نظرسنجی

کدام لژیونر روزهای بهتری را سپری می‌کند؟
پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷
۶ |
۰
این پرسپولیسی متخصص گلزنی به استقلال است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رامین رضاییان همواره مقابل استقلال نمایش‌های بسیار خوبی داشته است.

رامین رضاییان بعد از پشت سر گذاشتن یک نیم فصل ناموفق در پرسپولیس و عدم تمدید قرارداد با او، در تابستان راهی سپاهان شد و این فصل جزو بهترین‌های تیمش بوده است. رامین که تا اینجا آمار ۴ گل و ۳ پاس گل را از خودش ثبت کرده، در بازی این هفته مقابل استقلال که با برتری سپاهانی‌ها همراه بود هم عالی بازی کرد و یکی از بهترین‌های میدان بود.

رامین که در بازی رفت مقابل استقلال هم گلزنی کرده بود، بار دیگر مقابل این تیم گل زد تا نشان دهد متخصص گلزنی و پاس گل دادن مقابل آبی‌ها است. رضاییان در دربی سال گذشته موفق شد پاس گل بدهد، و در بازی برگشت لیگ پانزدهم هم در جریان برتری ۴ بر ۲ پرسپولیس مقابل استقلال موفق شد گلزنی کند.

رامین که در جام جهانی هم گل زیبایی به ولز زد و نمایش خوبی داشت، قبلا هم با پیراهن راه آهن دروازه استقلال را باز کرد تا خودش را به عنوان یک متخصص گلزنی به استقلال نشان دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • شیش ۶ IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    واقعا حیف از رامین که از دستش دادیم.بازیکن متعصب و غیرتی که فقط اسمش باعث ترس کیثه میشد.حالا تخصصش در سوراخ کردن کیثه بکنار.به امید برگشت رامین به تیم خودش.
    • لنگ سوار IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
      اولاً پسر پنج سالمم میتونه با پنالتی گل بزنه لنگی دوما همون رامین جان شما که ازش مایه میزاری هم فهمید که اشتباهی توی لنگ بازی میکرده و رفت سوما تاج اصیل رو نه در آسیا که توی جهان میشناسند با دو ستاره واقعی و طلایی نه با سیاره صوری لنگی جون اگه فقط لنگ تونست یکی از این ستاره های تاج رو بیاره بعد بیا با تاجی ها کل کل کن لنگییییییی
  • حمید IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    واقعارامین همیشه آماده بوده و هست بایدبرگرددبه خانه خودش پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام لژیونر روزهای بهتری را سپری می‌کند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی