نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
جدیدترین واکنش دولت به درخواست استقلال در پرونده استراماچونی
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون اول رئیس جمهور در مورد کمک دولت به باشگاه استقلال توضیحاتی ارائه کرد.

محمد مخبر در خصوص کمک مالی به باشگاه استقلال برای پرداخت بدهی استراماچونی، اظهار کرد: به طورکلی تصمیم دولت کمک به باشگاه‌های ورزشی به صورت عام است نه به صورت خاص، امیدواریم بتوانیم مشکلات باشگاه‌ها را حل کنیم.

معاون اول رئیس جمهور در مورد اینکه زمان برای باشگاه استقلال کم است و چه راهکاری اتخاذ شده، گفت: این بحث را مدیران باشگاه باید دنبال کنند ولی به طور کلی کمک می‌کنیم که ان‌شاالله مشکل برطرف شود.

وی در مورد اینکه علی فتح‌الله‌زاده بارها اعلام کرده باشگاه استقلال به دنبال دریافت قرض یا وام است، عنوان کرد: هماهنگ می‌کنیم. باید کمک‌شان کرد.

مخبر در مورد اینکه این کار شدنی است یا نه تصریح کرد: قطعا درست می‌شود. دولت فی النفسه نمی‌تواند کمک کند. باید تسهیل کنیم تا به شکل دیگری کمک‌شان شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • تو جیبمه IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    شکل دیگه چ جوریه ؟ یارانه مردم رو میخاین بدین سر گیجه میگیرین هر چند صدها برابر شو از مردم پس میگیرین
  • علی US ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    شرطش اینه که استقلال قرمز بپوشه😏
  • علی IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
    این آقای مدعی(فتح الله) خان که خیلی هم ادعاس بالاست چرانمی تونه مشکل تیمو حل کنه اگر نمی تونه بره کنار یکی دیگه بیاد درست کنه دیگه انگار که ارثیه خانوادگیشه
  • علی IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    از اونجاییکه باشگاه استقلال ، یک باشگاه دولتی هست ، دولت باید به این تیم کمک نماید، هروقت این باشگاه خصوصی گردید، انوقت مدیران این باشگاه باید خودشان آستین بالا بزنند، ولی الان باشگاه استقلال، باشگاه دولتی است.
  • عزیز IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    دولت اگه کمک نکنه باید تعجب کرد. مدیران هزینه باشگاه ها پشتشان به دولت گرمه که میرن قراردادهای میلیون دلاری می بندن . چون می دونن دولت اول و آخر این پول رو باید بده. من برای هوادارن متاسفم که قضیه رو استقلال پرسپولیس می بینن. این پولی که دولت بابت استراماچونی و به مدد مدیران فاسد فوتبالی باید پرداخت کنه از پول مالیات هایی که از همین مردم گرفته میشه و به جای اینکه برای آبادانی کشور هزینه بشه تو جیب یه مشت مدیر نالایق و دلال وابسته به باشگاه و اوم سرمربی چند ده هزار دلاری می رسه.
  • سیاوش IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
    حالا چه اشکالی داره باشگاهها، ی کمکی به دولت کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی