نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
درگیری‌ها شدت گرفت/ مدیر استقلال به این دلیل محروم می‌شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک منبع مطلع و نزدیک به سازمان لیگ به ما خبر داد که احتمالا مدیر تیم استقلال با محرومیت مواجه خواهد شد.

تغییر میزبانی پیکان از ورزشگاه پاس قوامین به استادیوم آزادی واکنش منفی استقلالی ها را به دنبال داشت.

در این میان شاید بتوان گفت تندترین اظهار نظر را بیژن طاهری انجام داد. بیژن طاهری مدیر تیم فوتبال استقلال در واکنش به تصمیم سازمان لیگ مبنی بر تغییر محل برگزاری مسابقه این هفته تیم پیکان مقابل پرسپولیس، اظهار کرد: همه یک سال زحمت می‌کشند و هزینه می‌کنند تا بر اساس لیاقت و زحمت خود، در پایان فصل به مقامی در جدول دست پیدا کنند. ما کم زحمت نکشیدیم و تلاش کردیم با وجود همه مشکلات و تغییرات، دل هواداران را شاد کنیم ولی این اتفاقات باور کردنی نیست. پارسال هم کسی انتظار نداشت ما قهرمان شویم و تا به خودشان آمدند، دیدند ما سه هفته مانده با پایان لیگ، قهرمان شدیم وگرنه مطمئن باشید که نمی‌گذاشتند به قهرمانی برسیم.

وی افزود: سوال من از سازمان لیگ این است که چرا تبعیض بین تیم‌ها قائل هستید و ما چرا باید در دستگردی و بدون تماشاگر مقابل پیکان بازی می‌کردیم و تیم دیگر در آزادی و با تماشاگر بازی کند؟ چون گفتند ما بازی نمی‌کنیم؟! چرا کرج یا جاهای دیگر و شهرهای اطراف تهران این بازی را برگزار نکردند؟ مگر پیکان میزبان نیست و حق انتخاب ندارد؟

اما شاید تندترین بخش صحبت های بیژن طاهری جایی باشد که گفت: سوال من از مسئولان سازمان لیگ این است که مگر یک مسئول تصمیم گیر نباید بی طرف باشد؟ مگر باید برای یک رنگ خاص تلاش کند؟ این تصمیم گیری شائبه برانگیز و از عدالت به دور است. این ننگ بر روی پیشانی سازمان لیگ می‌ماند و کسی فراموش نمی‌کند که آن‌ها خودشان باعث و بانی تبعیض و ایجاد شائبه می‌شوند. پیکان اگر در حال سقوط بود، این اتفاق رخ می‌داد؟ آن هم از وضع چینش و افتضاحات داوری. ما الکی زحمت می‌کشیم و سرکار هستیم. ما و هواداران چه گناهی کرده‌ایم که این تبعیض را باید تحمل کنیم؟

به نظر می رسد استفاده از برخی کلمات و واژه ها از جمله «ننگ روی پیشانی سازمان لیگ» مدیرکم حاشیه استقلال را با دردسر جدیدی روبرو کند.

سازمان لیگ نیز از طرفی مدعی است تغییر محل برگزاری دیدار دو تیم پیکان و پرسپولیس بر عهده شورای تأمین استان بوده و این سازمان نقشی در آن نداشته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • کیسه لات کوچه خلوت IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    دربی رو باختید شرافت رو باختیید و جوانمردی رو هم باختید.از مسئولین تیمی که گل درست پرسپولیس رو فتوشاپ میکنن و تو روزنامشون چاپ میکنن که گل آفساید بوده انگار که تو قرنها قبل گیر کردن و نمیفهمند تو قرن تبادل اطلاعات چیزی رو نمیشه مخفی کرد بیشتر از این نمیشه انتظار داشت.مردک صورتجلسه رو امضا کردی معلوم نیست چه سوتی دادی که مجبور شدی امضا ‌کنی حالا میگی من امضا کردم ولی راضی نبودم؟تیم هوادار داره براتون خوش خدمتی میکنه که مثلا بیاد فینال اونجا دوباره مثل لیگ جلوی کیسه راه بده ولی نه هوادار. و نه شما رنگ فینال رو نمیبینید..سال گذشته رفت و بر گشت تو. آزادی با پیکان بازی کردین حالا سازمان لیگ بد شد ؟؟؟
    • آبدارچی IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
      وقتی فقط به قهرمانی و جام گرفتن با هر فلاکتی فکر میکنید میشه همین طرزفکر شما ، پاکی و ناپاکیش هم براتون فرقی نمیکنه تو حتی نمیخوای فکر کنی چرا در مواقع مقتضی !! شورای تامین باید از پرسپولیس حمایت کنه شورای تامین باید بگه باید تماشاگر باشه شورای تامین باید بگه بازی در آزادی باشه اونم دقیقا وقتی که سه بازی مهم تا پایان لیگ مونده چرا شورای تامین ؟ مگه فدراسیون مُرده و صاحب نداره ؟ چرا فدراسیون در این مواقع کار رو میسپاره دست نهادهای دیگه ؟!! کاش یه خرده سالم فکر کنیم و به خاطر منافع جمع بخاط فوتبال و آینده سالم فوتبال از منافع شخصی و باندی بگذریم از اون روز به بعد میتونیم بگیم ما با تبعیض جنگیدیم بخاطر همه التماس تفکر
    • سیروس IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
      شما اگر مدعی شرافت بودید الان از مدیران باشگاه می‌خواستید میزبانی را که حق پیکان است از آن تیم نگیرند. شما اگر مدعی جوانمردی بودید باید بابت پنالتی گرفته نشده در دربی شرمنده بودید. نه اینکه بابت این فسادها وقیح تر هم بشوید.
  • جواهریان IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    درود به شرفت بیژن خان که حرف دل ۴۰ میلیون هوادار استقلال رو زدی ، استقلال مدیرانی مثل بیژن طاهری میخواد نه فتحی ، سعادتند و فتل و .‌..
  • !!! IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    برو پی کارت بابا!! پارسال هم کسی انتظار نداشت!!!! خوب هم انتظار داشتیم همونموقع بعد از بازی گلگهر همه فهمیدند قهرمانید.
  • سیروس IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    کمیته داوران و فدراسیون با این تصمیمات کاری کرده اند که حتی خود هوادار پرسپولیس هم دلش میخواست در دربی پنالتی گرفته می شد یا فردا پیکان میزبان بود. یک بار در طول فصل علیه حریفان پرسپولیس در داخل زمین کاری نشد که یحیی در مصاحبه بعد از بازی فوتبال ایران را لجن خواند. اما حالا یحیی شاهد پاک ترین فوتبال هاست. کاش این لیگ برگزار نشود. بی عدالتی و فساد در حال دشمن کردن مردم با یکدیگر است.
  • حسن IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
    درود بر شرفت بیژن خان. تا این لنگی (سهیل مهدی) مسئول سازمان لیگ هست تبعیض ها همچنان ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی