نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
علی فتح‌الله‌زاده
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال گفت: امروز دیدم برخی رسانه‌ها گفتند که علت جدایی اختلاس و این حرف‌ها بوده است، این حرف‌ها را زدن گناه است و این وصله‌ها به آجورلو نمی‌چسبد.

علی فتح‌الله‌زاده در بدو ورود به باشگاه استقلال اظهار داشت: من هم مثل شما هستم، آنقدر این کار سریع بود که خودم هم متوجه نشدم چه اتفاقی افتاده است. اجازه بدهید دو، سه روزی به باشگاه بیایم و بدانم شرایط چگونه است و پس از آن قراری می‌گذاریم و در خدمت‌تان هستم:

وصله اختلاس به آجورلو نمی‌چسبد

وی ادامه داد: از آجورلو تشکر می‌کنم در این مدت زحمات زیادی کشید. امروز هم دیدم برخی رسانه‌ها گفتند که علت جدایی اختلاس و این حرف‌ها بوده است، این حرف ها را زدن گناه است و این وصله‌ها به آجورلو نمی‌چسبد. او آدم شرافتمند و دست پاکی است. اینها از لحاظ مدیریتی احتمالا هم سلیقه نبودند و از هم جدا شدند.

هر وقت گفتند بیا اطاعت کردم و هر وقت گفتند برو، گفتم چشم

مدیرعامل استقلال درمورد ناراحتی برخی هواداران از وی به دلیل اینکه در دوره گذشته مدیریتش به دلیل بیماری استعفاء کرد و اکنون تا چه زمانی قرار است این کار را جلو ببرد، گفت: در کار دولتی هیچکس نمی‌تواند بگوید چه قدر هستم یا نیستم. کار است. امروز می‌گویند بیا و فردا می‌گویند برو. هر وقت به من گفتند بیا اطاعت امر کردم و هر وقت گفتند برو گفتم چشم.

بدهی‌هایی که شمردند ۲۰۰ میلیارد شد

فتح‌الله‌زاده درباره حمایت خود از ریکاردو ساپینتو گفت: همین طور است. همین امروز صبح رسیدم که گفتند استراماچونی ۶۰ میلیارد و یک بازیکن ۵۰ میلیارد طلب دارد. گفتند یک نفر دیگر ۳۰ میلیارد می خواهد. سازمان لیگ هم می‌گوید ۷۰-۶۰ میلیارد طلب داریم. این شد بیشتر از ۲۰۰ میلیارد بدهی. واقعا کار کردن سخت است اما ما کار می‌کنیم. حرف‌هایی هم که درباره آجورلو زدند گناه است و باید توبه کنید. او زحمت کشیده و یک انسان شرافتمند است.

فتح‌الله زاده: وصله اختلاس به آجورلو نمی‌چسبد/ بدهی‌های استقلال را که شمردند ۲۰۰ میلیارد شد/ هر  وقت بگویند می آیم؛ هر وقت هم بخواهند می روم!

برخی مسائل را نباید مهم جلوه دهیم

وی در خصوص حواشی پیرامون باشگاه که به برخی کارکنان اعلام شده بود برای ثبت قرارداد به باشگاه بیایند گفت: من هم این موضوع را شنیدم که باید آن را پیگیری کنم. این چیزها مسئله نیست که بخواهیم آنها را خیلی مهم جلوه بدیم.

بازنشسته نیستم

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص وضعیت بازنشستگی خود عنوان کرد: امروزه چند مدیر در لیگ برتر هستند که بازنشسته هستند، اما من بازنشسته نشده‌ام و هنوز بیمه پرداخت می‌کنم. من مطبوعاتی بودم و به دلیل سختی کار می‌توانستم از ۲۰ سال خدمت ۱۵ سال آن را استفاده کنم و ۳۵ ساله بازنشسته شوم، اما از این موضوع استفاده نکردم و هنوز بیمه پرداخت می‌کنم و بازنشسته نشده‌ام.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • حامی IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    مدیری که بگه هروقت بخوان میام و بخوان میرم به درد لای جرز میخوره نه مدیریت یه باشگاه بزرگ فتل خان شما اینقدر عشق صندلی استقلالی که برای رسیدن بهش حاضری هر کاری کنی
  • خالی بند IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    نیومده داره آماربدهی ها را اعلام میکنه تا بگه من آنم که دکتربود شوالیه ای ناکس
  • فرشاد IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    بله شک نداریم تو سری قبل با پیکان آمدی با شاسی بلند رفتی و کلی برای کیسه بمب تراکندی و میلیاردها تومان بدهی گذاشتی حتما پولهات تمام شده که برگشتی شک نکن اینبار بدهی 200 میلیار به 3 برابرمیرسانی و ادعا میکردی خانه ات فروختی برای کیسه خرج کردی 10 برابر آنرا بر میداری جایی که برای تو منافع نداشته باشد آنجا نمی مانی مثل سری آخر که با کلی دارم و دورم و سر و صدای سازو دهل آمدی به محض اینکه احساس کردی از این کلاه نمدی برای تو نمیشود به بهانه کرونا فرار کردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی