نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
استقلال با ساپینتو به نقطه پایان رسید/ زمان خداحافظی با جنجالی‌ترین سرمربی تاریخ آبی‌ها
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

گرچه همه هواداران و کارشناسان استقلال نیز اعتقاد دارند که بابت تصمیم‌های داوری تیم‌شان لطمه دیده است اما پرواضح است که بروز چنین رفتارهایی با وجود اشتباهات داوری از سوی هیچ کس مورد تأیید نیست.

همان طور که قابل پیش‌بینی بود سرمربی استقلال به‌دلیل به کاربردن الفاظ زشت بعد از بازی با پیکان و تشبیه کردن فوتبال ایران به جنگل و بیان اظهارات دور از ادب مانند حیوان با محرومیت تازه روبه‌رو شد.

در حکمی که برای سرمربی استقلال داده‌اند سه جلسه محرومیت از بازی با ملوان(جام حذفی) نساجی و گل گهر قطعی است و سرمربی استقلال که پیش‌تر در شش بازی محروم بود، باید سه جلسه محرومیت تازه را تجربه کند تا تعداد محرومیت‌های او تا این‌جای لیگ به ۹ جلسه برسد. عددی که نه تنها در تاریخ باشگاه استقلال بلکه در تاریخ فوتبال ایران بی‌سابقه است.

این محرومیت اما قابل افزایش است و چنانچه سرمربی استقلال بابت آن اظهارات عذرخواهی نکند، حضور روی نیمکت استقلال در بازی با ذوب آهن و فولاد را هم از دست خواهد داد تا جمعاً ۱۱ بار به‌دلیل محرومیت‌های انضباطی از حضور روی نیمکت استقلال محروم شود.

درواقع کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همچنان راه را برای آقای سرمربی باز گذاشته تا با انتشار متنی نسبت به آن اظهارات ابراز ندامت کرده و رسماً از فوتبال ایران عذر خواهی کند تا تعداد غیبت‌هایش در فوتبال ایران به ۱۱ بازی نرسد.

با توجه به اینکه استقلال بابت محرومیت‌های ساپینتو لطمه‌های بسیاری دیده و از لحاظ شخصیتی نیز زیرسؤال رفته است عذرخواهی سرمربی استقلال قطعی است و او با انتشار پیامی مانع از افزایش جلسات محرومیت خود خواهد شد. ساپینتو در بدو بازگشت به ایران نیز در صحبتی که با بیژن طاهری داشت به این موضوع تأکید کرد که قطعاً بابت آن اظهارات عذرخواهی کرد تا محرومیتش بعد از سه بازی آتی استقلال درجام حذفی و لیگ برتر کاهش یابد اما پرسشی که ذهن هواداران استقلال را فرا گرفته این است که تا کی و چه زمان باید چنین رفتارهایی را از سوی سرمربی خود تحمل کنند.

گرچه همه هواداران و کارشناسان استقلال نیز اعتقاد دارند که بابت تصمیم‌های داوری تیم‌شان لطمه دیده است اما پرواضح است که بروز چنین رفتارهایی با وجود اشتباهات داوری از سوی هیچ کس مورد تأیید نیست و فقط ساپینتو است که در مجموعه عریض و طویل استقلال چنین رفتارهایی را از خود بروز می‌دهد و الفاظی را به زبان می‌آورد که هیچ یک از مربیان تاریخ باشگاه استقلال تا کنون آن را به زبان نیاورده است.
بی هیچ اغماضی ساپینتو پرحاشیه‌ترین مربی تاریخ باشگاه استقلال است که بدون توجه به عقبه این باشگاه رفتارهایی انجام می‌دهد که حتی تعصبی‌ترین استقلالی‌های ایران نیز آن را نمی‌پسندند.

پایان ساپینتو و استقلال کلید خورد

اما مسأله مهمی که باید به آن توجه داشت این است که حتی اگر ساپینتو با استقلال صاحب جام قهرمانی هم شود، دیگر جایی دراین باشگاه نخواهد داشت. هرچند که مسئولان کنونی باشگاه استقلال به جهت حفظ منافع خود و احتمالاً هواداران این باشگاه سعی درکاهش محرومیت ساپیتو دارند و به نوعی در حمایت از سرمربی خود اظهاراتی انجام داده‌اند اما باشگاه استقلال به حدی محترم و بزرگ است که اجازه ندهد چنین شخصیتی به‌عنوان سرمربی درآن به فعالیت بپردازد.

ساپینتو هراندازه هم که به لحاظ فنی در تیم استقلال منشأ تحول باشد که البته نبوده و بسیاری دیگر از مربیان داخلی و خارجی بهتر از او نتیجه گرفته‌اند اما حق ندارد با چنین واژه‌های سخیفی فوتبال ایران را به سخره گرفته و به جنگل تشبیه کند.

البته برخی مسئولان باشگاه استقلال سعی در تعدیل اظهارات سرمربی خود دارند تا سررشته کلاف پیچیده همکاری با این مربی پرتغالی از دست‌شان خارج نشود اما این حمایت‌ها را نباید به حساب رضایت ارکان این باشگاه از ساپینتو دانست چرا که مدیران باشگاه استقلال هم خوب می‌دانند که ادامه دادن با چنین مربی بی‌پروایی قطعاً به ضرر خودشان تمام خواهد شد و مشکلات بزرگ‌تری برای باشگاه استقلال درعرصه‌های گوناگون ایجاد خواهد کرد.

تصور کنید ساپینتو چنین رفتارهایی را درلیگ قهرمانان آسیا انجام دهد؛ آیا تبعات چنین واکنش‌هایی منجر به محرومیت‌ها و جرایم بین‌المللی نخواهد شد؟ به هرحال حتی اگر ساپینتو تا پایان فصل نیز دیگر محروم نشود، تداوم همکاری‌اش با با شگاه استقلال در فصول آتی بسیار بعید است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶۷
  • شادوماد IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    جنگل بهترین تعبیری بود که از کنار زمین فوتبالمون شد،چطور برانکو لیگمون به سیرک تعبیر کرد به هیچکسی برنخورد؟؟؟ چون مربی تیم حکومتی بود؟؟؟
  • محمد IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    شما جای هواداران استقلال صحبت نکن اتفاقا هواداران پشت سر سرمربی هستند و ازش حمایت می کنند و خواهان تمدید قرارداد هم هستند شما خیلی نگران فوتبال مملکتی پیگیر این همه تبعیض و ناعدالتی باش نه ایجاد حاشیه برای استقلال چرا اون روزی که اون آقا گفت سیرک و جانشینش گفت لجن بهتون بر نخورد؟؟؟؟
  • مرتضی IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    این مطلب بیشتر به بیانیه های یحیی گلمحمدی شباهت داره
    • کریمیان IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
      بهترین مربی تاریخ باشگاهه جناب اقای ساپینتو، متاسفانه خیلیها بهتر از خودشونو نمیتونن ببینند، بیجا میکنید از طرف هواداران حرف میزنید، شما حرفهای یحیی که از کوچک به بزرگتان رو لجن خطاب کرد چشم پوشی کردید وبه سرمربی ای که مربیان ایرانی انگشت کوچکش نمیشن ایراد میگیرید، دیگه واسه مردم وهوادار فوتبال دستتون رو شده، زور اخرتون هم بزنید ببینید اخرش به کجا میرسید، اینو بدونید زمین گرده وخیلی زود شمشیر از دستتون می افتد وروسیاهی به زغال میماند
  • تاجی GB ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    متاسفانه امسال نمیخواهند پرسپولیس و استقلال قهرمان شود اینم بازی کثیفی است که راه انداخته اند در ضمن اگر هم ساپینتو فوتبال این مملکت رو به جنگل تشبیه کرده پر بی راه نگفته از رئیس فدارسیون بگیر الی ماشاالله
    • درجواب تاجی(ا.پرسپولیسی) IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
      قسمت اول نظرت را هم من هم اکثر هواداران غیراحساس ومنطقی دوتاتیم قبول داریم وتمام سعی باندتاج وساکت درفدراسیون باسنگ اندازی درمسیرچندتاتیم مدعی حتی تراکتور وگلگهرهست،اما قسمت دوم نظرت راچون کلی توهین کرده وایران و ایرانی رامثل خودش تشبیه کرده نه من نه دیگران نمیپذیریم،دفعات قبل به شخص توهین ودرگیری تن به تن به اصطلاح بودامااینبار توهین جمعی کرده وبایدعذرخواهی کنه
    • غریبه کشی IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
      گل‌محمدی این همه توهین کرد چقدر محروم شد؟؟ جواب هیچی واقعا زورشون به غریبه ها خوب میرسه اکر اون ضربه ای که کل محمدي به داور دربی زد را ساپیتنتو زده بود تا آخر عمرش محرومش می‌کردید یا استفاده‌ از واژه لجن توسط گل محمدی که هیچ برخوردی باهاش نشد بجای گل محمدی ساپیتنتو را محروم میکنن!!!!!
    • لنگیسم IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
      گلممد گفت این فوتبال لجنزار است ولی کميته اخلاق و انضباطی ورود نکردند کلا مافیای سرخ مصونیت قضایی دارند
    • جمشید IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
      شما پرسپولیس را قاطی استقلال نکنید همینجوریش هم شما تشنه خون پرسپولیس هستین شما با همون سپاهان و تراکتور همیار باشین
  • مهدی IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    پیشنهاد می کنم ساپینتو را در یک موسسه زبان مشغول کنید چون از کنار هرکسی که رد میشه زبان پرتقالی یاد میگیرد، اینطوری دیگر با یک ترم گذراندن همه پرتقالی یاد می گیرند و هم در وقت و زمان و هزینه صرفه جویی می شود
    • یک ساده لوح IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
      عزیزم چرا یک ترم،،،؟؟؟؟؟؟نیم ساعتها مسلط میشن، مگه ندیدی!!!!!!!!!
  • farzad farhoodi IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    متاسف هستیم واسه تون .استقلال وارد حاشیه نخواهد شد
  • ابراهیم IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    جالبه که شدید دایه مهربان‌تر از مادر،،،پیشتر رفتار وحشیانه مربیان دیگر را دیدیم که متاسفانه از مصونیت برخوردارند و هر کاری که دلشان بخواهد حتی درگیری فیزیکی با داور، ،اشتباهات فاحش داوری هم که همه علیه استقلال شکل گرفته ،،رفتار ناشایست مسئولان مسابقه در کرمان و حمله وحشیانه عوامل این تیم هم که گم شده.‌.جالبه که از حقیقت فرار میکنیم و از واژه جنگل ناراحت میشیم مگر نه این است که وضعیت ترافیکی در شهرها، رسیدگی به امور در ادارات دولتی،آلودگی محیط زیستی در مراکز تفریحی و غیر،......،زندگی در عادی‌ترین شکل ممکن هم دست کمی از جنگل ندارد،پس ژست طلبکار رو نگیرید دست از سر ساپینتو بردارید
    • ابراهیم IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
      احسنت
    • سعید IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
      دقیقا ای ول راهی به جز این به ذهن دشمنان استقلال نمیرسه
  • چنگیز IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    جالب شد .روزنامه دولت علیه سرمربی استقلال موضع گرفته و خواهان اخراجش شده .چرا علیه فحاشی گل محمدی به داوران سکوت کردید ؟ا
  • بهروز IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    برانکو گفت سیرک هم جرات داشتی بنویسی. حامد لک رو که به توپ جمع کن تراکتور فحش و تهدید شد چی. چرا آخه انقد تابلو رینگتون رو داد میزنین. همه هوادارا عاشق ساپینتو هستند. مدیریت بیجامیکنه عوض کنه
  • حسن بابایی IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    سلام، چرا این اتفاقات رُخ می‌دهد آیا مربی ها مقصرهستند،؟ یا مدیران باشگاه ها و بازیکنان باشگاه ها؟ چرا هراتفاقی می اُفتد تمام فریاد ها را بر سر سرمربی ها ختم می‌دهید، شماها شک دارید که فوتبال ایران سلیقه ایی و کلیشه ایی است فقط خود بازیکنان، ابتکار عمل را دردست می‌گیرند؟ کدام بازی درایران انجام شده است که داورها بی تقصیر و بازیکنان بی گناه و دو گود نشین ها دخالتی از قبل درآن نداشته باشند؟بعدها متوجه می‌شوید،. که ساپینتو درست می‌گوید،، بجای اینکه بک سرمربی را سلاخی کنید، اول باشگاه هاتون را پاکسازی کنید،. همه مدیران باشگاه ها مقصر اصلی هستند،، وقتی یک مربی خارجی با آزادی های کشورخودش را خریداری میکنید وبه ایران وارد میکنید،. شماها به این مربی خارجی ویاهر مربی خارجی اول باید بهش بگید ایران یک کشور قبیله ایی هست،. ودر هرباشگاه حداقل 20 قبیله کُرد، ترک، عرب، فارس، لُر، شاهسون، گیلانی، مازنی، بلوچ،. وووووو، بازیکن و کارمند دارد، شما فکر نمی‌کنید اول ازهمه باید ما خودمان را ادب کنیم، که چگونه باید رفتار داشته باشیم، مگر آقای کی‌روش کم توهین کرد به باشگاه ها ولی با همه این تفاصیر، به ملت _
  • محمد IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    نویسنده محترم وگرامی اگر شما خبرنگار بی طرف هستید.عدالت رارعایت کنید.شما مطلبی را که نوشته اید یک باربخوانید ورفتار دیگر مربیان را نگاه کنید از اول انقلاب چه برسرتاج کبیرآورده آوردند تمام اموال این باشگاه بزرگ رابه غارت بردندوتاکنون احدی جواب گو نیست بنده اززمانیکه کیهان ورزشی ۳ ریال بود طرفدارتاج کبیربوده وهستم وخواهم بود وبرای تمام ورزشی نویسان واقعی ودیگرتیمهای ورزشی احترام قائل هستم وهیچ بی احترامی رااز طرف هرکسی به دیگران را نکوهش میکنم شما الآن سرمربی استقلال را محاکمه غیابی ومحروم ومجازات وبیرون کردید انصاف داشتن صفت زیبنده ای است شادوسربلند باشید
  • حسن بابایی IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    ادامه نظر،، به ایران وملت ایران و حاکمیت ملی ایران اسلامی احترام ودفاع کرد ولی بازیکنان تیم ملی ایران حاضر نشدن سرود ملی ایران با پرچم ملی ایران اجرا کنند و به جهان به طریقی بی احترامی ملت ایران از خودشان دادن، شما اینجا چکار کردین، قانون فقط برای یک مربی خارجی هست یا برای همه اقشار، بهتر است اول خودتان را در دادگاه عدالت وجذان قرار دهید، اول یه سوزن به خود بزنید بعد یه سیخ برزگ به دیگران، احساس درد بی احترامی ورزشکاران خودتان و مربی های داخل خودتان را ببینید بعد به یک خارجی بفهمانید،، وحالا شما باید از مربی خارجی عذرخواهی کنید که ماهم مقصر هستیم، از روز اول ورود شما به شما آموزش رفتاری ندادیم، آزادی درهر کشوری با قوانین وفرهنگ خودش است و شما باید رعایت بفرمائید،، و لازم الاجرا است که شما مسئولین از آقای ساپینتو عذرخواهی کنید و افراد خاطی در ورزشگاه را شناسایی و اجرای حکم کنید،، اگر شما مدیر محترم استقلال روز اول از حراست شما می‌خواستید که باید به مربی خارجی که از فرهنگ کشور مسلمان ایران اطلاعی ندارد احیای فکری، فرهنگی می‌کردید،،
  • ایران GB ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    وقتی رییس فدراسیون فوتبال خودش متهم به اختلاس است ( فولاد مبارکه سپاهان ) باید مربیان لیگ هم بد دهن و اخلالگر باشند باید جلو هردو گزینه را گرفت فوتبال و رییس پاکم آرزوست
  • عباس احمدی IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    این همه مربیان ایرانی به زبان وطنی به هم فحاشی کردن اتفاقی نیفتاده ولی مربی استقلال با زبان پرتغالی چند کلمه که هیچ کس نمیدونه تو فرهنگ اونا نمیدونه این قدر مورد توجه قرار گرفته این داستان یه کم بو داره ومهندسی شده است
  • موحد IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    چون یک فرد خارجی این حرف زده معترض می‌باشیم، ولی اگر هموطن بود موضع‌گیری نمیکردیم، چون در رابط با فوتبال حرف درستی زد، این اوضاع زمین، داور، ورزشگاه، تماشاگر، ووو
  • محمد IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    واقعا برای فدراسیون و کمیته انضباطی متاسفم خداوکیلی خجالت نمی‌کشند عجب آبرویی دارند برای زمین زدن استقلال هرکاری دارند می‌کنند ولی کور خوندید استقلال با ساپی و بدون ساپی تو دهنی محکمی به همه شما خواهد زد فقط شما خجالت بکشید چرا اون کسی ک به سرمربی تیمه استقلال تو کرمان حمله کرد هیچی نشد
  • سعید US ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    اصلا که معلوم نیست نویسنده خبر فوق تمایلی رنگی دارد من برات دعا میکنم شفا بگیری ..و همینطور...
  • حسنی IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    بذارید خود استقلالی ها تصمیم بگیرند جناب نویسنده پرسپولیسی
  • مصطفی DE ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    این صحبت های ک شما نوشته کاملا مشخص هست که مغرضانه و نابخردانه هست. چون در این شرایط میخاید کاری کنید ک تیم استقلال به حاشیه بره. در فرهنگ و دین ما اگر کسی هم اشتباهی انجام بده با مهربانی و رافت و راهنمای مفید کمک به اصلاح رفتار اون شخص انجام میدیم نه اینکه اینقد در مواقبلش برای تخریب شخصیتش موضع میگیریم. کمی تامل
  • محمد حبیبی IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    فوتبال ایران خیلی سخیفتر از این حرفهای ساپینتو هست مگه یحیی نگفت لجن چرا محروم نشد . رو نیمکت همه تیمها یک نفر نشسته فقط برای فحاشی و دعوا . ساپینتو اگه اهل جنجال بود زمانیکه تیم میباخت جنجال میکرد نه زمانیکه تیم ۳ گل زده و جلو هست
  • علی IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    اتفاقا آقای ساپینتو حرف حق زده است ، مگه کثافت کاری و مافیا در فوتبال ایران رواج ندارد!؟ ۵ سال با نامردی و ظلمی که درحق باشگاههای لیگ برترانجام دادند و پرسپولیس را قهرمان کردند، پس فوتبال ایران دقیقا جنگل و حتی بدتر از آن میباشد، بعنوان نمونه ، چگونگی انتخاب رییس فعلی فدراسیون فوتبال .
  • داود IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    این فوتبال همه چیزش باید با هم جور در بیاد بیخیال ایران شوید
  • علی IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    فیل لگد زدن مامور نیروی انتظامی که به نظر می‌رسد سربازبودن باشد به پای ساپینتو در حالیکه در حرکت است چه میشود؟
    • ساپینتو IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
      چراخبرهارادنبال نمیکنیدمگه حکمش نیومد ساپینتورابه خاطرلگدخوردن یک بازی محروم کردن
  • امیر IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    خیلی جالبه یکی میزنه تخت سینه داور انگار نه انگار یکی مثل حسینی مربی استقلال و فحش میده انگار نه انگار الان جامعه فوتبالی ما رو در روی ساپینتو قرار گرفتن و علیه اون جبهه گرفتن مربیای ایرانی خیلی بدتر از این‌کلمات رو بکار میبرن مثل دو فصل پیش ک محمود فکری تو بازی با ملوان حرف زشت و ناموسی زد احساس میکنم بغیر از این‌که نمیخان این‌مربی نتیجه بگیره یک نوع حسادت هم بوجود اومده گر حکم شود ک مست گیرند هر که در شهر هست گیرند
  • غ،ا IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    یه سر مربی هست وقتی میبازه، داور و ... که هیچ، حتی نظام و حکومت و ...زیر سوال میبره،اما حاشیه امن دارد و باهاش برخورد نمی شود، ساپینتوی خارجی از جلو به سینه ش میزنند، ازپشت لا لگد میزنندش،بعد باز هم خودش را جریمه و محروم می کنند، البته استقلال مدیر و هواداران منفعل دارد و کلا در کنار این قضایا خنثی هستند. اگر کمیته انضباطی جرات کرد سر مربی سرخ را محروم کند!!
  • ابراهیم IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    متاسفانه تمام هم وغم ورزش نویسان پکیجی مافیای ایجاد حاشیه درست کردن برای تیم مظلوم ومردمی استقلال است ،شرف عنصر فراموش شده این روزهای فوتبال ایران است،مربی ای که در کرمان مورد حمله کادر حریف وبه نامردی واز پشت سر مامور یگان ویژه که باید خودش حرکت میهمان را نگه دارند ،به سادگی توسط مافیای فدراسیون فوتبال برخورد نشد ولی به شادی با هواداران ونیز استفاده از کلمه جنگل توسط ساپینتو دیده به ولله رفتارهای بعضی از مربیان ایرانی حیوان صفت وقانون جنگل است ،ضمنا ورزش سه شب تا صبح به فکر ایجاد حاشیه برای استقلال هستی اگه دین ندارید لااقل ازاد مرد باشید ،ودر آخر ما هواداران میلیونی استقلال تمامی رفتارهای رنگی کمیته های فدراسیون فوتبال وسایت ها وسیمای میلی هست .نه میبخشیم ونه فراموش میکنیم
  • محمد IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    آقای برانکو لیگ را به سیرک تشبیه کرد که در سیرک هم چند حیوان و چند دلقک هستند برای خنداندن مردم، یا مربیان دیگر تیمها به قومیت و مردمان شهرستانها توهین نکردن و همین چندوقت پیش گل محمدی به خوزستانیها بی حرمتی کرد، آیا برای کمیته انضباطی جای سوال نیست فقط در حرف زدن مربی استقلال اکشن تند دارد، حال ما قبول داریم ساپینتو خطا کرده و تاوانش را میدهد، اما برای سایرین هم حکمی چگونه میدهید. پس این مسئله رای کمیته بودار هست
  • خداداد IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    متاسفم برای شما نویسنده که اوج کینه و عداوت را نسبت به استقال نمایان کردی اگر دم از اخلاق میزنی به مربیان تیم های دیگر هم بنگر که با صدها الفاظ ورفتار ناشایست تمام مجموعه فدارسیون ودستگاه ورزش را به توپ بستند ظاهرا شما با استقلال مشکل داری نه با مربی
  • هانی IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    شما لازم نیست واسه استقلال تعیین و تکلیف کنید که آیا سرمربی این تیم بمونه یا که بره شما کلاه خودتو سفت بچسب تا این مطالبت کار دستت نده
  • شاهرخ IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    اگه ساپینتو نتیجه نگرفته بود الان کسی کاری به کارش نداشت
  • عدالت IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    اقای نویسنده اول حرفتون به اشتباهات داوری اشاره کردیدتاذهن هواداران به سمتی ببریدکه باورکنیم شمابی طرف هستیدولی خوب اشتباه کردیددیگه هواداران فوتبال خیلی خوب متوجه میشن که چی درسته چی علط!فقط نمیدونم چرابه حرف های یحیی که فوتبال خوزستان به لجن تشبیح کردیامحرومیت ساپینتو درکرمان به خاطرلگدخوردن ازسربازو کتک خوردن ازمربی حریف هیچ اشاره ای نکردید واقامتاسفم
  • یحیا IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    بهترین راه برای زدن استقلال، باشگاه استقلال بزرگه و مدیران میدونن چجوری با مربیشون رفتار کنن،
  • ساپینتو IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    ازامروزبرای حمایت ازساپینتو همه ی استقلالی هابانام ساپینتو پیام بدین 💙💙💙💙💫💫
  • محمد IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    دقیقا ساپینتودرست گفت سیرک وجنگلی که تاج بنیانگذارآنهاست..
  • کیون IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    این مربی اجنبی میاددتو ایران پول هنگفتی می گیره بعد از روز اول مثل چاله میدونیهای قدیمی از نیمکت تیم مقابل تا...حمله وتوهین می کند به کادر پزشکی ملوان حمله ور شد دوباره به کادر تیم پیکان حمله ور شد بعد هم لیگ وجنگل ومربیان ایرانی را حیوان تشبیه کرد ویک تعداد رو تعصب الکی ازش پشتیبانی هم می کنند کمیته انضباطی عرضه ندارید به شدیدترین وجه این مربی متوهم که هر توهینی کرده شایسته خودش است را سر جاش بنشانید که دیگر خارجی ها سوئ استفاده نکنند
  • امیر IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    هوادار تمام قد پشت سرمربی خوبش هست.متاسفانه کمیته انضباطی دستوری هست که حرف های زشت مربی پیکان و نمیبینه.فحش ها و دعواهای سرمربی پرسپولیس و نمیبینه.لگد زدن به سرمربی تیم بزرگ استقلال و نمیبینه.ناداوری های استقلال و نمیبینه.تعبیر سیرک بودن فوتبال ایران توسط سرمربی پرسپولیس و نمیبینه فقط و فقط و فقط ساپینتو رو میبینه!البته ما با این بی انصافی ها بزرگ شدیم و عادت کردیم ولی شما نظر ندی کسی کاریت نداره!
    • .. IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      معلوم نیست مربی استقلال مثل چه رفتار می کنه حقشه محروم بشه تا دیگر از این بی ادبیا نکنه
  • سرخپوست IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    من خودم استقلالی هستم ولی بقول حسن روشن پیشکسوت فهیم استقلال ساپینتو یک دلقک است واین الفاظ تشبیه لیگ به جنگل ومربیان داخلی به حیوان اصلآ در شدن مربی تیم استقلال تا الان نبوده ومن از مربیان داخلی معذرت میخوام واین ساپینتو بود و نبودش رو نیمکت زیاد فرقی ندارد خود تین داره کارش و انجام میده کاش کمیته انضباطی تا آخر لیگ او را محروم کند ما مربی بی ادب وعصیانگر نمی‌خواهیم.
    • حافظ IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
      قشنگ معلوم استقلالی هستی (لنگی) تازه هم اگه استقلالی باشی ما همچین هواداری نمی‌خواهیم مگه غیر از اینه خیلی هم درست گفته یه خارجی اینو فهمیده تو همه ی بازی ها همین داستان هست این چه وضع فوتبال شدیم مسخره همه ی دنیا ساپینتو با همه خوب و بدش باید باشه
  • ساپینتو IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    ساپینتوخاری درچشم لنگی های بی افتخاربین المللی
  • ایمان FR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    شما که نظر میدین آیا کیفیت فوتبال کشور خودتون رو میدونید آیا میدونید بازی کردن قشنگ و ناب یعنی چه ول فوتبال لیک خودمون لیک اورپا حتی حاشیه خلیج فارس داره جلو میزنه از ما حالا شما در مورد استقلال و پرسپولیس نظر بدین 😅
  • مهدی بخشی IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    دشمنی نویسنده با استقلال تابلو
  • عبدالله IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    البته با نتیجه گرفتن خوب از این بنده خدا وحسادت تعداد افرادی از تیم بزرگ استقلال ‌و شیطنت براه اداختن تا ایشان از رو عصبانیت چنین کلماتی بکار ببرد هرچند که باید خودش را کنترل می کرد ولی مربی دلسوزی هست
  • مشتی پلوری IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    در اینکه ساپینتو زیاد عصبانی میشه شکی نیست ولی تنها کسی که تا الان درست گفته فوتبال ایران و رفتار اون شبیه جنگل هست ساپینتو بود و نکته بعدی اینکه مربیانی که حتی زبان فارسی رو درست صحبت نمی‌کنند چطور همه پرتقالی بلدنند و جالبه فقط فحشها رو یاد میگیرن که نشون از فرهنگ اونهاست و نکته آخر اینکه شما اصلا نگران تاریخ باشگاه استقلال نباش که خراب میشه خود طرفدارها بهتر تشخیص می‌دهند چون خودشون گوشه ای از تاریخ استقلالن۰
  • ع IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    بود و نبود مربی چه ربطی به شما داره
  • عقاب تیز بین IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    کاش اخراجش نکنن تا هوادارای کیسه خودشان تو همین کامنت که میذاران اخراجش و خواستار باشن زیاد دور نیست مکتب کیسه این موضوع رو خیلی وقته اثبات کرده.
  • محمود یوسفی آمره IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    شخصی که فوتبال ایران را به جنگل تشبیه می کند باید از فوتبال ایران اخراج شود
  • علی IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    دوست عزیز شما هم فقط ساپینتو را دیدی در طول این فصل یه نگاهی به بقیه مربیان هم می انداختی بد نبود کدام بازی لیگ حاشیه نداشته حتی بدتر از حاشیه های استقلال هم هست
  • Mr IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    شما دشمنان استقلال نمیخواد برای استقلال دلسوزی کنید
  • ولی اله IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    نویسنده مطلب قطعاً یک قرمز پوش هستش واقعا جنگل است خیلی از مربیان خصوصاً تیم خاص بدترین از این همه بوده چون استقلال چسبیده به صدر قرمزها دست به کار شده اند کور خوندید
  • محمد IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    اگه نظر ها رو خونده باشی الان وقت اینه که رسما عذرخواهی کنی از همه ی استقلالیا و بخصوص ساپینس
  • آنتی لنگ IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
    همانقدر که فکر میکنی با چهارتا جمله میتونی تیم را به حاشیه ببرین همونقدر هم این حرفاتون به چیزمون نیست‌ به گوشمون نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی