نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
اقدام زشت استقلالی‌ها تلفات نداد/ خطر از بیخ گوش ستاره پرسپولیس گذشت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دقایقی قبل از شروع دربی نزدیک بود اتفاق تلخی برای چند بازیکن پرسپولیس رخ دهد.

در اینکه برای تماشاگران در ورزشگاه‌های ایران امکانات خوبی فراهم نیست، شکی وجود ندارد. در کنار امکانات ضعیف و البته قیمت‌های گران بلیط ورزشگاه‌ها، هوادارانی که با استادیوم می‌روند نمی‌توانند به راحتی بازی تیم مورد علاقه خود را ببینند و حتی صندلی‌های استادیوم‌ها هم اغلب شکسته و کثیف است. با این حال همه این مسائل دلیل نمی‌شود که اقدام غیرعادی و بعضا زشتی در استادیوم‌ها شاهد باشیم.

متاسفانه فحاشی، سنگ پراکنی و خیلی از اتفاقات زشت دیگر را هر هفته در استادیوم‌های سراسر کشور شاهد هستیم و این موضوع برای دیروز و امروز هم نیست. دربی صد پایتخت که به نوعی ویترین فوتبال باشگاهی ایران به حساب می‌آمد هم از این قاعده مستثنی نبود و شاهد چند اتفاق زشت از سوی هواداران بودیم. قبل از شروع بازی هواداران دو تیم شروع به فحاشی به هم کردند و کار حتی به پرتاب سنگ و بطری هم کشید.

شاید اگر دخالت نیروی انتظامی‌نبود، کار به جاهای باریک هم کشیده می‌شد. با این حال زشت ترین اتفاق دربی را هواداران استقلال رقم زدند. دقایقی قبل از شروع بازی و زمانیکه بازیکنان نیمکت نشین و اعضای کادرفنی پرسپولیس قصد داشتند از کنار پیست تارتان به روی نیمکت تیمشان بروند، با پرتاب سنگ و اشیا از سوی عده ای از هواداران استقلال مواجه شدند. تعدادی از هواداران استقلال به محض دیدن بازیکنان پرسپولیس به سمت آن‌ها سنگ و بطری پرت کردند و حتی نزدیک بود یک فاجعه تاریخی رخ دهد که خوشبختانه به خیر گذشت.

یکی از سنگ‌های پرت شده به سمت بازیکنان پرسپولیس دقیقا از مقابل صورت محمد عمری ستاره جوان قرمزها عبور کرد و این بازیکن آینده دار شانس آورد که این سنگ به صورت و چشم او برخورد نکرد. فقط کافی بود یک سانتی متر این سنگ آن طرف تر پرت می‌شد و آنوقت شاهد صحنه ای تراژدی و تلخ در ورزشگاه آزادی می‌بودیم.

نکته عجیب ماجرا اینجا بود که این عده از هواداران استقلال بدون دلیل و بدون اینکه اتفاق خاصی از سوی بازیکنان پرسپولیس رخ دهد، اقدام به این کار زشت کردند که خوشبختانه تلفات نداشت. هنوز ماجرای سرباز احمدی و کور شدن این سرباز در بازی پرسپولیس و سپاهان که در اصفهان برگزار شد، از یاد ما نرفته و نزدیک بود دوباره مشابه چنین اتفاقی را در دربی ۱۰۰ پایتخت تماشا کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۶
  • ناشناس IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    چنین رفتارهایی از طرف هوادار هر تیمی باشد زشت و زننده است فکر نمی کنم هواداران استقلال بدین شکل رفتار کرده باشن هواداران تمام تیمها با ادب و فهیم هستن اما اگر در بین هواداران هر تیمی چن نفری پیدا می شن که آبروی باشگاه و تیم مورد نظر رو زیر سوال می برن بایستی فوری جلوشون گرفته بشه و بهشون تذکر داده بشه بازیکنان استقلال و پرسپولیس و سپاهان و ......بچه های پدر و مادر های این سرزمینن چطور دلتون می آد چنین کارایی انجام بدید خدای نا کرده سنگ به صورت عمری قائدی و ..... می خورد شب خوابتون می برد کاری کنید وقتی شخص غریبه ای رفتار بچه های ایرانی رو می بینه بهتون غبطه بخوره نه اینکه تا اسم ایران رو بشنون بی ادبی بچه های ما رو بیاد بیارن تو زمین بازیکنان رقیب هم هستن بیرون زمین رفیق و برادرن پس شما هوادارا هم از این جنبه نگاه کنید
  • کورش IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    در کمیته انضباطی واخلاق که همه خاطرخواه رنگ آبی هستن پرسپولیس آزاری را خودشان رواج دادند
  • کیثه ی کثیف. IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    پس چرا منادیان اخلاق با خواندن و دیدن این اخبار خفقان مرگ گرفته اند! کجاست ان پیرمردی که خودش کار قبیح نکرده ای نداشت ولی برای بیراوند شده بود معلم اخلاق و مهاتما گاندی و از صلح صفا و جوانمردی و ۳ امتیاز بیشتر نیست و !!!از این یاوه ها . ایا اینکه بازیکنان پرسپولیس بعد از برد تاریخی و ارزشمندی که نتیجه ی یکسال زحماتشان را بثمر مینشاند خوشحالی کنند و با دیدن شادی میلیونها ایرانی شاد شوند بد است ولی اگر همین موجودات منتقد امروز با تیم هوادار که تیم دوم خودشان است هماهنگی کنند! و بعداز چند گل هماهنگ شده یادشان برود که قراری هم بوده و از سر سبکسری و خجستگی به ادا و اطوار روی بیاورند میشود شادی عادی !یکی از کسانی که در این چند روز بعداز باخت تیمشان و برد دلچسب پرسپولیس معلم اخلاق شده کسی هست که به گواه تصاویر ثبت شده ی تلوزیون کار عجیب و غریبی که در دنیا باشد نیست که انجام نداده !اما همین موجود که خود را برای هزاران ادا و اطوار اماده کرده بود ولی بخواست خدا در همان مخ نداشته اش فریز شد حالا برای جامعه ی فوتبال ادای جنتلمنی و جنبه داشتن در می اورد.
  • رحیم لطفعلی IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    مکتب کاج !!!
  • علی ریزی IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    سرباز احمدی هم طرفدارای لنگ ترقه زدند کورش کردند چون طرف اونا وایساده بود
  • سه نقطه IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    سطح فرهنگ
  • ولی IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    دم بیرانوند گرم خوب جوابشون داد
  • عفت IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    کاش فوتبال را تعطیل کنند دیگه فوتبال دوست ندارم
  • زهرا IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
    خدایا خودت مراقب پرسپولیس مقدس و قهرمان و محبوب و مظلوم و غریب ماباش آمین یا رب العالمین
  • هکتور IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    از کوزه برون همان تراود که دراوست
  • مریما IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    خدایاچرا اینقد بی فرهنگی توکشور مازیاد شده !
  • Fatemeh IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    این اتفاق تو شب قهرمانی استقلال تو بازی پرسپولیس اتفاق افتاد چطو میشه که درست شب قهرمانی استقلال همچنین اتفاقی بیافته و الان هم تو دربی اتفاق افتاده (این طور که منتق میگه کار خودشون بود ) امید وارم دست از این کارها ور دارند تو بازی زورشون به ما نمیرسه اینجوری تلافی می‌کنند
  • محمد IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    بازیکن های بولینگ حقشونه چون حق خوری میکنن یه توپ جمع کن به خاطر کار درستش به دستور افشین پیروانی اخراج کردن اونم توسط سهیل مهدی خخخخ تیم منفور همه جا با سنگ و آب معدنی استقبال میشه خخخخخ
  • علیرضا IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    خندم میگیره از طرفدارای دو تیم....حوصله داریدا خخخخخخ
  • کیسه افکن IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
    این کیسه کشای بیوجدان هنوز فوتبال شروع نشده اینقدر از بازیکنای پرسپولیس می ترسیدند که می‌خواستند قبل از اینکه دربی شروع بشه اونارو ناکار کنند این مکتب ناجوانمردانه کیسه است وباید این تماشاگرها را بگیرند وهمان بطری یا سنگ و بکوبند تو سرش وقصاصش کنند تا دفعه بعد همچین غلطی نکند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی