نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
عجیب اما واقعی؛ قرارداد ۳ بازیکن لیگ برتری ۲۵ میلیارد تومان است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طبق اعلام مدیران یکی از باشگاهها قرارداد سه بازیکن یک تیم لیگ برتری ۲۵ میلیارد تومان است و همین مساله کار را برای پرداخت پول به آنها مشکل کرده است.

یک تیم لیگ برتری که بازیکنان گرانی را جذب کرده و قرارداد یکی دو بازیکنش دلاری است،۳ بازیکن ۲۵ میلیارد تومانی هم دارد که همین مساله باعث اعتراض هایی شده و نهادهای نظارتی را هم حساس کرده است. جالب این که یکی از این سه بازیکن امسال خیلی کم بازی کرده اما در داخل تیم همه می دانند که قراردادش ۲۵ میلیارد تومان است.

میانگین قراردادها در همین تیم لیگ برتری پارسال ۷ میلیارد تومان بود و امسال به بیش از ۱۴ میلیارد تومان رسیده است! این مساله مشکلاتی را برای مدیران باشگاه ایجاد کرده و البته آنها هم باید پاسخگو باشند اما سوال این است که اگر واقعا نظارتی وجود داشت چرا این قراردادها بسته شده و چرا هیچ کس پاسخگو نیست؟

اگر یک فوتبالیست طراز اول چنین پولی بگیرد هیچ کس حرفی ندارد اما مساله اصلی این است که قرارداد بازیکنان متوسط هم در باشگاهها به بالای ۱۸،۱۵ و ۲۵ میلیارد رسیده است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مرتضی مقدم IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    چرا داستانش میکنین؟ وقتی دلار شده ۴۵۰۰۰ تومن به بازیکنی که ۲۰۰ هزارتا هم بیارزه قراردادش میشه نه ملیارد که چون باشگاه های ما حقوق هفتگی نمیدن و همون قرارداد پول بازیکن هست طبیعیه که تا پونزده شانزده ملیاردم بره،حالا به بازیکنی بیشتر میارزه یکی کمتر ولی دیگه زیر صد صد و پنجاه هزار که نداریم،نا سلامتی لیگ برتر ایران هست میخای ازین هم کمتر ببندن در حالی که تو همین عربستان قرارداد بازیکن های عربشون تا ۷۰۰ هزارتا و یک ملیون هم قرارداد دارن (به یورو) حالا معادل ریالی رو میگیرن مثل بازیکن ما
    • مهدی IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
      خیلی از تیم هامون زمین تمرین ندارن.زیرساخت هامون خوب نیست.از طرفی ایران ۳ برابر عربستان جمعیت داره و از لحاظ استعداد و نیروی انسانی تو آسیا اول هست نیازی نیست به یک بازیکن میلیاردی پول بدیم وقتی هزاران جوون با استعداد آرزوی یک دقیقه بازی کردن دارن.اگه انحصار لیگ شکسته بشه با ورود هزاران جوان قرارداد ها میشکنه و نیاز به دادن این مبالغ هنگفت نیست.هر کشوری باید مطابق با شرایطش خرج کنه.کشور ما هم تحریم هست حتی اگرم نباشه باید این پول رو خرج پرورش استعدادها و توسعه زیرساخت و ترانسفر بازیکن کنیم نه قرادادهای میلیاردی با ۳۰ ساله های نمیکت نشین‌.لیگ های زیادی هستن که از ما بهترن اما نصف ما هم هزینه نمیکنن و این پول صرف پرورش بازیکن و زیرساخت میشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی