نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
۱ |
۵
قرار بود اسکوچیچ هفته ششم جانشین ساپینتو شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک منبع خبری فاش کرد که استقلالی ها صحبت‌هایی را با اسکوچیچ انجام داده بودند تا او را جانشین ساپینتو کنند.

بعد از باخت هفته اول استقلال به سپاهان همه گفتند باید به ساپینتو فرصت داد اما چند نتیجه دیگر و یکسری حرکات ساپینتو باعث شد تا عده‌ای به صرافت بیفتند که اسکوچیچ را بیاورند و حتی گفته می‌شود شرایط این مربی را هم جویا شدند اما ناگهان استقلال از همان هفته ششم اوج گرفت و به جمع مدعیان پیوست تا به طور خودکار ساپینتو ماندنی و پروژه آمدن اسکوچیچ منتفی شود. شاید اگر استقلال فقط در یک بازی دیگر نتیجه نمی‌گرفت کار ساپینتو بیخ پیدا می‌کرد اما در نهایت اسکوچیچ بعد از برکناری از تیم ملی فرصت حضور در استقلال را هم از دست داد تا ایران را به مقصد کشورش ترک کند.

ساپینتو تا اینجای کار بد نتیجه نگرفته و مورد حمایت فتح‌الله‌زاده هم هست هرچند که استقلال جمعه مقابل نماینده اراک خوب کار نکرد و دو امتیاز حساس را از دست داد. با این حال مدیران جدید از مرد پرتغالی حمایت کرده و قرار نیست به سایر گزینه ها فکر کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    دنبال این حرفای بی ارزش و نگیرید استقلال فوق العاده تاکتیکی و هجومی بازی میکنه فقط ضعف مهاجمین،اتوبوس حریف و کمی هم بدشانسی نذاشته همیشه نتیجه بگیره هرچند الانم ۲ امتیاز با صدر فاصلشه که با این بازیها و بازیهای ضعیف حریفش خیلی بیشتر از اینا بالا خواهد رفت.دیگه دنبال این بحثای بی مورد و بی ارزش نباشید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی