کوروش باقری: فدراسیون وزنه برداری ویرانه نه، بلکه منفجر شده بود!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کوروش باقری به تازگی به عنوان مدیر تیم های ملی وزنه برداری ایران برگزیده شده است.

او بعد از بازدید اردوهای تیم ملی گفت: از زمانی که در این سمت برگزیده شده ام تمام سعی خود را انجام می دهم تا دانش و تجاربی که در اختیار دارم را به کادر فنی تیم های ملی ایران  انتقال دهم  و در این راستا تمام وقت خود را معطوف به این کار می کنم.

مدیر تیم های ملی  درباره ملی پوشان که خود را برای شرکت در بازی های کشورهای اسلامی آماده می کنند، گفت : از نظر فنی اردونشینان در شرایط مناسبی قرار دارند و تنها نیاز به همسان سازی آمادگی ملی پوشان است که در زمان باقی مانده تا اعزام تیم به قونیه ترکیه کادر فنی تیم ملی به این مهم دست خواهد یافت. ضمن آنکه نفرات اعزانی بزودی از طرف سعید علی حسینی،سرمربی تیم ملی معرفی می شوند.

باقری در باره وضعیت وزنه برداری بانوان در کشورمان هم بیان می کند: هیچ کار خاصی در این بخش در طول سال هایی که از عمر این رشته ورزشی در کشور می گذرد صورت نگرفته است. از زمان راه اندازی آن هیچ امکاناتی برای این قشر مهیا نشده است و وزنه برداران با شرایط بدی تمرین می کنند. از نظر رکوردی نیز رکوردهای کسب شده نشانگر همه چیز است. با این وجود تلاش می شود  که وزنه برداری بانوان نیز رشد کند.

مدیر تیم های ملی با انتقاد از عملکرد علی مرادی رییس سابق  فدراسیون  بیان می کند: ما فکر می کردیم که یک فدراسیون ویرانه را تحویل می گیریم ولی اکنون معتقدم که انفجاری در داخل این فدراسیون صورت گرفته و همه چیز را نابود کرده است و از همه مهمتر تفکرات و تصورات بدی است که به وزنه برداران و حتی پرسنل فدراسیون منتقل شده است. این تفکرات و تصورات سمی است که به  وزنه برداری تزریق شده و زمان می خواهد که این تفکرات را تغییر داد. »

او به تلاش های سجاد انوشیروانی و بهداد سلیمی از زمانی که عهده دار مسئولیت سرپرستی و نایب رییسی فدراسیون  شده اند ، اشاره می کند : من شاهدم که این دو نفر از زمانی که مسئولیت پذیرفته اند تمام تلاش خود را انجام می دهند که وزنه برداری را به جایگاه اصلی خود برسانند ، آنان به زمان نیاز دارند تا به خواسته خود که همان ارتقا وزنه برداری است، برسند. در بخش اجرایی نیز حسین مقامی مشغول بکار شده است  و او نیز کارهای محوله را به خوبی انجام می دهد.»

باقری در ادامه تاکید می کند: وزنه برداری اکنون نیاز به حضور دلسوزان واقعی این رشته ورزشی دارد تا امور را بدست گیرند.این افراد دلسوز بدون چشمداشت مادی باید تلاش کنند تا وزنه برداری به سرمنزل مقصود برسد. ضمنا مسئولان جدید فدراسیون  بستر مناسب را برای حضور این افراد در فدراسیون وزنه برداری فراهم کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی