نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳
۲ |
۰
همه استقلالی‌ها منتظر گلزنی این بازیکن هستند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اغلب بازیکنان استقلال دوست دارند در بازی این تیم پای مهاجم‌شان به گلزنی باز شود.

سجاد شهباززاده به دلیل عدم گلزنی تحت فشار روحی و روانی است و همین مسئله باعث شده تا استقلالی‌ها دوست داشته باشند پای این بازیکن در بازی با پیکان به گلزنی باز شود.

استقلالی‌ها حتی در تمرینات هم به شهباز زاده روحیه داده و ابراز امیدواری کردند او در بازی با پیکان یکی از گلزنان تیم شان باشد.

در بازی با نفت مسجد سلیمان هم بعد از اعلام پنالتی به نفع استقلال برای شکسته شدن طلسم گلزنی این بازیکن ، استقلالی‌ها از شهباز زاده خواستند که پنالتی را بزند اما او ترجیح داد قایدی پشت توپ قرار بگیرد. 

به هر حال با توجه به انگیزه و روحیه تیمی که استقلالی‌ها به شهباز زاده داده اند، باید دید او می‌تواند در باری با پیکان زننده گل استقلال شده و طلسم گلزنی خود را هم بشکند؟ 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • زیگزاگ IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    تعیین زننده پنالتی به عهده مربی است.هر وقت بازیکنا در این کار دخالت کردند، نتیجه اش بد شد. مثل دربی که قرار بود منشا پنالتی بزنه.رحمتی از دروازه دووید اومد توپ رو به رفیقش داد، اونم زدش بیرون.در بازی قبلی هم وقتی قایدی خودش سرخود توپ رو ورداشت، مربی باید دخالت میکرد. یا حالا که رفته پشت توپ، بقیه نباید با وسط کشیدن نام شهباز زاده ،تمرکزشو بهم بزنند.هم شفر و هم ماتا در این دو صحنه منفعل عمل کردند.
  • زرد قناری IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    بابا این پیرمرد و اذیت نکنید بهتره بر تو لیگ دسته سوم بازی کنه شاید احیا شد قدر سپاهان و ندونست نمک خورد وبا یک لگد نمکدان و شکست حقشه تحقیر بشه یزدانی هم قوم فتل خراب کردند اومد دوباره سپاهان احیا شد و دیدید تو رفت و برگشت کیسه کشا رو ترکوندن هدف بعدی که باید بترکونید لنگیا هستند همه جا زرد طلایی وامسال قهرمانیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی