نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
تصمیم مهم گل‌محمدی پیش از حساس‌ترین دربی/ یحیی ریسک می‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این احتمال وجود دارد که یحیی گل‌محمدی برای دیدار با مس کرمان تغییراتی در ترکیب اصلی تیمش ایجاد کند.

پرسپولیس ۵ بازی بسیار حساس در لیگ پیش رو دارد و با توجه به نتایج بدست آمده در هفته قبلی لیگ، دربی بزرگ پایتخت حساس تر از همیشه شده و نتیجه این بازی در تعیین قهرمان این فصل خیلی موثر خواهد بود.

پرسپولیس قبل از دربی باید به مصاف مس کرمان برود و ۱۰ بازیکن این تیم هم در آستانه محرومیت از دربی قرار دارند. هر کدام از این نفرات در صورت دریافت کارت زرد در بازی بعدی مقابل مس، دیدار حساس مقابل استقلال را از دست خواهند داد. آنطور که شنیدیم با توجه به حساسیت فوق العاده بالای دربی، ممکن است یحیی گل محمدی ریسک بزرگی کند و به چند ستاره ۳ اخطاره خود در بازی مقابل مس کرمان استراحت دهد تا آن‌ها بتوانند در بازی با استقلال بدون مشکل پرسپولیس را همراهی کنند.

از این رو احتمال نیمکت نشینی چند ستاره پرسپولیس در بازی این هفته وجود دارد و ممکن است چند بازیکن نیمکت نشین این تیم در ترکیب اصلی قرار بگیرند. هرچند بازی مقابل مس کرمان هم خیلی برای پرسپولیسی‌ها مهم است، ولی بازی با استقلال حکم مرگ و زندگی را برای قرمزها دارد و راه قهرمانی این تیم از مسیر دربی می‌گذرد. به هرحال اگر ترکیب پرسپولیس برای بازی با مس کرمان دگرگون شد، نباید تعجب کرد و احتمال اینکه یحیی به چند ستاره اصلی و ۳ اخطاره خود استراحت بدهد زیاد است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • اسماعیل IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    هر کار کند دربی را می بازد
  • پرسپولیس6 IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    این کار اشتباهه و یحیی هم هرگز اینکارو نمیکنه.به چند دلیل 1.بردن توی این مسابقه خودش میتونه در شرایطی خاص پرسپولیس رو صدرنشین کنه 2.در صورت بردن رقبا و نبردن پرسپولیس دیگه باید گفت قهرمانی پریده 3.دربی شرایط خودش رو داره و اغلب فنی نیست. بازیکنی مثل ولسیانی دو گل میزنه ولی ترابی و... هیچ گلی تاحالا توی دربی نزدن پس اسمی ها همیشه مفید نیستن 4. به لحاظ روانی این کار روحیه مس رو بالا میبره چون از ترسش کم میشه و به استقلال هم یه اعتماد به نفس کاذب میده که خیلی برای ما مهم هستن
    • اشکان IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
      هر بازی حکم فینال رو داره امتیاز از دست دادن یعنی خداحافظ قهرمانی
  • پرسپولیس قهرمان ایران IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    طرفداران کیسه اکثرا آدمهای پوچ وپر ادعا هستن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی