلیف پرونده اتهام تجاوزی است که در دسامبر سال گذشته میلادی در کلاب شبانه‌ای در بارسلونا رخ داد. برنامه فیستا اخیرا با یکی از زندانیانی که تجربه همراهی با این ستاره سابق تیم ملی برزیل در این زندان را داشته‌ صحبت کرده که جزئیات جالبی را درباره شرایط فعلی او مطرح کرده‌ است.

این فرد با تاکید بر این واقعیت که او شرایط خوبی را در زندان پشت سر نمی‌گذارد گفت: «آلوس آنجا سرگشته شده اما هرکس او را می‌بینید فریاد می‌زند وای، آلوس! شاید در سلول‌ها کسی زیاد به او گستاخی نکند اما در زمان صرف شام همه لیوان‌هایشان را به هم می‌زنند و خطاب به او می‌گویند برای تو، متجاوز! و این موضوع برای او سخت است.» شرایط روحی و فیزیکی آلوس در این زندان چندان خوب نیست و روز به روز هم در حال بدتر شدن است. فردی که این برنامه اسپانیایی با او صحبت کرده در این باره اظهار داشت:« او لاغرتر شده و روز به روز نحیف‌تر می‌شود. هراز گاهی واقعا ناراحت و خسته به نظر می‌رسد.» این در حالی است که او تایید کرده که این مدافع سابق بارسلونا به دلیل جایگاه خاصی که دارد از مزایای ویژه‌ای هم در این زندان برخوردار است.

او می‌گوید آلوس بارها در گفتگو با سایر زندانیان تاکید کرده که گناهی مرتکب نشده است:« او می‌گوید که همه چیز از پیش توافق شده بود و مشکلی وجود نداشت. در واقع قرار بود آنها آن شب در کنار هم باشند و بحث تجاوز مطرح نبود.» این در واقع همان صحبت‌هایی است که آلوس پیش از این در آخرین جلسه دادگاه هم مطرح کرد و به قاضی گفت که به هیچ وجه اتهام تجاوز را نمی‌پذیرد.

این هم سلولی سابق آلوس درباره فعالیت‌های او در زندان اضافه کرد:« او زیاد بیرون نمی‌رود. تنها زمانی بیرون می‌رود که قصد دارد به مرکز ورزشی برود و مشغول بازی با سایر زندانی‌ها شود. اگر این کار را نکند، مدام در سلول می‌داند و خودش را در اتاقی که تلویزیون دارد حبس می‌کند تا برنامه‌های مختلف را تماشا کند.»

این مطلب را هم بخوانید: زن ستاره زندانی فوتبال خبر عجیب را تکذیب کرد/ پول؟ من قرار نیست پولی بگیرم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی