نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟
پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
۲۱ |
۰
آیا کارنامه ناامیدکننده موجب حذف مربی تیم ملی شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رحمان رضایی انتخاب اول امیر قلعه نویی در کادر فنی تیم ملی از جمع مربیان تیم ملی کنار گذاشته شد و جای خود را به آندرانیک تیموریان داد.

بعد از انتخاب رحمان رضایی به عنوان مربی تیم ملی برخی از کارنامه ناموفق او در مربیگری صحبت کردند.

یکی از سایت های خبری در این باره نوشت: «رضایی ۴۸ ساله علاوه بر بیش از ۵۰ بازی ملی، سابقه کار در تیم‌هایی مثل رایکا بابل، برق نوین فارس، ذوب آهن به عنوان سرمربی و همچنین در راه‌آهن و تراکتور به عنوان دستیار، دارد که اثرگذاری محسوسی در این تیم‌ها از او دیده نشد. مدافع اسبق و مربی فعلی تیم ملی که در دومین دوره حضور قلعه‌نویی در تراکتور با او همکاری می‌کرد، در آن زمان در تبریز دچار مشکلاتی غیرفوتبالی شد. در زمان سرمربیگری‌اش در ذوب‌آهن نیز یکی از بدترین نتایج تاریخ این باشگاه اصفهانی را در لیگ برتر ثبت کرد و اگر مدیران ذوب‌آهن تصمیم به تغییر وی در پایان نیم فصل نمی‌گرفتند، شاید در پایان فصل این تیم ریشه‌دار به دسته پایین تر سقوط می‌کرد. شاید یکی از دلایل بیکار ماندن رضایی پس از خداحافظی از ذوب آهن در ۲ فصل اخیر را هم بتوان به ناتوانی او در امور فنی مرتبط دانست زیرا افراد بسیاری از برخی ارتباطاتِ خاص لژیونر اسبق اطلاع دارند و عجیب است که رضایی با وجود چنین ارتباطاتی بیکار مانده است.»

با این حال به نظر می‌رسد دلیل اصلی کنار گذاشتن رحمان رضایی از هدایت تیم ملی پست‌هایی بود که او در صفحه شخصی‌اش در ماه های اخیر و در مواجه به برخی اتفاقات اجتماعی منتشر کرد. در غیر این صورت باید به این نکته مهم اشاره کرد، آندرانیک تیموریان که به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شده است، اصلا سابقه فنی ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۴
  • حسین IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
    همچین شخصی با این تفکرات بدرد تیم ملی نمیخوره😐حالا کارنامش ب کنار😂
  • اسماعیل IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
    سلام نه چه مشکلی داشته یکسری آدمهای در ورزش این مملکت هستن فقط بیان بااین حرفها ی که میزنند خودشان را بزرگ کنند متاسفم اول برای حمید ساجدی وبعد برای قلعه نوعی اقای امیر خان تا دیر نشده ازاین کار کنارگیری کن تا خراب ات نه کردن دوم مگر رحمان چه گفته که این اقا به مزاجش نه ساخته اگر. راست مگه پرونده کاری این اقا رو برسی کنند چون پرونده رحمان رضای مشخص هست ورزشکار ی پاک صدیق واگر حرفی هم زده چون ازاین مردم گفته دورود بر شرف اقای رحمان رضای
    • امید IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
      حرف یامفت زدن که کنتور نمیندازه.....باید اون موقع که راجع به مسائلی که اصلا هیچ آگاهی ووتخصصی نداره حرف میزد فکر این روزها بود....کسی که مملکتش رو رو قبول نداره چطور میخواد در تیم ملی خدمت کنه....
  • محمد IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
    رحمان رضایی در حد سرمربی تیم ملی هست همیشه در قلب ماست
    • عباس IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
      توهم بااین قلبت!!!
  • م IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
    من ی استقلالیم اما از رحمان حمایت میکنم 💙❤
  • evl2228980341 IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳
    سلام کارنامه رحمان مشخص هست حرف رحمان این بود به مردم خیلی سخت می گذره،مسولین به فکر مردم باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

در شرایط فعلی، نسخه شفابخش برای نجات استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی