پایان کار زنوزی در فوتبال ایران/ واگذاری عجیب و غریب تراکتور تبریز!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باتوجه به عدم وصول درخواست خرید سهام‌ باشگاه تراکتور، تمام اختیارات، امورات و هزینه‌های باشگاه تراکتور به هیأت فوتبال آذربایجان شرقی واگذار شد.

پس از پایان مهلت ۱۵ روزه مجمع سهامداران باشگاه تراکتور جهت ارائه درخواست‌های خرید سهام باشگاه و عدم وصول هرگونه درخواستی در این زمینه، مجمع باشگاه اطلاعیه‌ زیر را صادر کرد:

بأسمه تعالی

«بیش از ۱۵ روز از فراخوان عمومی واگذاری سهام باشگاه تراکتور سپری شد و هیچ درخواست کتبی و حتی شفاهی از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی برای خرید سهام باشگاه وصول نشده است.

برنامه و بودجه ارائه شده از سوی هیات مدیره باشگاه برای فصل آتی در جلسه ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری تصویب و تخصیص یافته بود اما باتوجه به فراهم نبودن بستر لازم و همچنین شرایط پرتنش موجود پیرامون تیم، مجمع سهامداران باشگاه تراکتور امکان ادامه فعالیت را مقدور ندانسته و باشگاه را جهت واگذاری در اختیار هیأت فوتبال قرار می‌دهد.

در همین راستا با پایان مسابقات فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲، اعضای مجمع سهامداران، باشگاه تراکتور را بدون هیچ بدهی داخلی و خارجی، در اختیار هیأت فوتبال آذربایجان‌ شرقی قرار داده و تمام امور و هزینه‌های باشگاه از امروز - یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - به هیأت فوتبال استان به عنوان متولی فوتبال در آذربایجان شرقی واگذار می‌شود.

شایان ذکر است، با توجه به در پیش بودن نقل و انتقالات تابستانی، تصمیم مذکور به صورت فوق‌العاده در دستور کار مجمع سهامداران قرار گرفت تا اقدامات لازم جهت آماده کردن تیم در اسرع وقت از سوی متولیان جدید صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: خبر خوب زننده گل قهرمانی به هواداران پرسپولیس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • تراختور IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    واقعا دستش درد نکنه ایشان یا هر شخص دیگه ای هزینه بکنه دست آخر همه کنار تیم خاص داره میاد
    • مرتضی IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
      اتفاقا شماها هستین که با این حرفای صد من ی غازتون و انتظارت غیر واقعیتون این بنده خدا رو از شهر خودش فراری دادین
  • ارتش سرخ تراختور IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    40 میلیون هوادار تراختور برای فصل بعد قهرمانی می خوایم تیم باید تقویت بشه
    • محمد IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
      دست نشاندگان سرخابی و بدخواهان تراکتور و آزربایجان در پوشش هوادار بهترین روش نابودی تراکتور را توهین و دلسردی زنوزی دیدند! و در این مسیر از عده ای نادان هم استفاده کردند! و به هدفشان رسیدند! زنوزی از هزاران میلیارد گذشت و کنار کشید ، حالا باید تماشاگر نابودی تراکتور باشیم!! عده ای هوادار نما ! ولی جاسوس دشمن اخرین ضربه را به تراکتور و آزربایجان زدند..
  • محمدرضا IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    اگه بجای بازیکن اسمی و مربی اسمی یک مدیر خوب جذب می‌کردید الان به وضعیت دچار نمیشدید حیف از این همه هوادار
  • واعظ آشتیانی IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    شکست پروژه تیمداری زنوزی ، درس عبرتی برای سایر تیمهاست . بالابردن انتظارات و توقعات و دمیدن در تنور کر کری های بچه گانه و بی منطق نهایتا عرصه را بر آمران فتنه تنگ خواهد کرد .
  • شهروز IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    تو ایران باید حکومتی یا دولتی باشی تا بتونی تیم‌داری کنی . اشخاص حقیقی هیچ شانسی برای فعالیت اقتصادی در ورزش ندارند .
  • Yashasin azerbaijan IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    این خرج دخل که تو تیم بزرگ و جهانی تیراختور می شد توسط شخص پشت برده بود نه زنوزی زنوزی فقط نمای تیم بود و هیچ کاره می‌باشد و همچنین لاشخورانی چون هوشنگ نصیر زاده و دلال برای پر کردن جیب خود و انحلال تیم تیراختور آمده بودند یاشاسین آذربایجان یاشاسین تیراختور
  • اهواز IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    برای قهرمانی تو ایران نیاز به مدیریت خوب بازیکنان ستاره نیست باید نفوذ تو کمیته داوران فدراسیون حکومت داشته باشی طرفداران تراکتور تیم خودشون رو نابود کردن دلیل قهرمان نشدن تراکتور برای اینه که حکومت نمی‌خواد
  • هوادار IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    واقعا حیف تماشاگرها خونگرم زنوزی مدیریت بلد نیست
  • اکبرمقدم IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    در این کشور ما تیمی که به طرف سیاست بچرخه نابود میشه.و این رو متاسفانه خیلی از هوادارها نمیدانند و ناخواسته به تله می افتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی