نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
سعید صادقی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سعید صادقی هافبک تیم پرسپولیس یکی از بهترین‌های تیمش در چند بازی اخیر بود.

سعید صادقی که با کلی سر و صدا به پرسپولیس آمد، تا قبل از شروع سال جدید آن بازیکنی که پرسپولیسی‌ها انتظار داشتند، نبود. با این حال سعید بعد از رهایی از بند مصدومیت، در ۳ بازی اخیر تیمش فوق‌العاده کار کرد و دو بار هم موفق به گل‌زنی شد.

صادقی که یکی از بازیکنان مورد علاقه گل‌محمدی به حساب می‌آید، درست در روزهایی آماده شد و به اوج برگشت که گل‌محمدی و پرسپولیس به شدت تحت فشار بود و به خاطر چند نتیجه ضعیف، صدر جدول هم از دست رفته بود. در واقع سعید به موقع به فرم ایده‌آل برگشت و در بازی‌های مهمی کمک حال پرسپولیس و گل‌محمدی شد.

صادقی که در دوبازی اخیر مقابل مس کرمان و ملوان گل‌زنی کرد، امیدوار است در دربی فوق‌العاده حساس پیش رو هم بتواند اولین گلش را در دربی به ثمر برساند و باز هم به کمک تیمش بیاید. نکته جالب در خصوص صادقی این است که او هروقت برای پرسپولیس گل‌زنی کرده، قرمزها موفق شدند در آن بازی ۳ امتیاز را بگیرند و به نوعی صادقی ستاره خوش‌یمن پرسپولیس به حساب می‌آید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • پرسپولیسی اصیل IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    قلط کرده کاش رفته بود استقلال ۲ تا بازی ملاک نیست تو کل لیگ بی تاثیر و بی کیفیت بوده پرسپولیس الان باید با اختلاف امتیاز خوبی صدر جدول بود و تو آسیا هم تا رده هفتم سقوط نمیکرد همین صادقی زپرتی سرلک شیخ پریرا دانیال حنانوف و خصوصا صادقی با کیفیت و عملکرد ضعیفشان باعث شدن
  • دختر پرسپولیسی🤞 IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
    سعید که بازیکن الکی بود حالا چی شد کیسه ها😏

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی