نظرسنجی

درباره حکم پرونده علیرضا بیرانوند چه نظری دارید؟
۶
مهدی طارمی
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشنهاد ۲۵ میلیون یورویی باشگاه چلسی به مهدی طارمی تازه‌ترین ادعایی است که از سوی هواداران باشگاه پورتو دنبال می‌شود.

مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران سومین سال حضورش در تیم پورتو پرتغال را سپری می‌کند. این مهاجم هرچند در دو بازی اخیر در لیگ پرتغال برای پورتو گلزنی نکرده است اما همچنان مهره کلیدی این تیم محسوب می‌شود و سرمربی و هواداران پورتو روی او برای تکرار قهرمانی فصل گذشته حساب زیادی باز کرده‌اند.

این در حالی است که گفته می‌شود طارمی همچنان مدنظر باشگاه‌های اروپایی دیگر قرار دارد. فنرباغچه ترکیه و آث میلان ایتالیا دو باشگاهی بودند که در ماه‌های اخیر بارها خبر علاقه آنها به مهاجم ایران رسانه‌ای شد اما انتقال طارمی نهایی نشد.

این مهاجم قبل از شروع اردوهای پیش فصل تیم پورتو تمایلش برای جدایی از این تیم و انتقال به یک باشگاه بزرگ‌تر را پنهان نکرد و به مدیران باشگاه توصیه کرد الان بهترین زمان برای فروش یک مهاجم ۳۰ ساله و کسب درآمد از این طریق است.

هرچند که این توصیه هم راه به جایی نبرد چرا که پورتو چند بازیکن کلیدی دیگر خود را در نقل و انتقالات زمستانی و تابستانی از دست داده بود و با جدایی طارمی، قدرت هجومی این تیم دچار افت می‌شد.

پیشنهاد ۷۵۰ میلیاردی چلسی به طارمی/ سرمربی پورتو تهدید به استعفا کرد

در میانه همه این اتفاقات، روز گذشته یک صفحه توییتری که اخبار باشگاه پورتو را پوشش می‌دهد، در خبری اختصاصی مدعی شد باشگاه چلسی پیشنهادی ۲۵ میلیون یورویی برای جذب طارمی به پورتو پیشنهاد داده است.

مهاجم ایران و باشگاه پورتو هر دو راضی به این انتقال هستند اما به نوشته این رسانه غیر رسمی، «سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو تهدید کرده است در صورت جدایی یک بازیکن کلیدی دیگر از این تیم، استعفا می‌کند.

رسانه‌های رسمی و روزنامه‌های پرتغال هم روز گذشته به دنبال صحت این خبر بودند تا صحت پیشنهاد باشگاه چلسی به مهاجم پورتو را پیگیری کنند؛ باشگاهی که طارمی در لیگ قهرمانان دو فصل پیش اروپا موفق شد با یک ضربه قیچی برگردان و زیبا، دروازه‌اش را باز کند.

طارمی حداقل تا نقل و انتقالات زمستانی و بعد از جام جهانی در پورتو ماندنی است و اگر قرار به انتقال به تیم‌های دیگر باشد، در آن مقطع زمانی این اتفاق رخ خواهد داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    اینکه یه تیم انگلیسی بخواد مهاجمی 30 ساله بگیره چیز غیرممکنیه، میبینید که رونالدو رو با اونهمه عقبه و سابقه کسی در انگلیس نمیخواد. حالا ما میگیم خبر درست باشه، اوکی. لیگ انگلیس واقعا خاصه باید در بهترین سطح باشی تا بازیت بدن، دیدید هادسون اودوی با اون کیفیتش توی همین چلسی جایی نداشت ، البته با تفکرات توخل جور نبود. ولی از اونطرف دیاز که در سطح طارمی بود رفت لیورپول و ترکیب ثابت رسید اتفاقا. سبک بازی طارمی میچربه به لیگ جزیره، چون مهدی سبکش با همه ایرانی هایی که رفتن جزیره فرق داره، توی سننگ هم جاشو میکنه با بازی خوبش. پنالتی گیریش هم که خوراک لیگ جزیره هست، بشدت داورا حساسن به خطاها. در کل ریسکیه، ولی شانس موفقیتش بیشتر از شانس شکستشه. در ضمن کسی که مهر چلسی به سابقش بخوره، خیلی راحت تر میتونه بره تیم های بزرگ دیگه
    • رضایاک اصلی IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      تاکتیک پنالتی خوب جواب میده. موندم VAR چطور گول میخوره اونم با این‌که جماعت همه دست این بابا رو خوندن. چیت زدن هم یه حدی داره آخه😀
    • ع.شرقی IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      خالی بندیه!! درجایی که کیران تریپیر با پانزده میلیون یورو میره نیوکاسل...طارمی یک میلیون هم ارزش نداره...
  • محمد حسین IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    لیگ انگلیس اصلا مناسب بازیکنان ما نیست چون تقویم باشگاهی انگلیس خیلی فشرده است .تازه قبل جام جهانی احتمال داره بلایی که سر صياد منش اومد سر طارمی هم بیاد
  • سهیل IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    لیگ انگلیس رفتن همانا و محو شدن از فوتبال همانا اگه میخواد تغییر لیگ بده بهتره بره اسپانیا توی فوتبال قدرتی انگلیس فوتبالش نابود میشه
    • محمد حسین IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      دقیقا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

درباره حکم پرونده علیرضا بیرانوند چه نظری دارید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی