نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
شفاف‌سازی باشگاه استقلال درباره شایعه بدهی به ستاره خارجی/ عده‌ای به دنبال تخریب روحی بازیکنان ما هستند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انتشار شایعه‌ای مبنی بر عدم دریافت پول کامل بازیکن فرانسوی استقلال در رسانه‌های مجازی با واکنش مدیران باشگاه استقلال همراه شد.

صبح امروز شایعه‌ای مبنی بر نارضایتی یامگا از مجموعه استقلال بابت عدم دریافت کامل مطالباتش منتشر شد. این در حالی است که یامگا پیش از ترک ایران با توافق و تعامل کامل با مدیران باشگاه استقلال همچنین پرداخت مالیاتش توسط مسئولان باشگاه استقلال از کشورمان خارج شد.

در همین ارتباط یکی از محصولات عالیرتبه باشگاه استقلال که نخواست نامش در این گفتگو درج شود به خبر ورزشی گفت: «متاسفانه عده ای از افراد نزدیک به مجموعه باشگاه طی روزهای اخیر به ویژه از بازی پارس جنوبی جم به بعد که ما به نیمه نهایی جام حذفی را پیدا کردیم کمر به تخریب استقلال بسته اند».

وی افزود: «در روزهای گذشته هم گروهی به دنبال ایجاد حاشیه برای تیم استقلال بودند و حالا به موضوع میزان پرداختی باشگاه استقلال به یامگا می‌پردازند. در حالی که باشگاه استقلال تهران پول یامگا را پرداخت کرده و هیچ مشکلی بین باشگاه استقلال و یامگا وجود ندارد».

این فرد مطلع اضافه کرد: «توافق کامل با مدافع فرانسوی تیم صورت گرفته و هیچ بحثی در این باره بین این بازیکن با باشگاه استقلال و مدیر برنامه‌هایش وجود ندارد. البته مدیر برنامه کوین یامگا در ابتدای سال جاری به ما نوتیس(اخطار) داده بود که ما هم بلافاصله طلب او را تهیه و پرداخت کردیم و علاوه بر آن مالیاتش را هم دادیم تا مشکلی برای خروج از کشور نداشته باشد».

لازم به ذکر است؛ در حال حاضر کوین یامگا در کشور فرانسه مشغول انجام فیزیوتراپی است و هر روز گزارش عملکرد پزشکی و بدنسازی اش را برای سرمربی تیم استقلال ارسال می‌کند.

این مطلب را هم بخوانید: استقلال هنوز هم می‌تواند قهرمان شود/ وسط این همه دعوا سکوت سخنگوی باشگاه خنده‌دار است!/ چرا مدیر استقلال را دست‌تنها رها کرده‌اند؟/ یکی به این بنده‌خدا کمک کند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ساوالان IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    شفاف سازی کنید که استقلال پارسال رفت برگشت با پیکان در ازادی بازی کرد . شفاف سازی کنید که سپاهان با نفت مسجد سلیمان در اهواز بازی کرد... شفاف سازی کنید که پارس جنوبی و پدیده را استقلال نابود کرد. ووووووو
    • sahand IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
      وشفاف سازی کنید که سپاهان و پیروزی زد وبند کردن وبازی سه بر صفر به نفع پیروزی استقلال از کورس خارج شد و در ابادان گل سالم استقلالو نپذیرفتن و قهرمانی و دادن به لنگ و بعد داور عذرخواهی کرد....
    • شفای بابا مسعود IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
      مافیای هفت سر سرخ فوتبال از جسد استقلال هم وحشت داره چه برسه به این استقلال،خودشون بهتر از هر کسی میدونن در زمینه فنی و فوتبالی هیچوقت مقابل استقلال برنده نمیتونن باشن الا با کمک فدراسیون و وزارت ورزش و سازمان لیگ و کمیته داوران و ...... نه اینکه فقط مربوط به دوره بابا مسعود به اینطرف باشه قبلا هم همین بودن کارشون بیشتر کف خیابون و توی اتاقهای دربسته انجام میشه نه در مستطیل سبز ، اتاق فکر با افراد نفوذی در سازمانها و ارگانها و ادارات ، کف خیابون هم با رسانه ها و خبرناهاران هزارتومنی و تهییج هواداران نوجوان با شایعه و هوچی گری و جوسازی و ...... عمده ترین کار خبرنگارانشون بجای پرداختن به فوتبال و مسائل فنی و پیشبرنده فوتبال در زمینه ایجاد اعجاج و اختلال در کارسرورشون استقلال هست یعنی باسوادهاشون کارشون اونه !!!!!!!
  • الدوچرخه چی IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    تخریب روحیه!منظور این شخص که نخواست نامش مطرح شود از تخریب روحیه کدوم روحیه ست!احتمالا روحیه ی خوبی که بعداز دربی نصیبتون شده.😂😂😂😂😂😂😂😂اگه پزشکی قانونی اجازه ی نشر امار رو داشت میفهمیدید بعداز شکست عصطغلال از پرسپولیس تا به امروز چند خودکشی چقدر بستری بخاطر بیماریهای روانی و سوختنهای نقاط مختلف و افسرده گی حاد ثبت شده بود.😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆این امار را گفتم که اگه کیثه کشا خواستند شکایت کنند در شکایتشون این امار رو هم قید کنند.مسبب همه ش هم فقط یکنام است .پرسپولیس اریایی.خخخ خخخ
  • علیرضا IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    باز دو روز گذشت بیانیه بازی این تیم همیشه بازنده شروع شد همه در حال تخریب اینا هستن خخخخخ
  • حامی US ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    در همین ارتباط یکی از محصولات(مسئولان) عالیرتبه باشگاه استقلال که نخواست نامش . در همین حد واقعی و غیر شتابزده نوشته شده
  • پوریا US ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    در مورد بازیکن داخلیتون سید احمد موسوی چی دارید بگید. هنوز وکیلش جواب راستی آزمایی ای اف سی بخاطر نگرفتن طلبش ارسال نکرده. سر هرکی کلاه گذاشتین سر ای اف سی نمیتونید کلاه بذارید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی