بازی استقلال لغو شد اما اسامی کرونایی‌ها اعلام نشد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازی استقلال و پیکان در حالی لغو شد که اسامی کرونایی‌های استقلال به طور رسمی اعلام نشد.

ایفمارک اعلام کرده ۱۵ بازیکن استقلال کرونا گرفته اند و یا مشکوک به کرونا هستند اما این نهاد و البته خود باشگاه استقلال به طور رسمی اسامی کرونایی ها را اعلام نکردند.

در خبرها فقط اسامی تعدادی از بازیکنان استقلال که کرونا نگرفته بودند، منتشر شد که البته این خبر هم موثق نبود. همان طور که می دانید تمرینات استقلال هم به خاطر همین مسائل لغو شده و اگر قرار باشد بازی روز شنبه با هوادار برگزار شود استقلال بدون تمرین به مصاف شاگردان رضا عنایتی می‌رود.

 البته به طور قطع استقلالی ها همان طور که تلاش کردند بازی با پیکان را لغو کنند، همین برنامه را برای بازی با هوادار هم در دستور کار قرار خواهند داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    آیا این نشانه‌ای برای دروغ گفتن نیست؟؟؟؟؟
    • تیر غیب US ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
      با درود،آقا دیشب که از استقلال کسی پاسخ مدیر پیکان را نداد.امروز در حاشیه مراسمی خبرنگار از آجورلو مطلب را پرسید و آقای آجورلو با حرکت کف دست به خبرنگار حالی کرد که فضولی موقوف و ویدئو بلافاصله قطع و با مصاحبهء با فتاحی ادامه پیدا کرد.نباید استقلال و سازمان لیگ را به حال خود رها کرد.باید با فشار حداکثری در فضای مجازی استقلال و سازمان لیگ بلکه کل تشکیلات فوتبال کشور را تحت فشار قرار داد و تا رو شدن دست متقلبان نباید کوتاه آمد.باید استقلال و سازمان لیگ پاسخ باشگاه پیکان را بطور رسمی و غیر قابل انکار بدهد
  • ساوالان IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    تیم پیکان صاحب ندارد مگر می شود همچین چیزی!!!!!!! کی کرونا گرفته!!!!!! اسم نمی اورند . چون فردا تمرین کنند . اعتراض می شود . عه این کرونا داشت چجطور یک روزه شفا یافت!!!! دو سه نفر کرونا داشتند . همه را مشکوک اعلام کردند خلاص!!!!!! بایر ریال .... به ان بزرگی با ذخیره هایش بازی کرد . ولی فدراسیون ابی ترسید سوگولی حذف شود . این را در تاریخ بنویسد که استقلال فرزند پروده فدراسیون و وزارت هست..ولی برای این که وجاهت داشته باشند . برای همه انگ می زنند . دیگ به دیگ می گوید . سیاهی!!!!!!!!
  • پینوشه 6 IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    متاسفانه فدراسیون و سازمان لیگ سمت استقلال غش کردند اون از داستان گل گهر و باگناما اون از سربازی مرادمند و سیاوحش که ماستمالی شد این هم از دروغ کرونای دسته جمعی شون ، نخواستن برن توی اکباتان بازی کنند این دروغ رو جور کردند چطور پارسال ذوب اهن با 15کرونایی مجبور شد بازی کنه؟
  • ناشناس IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    جمع کنید این فوتبال کثیف اینا چه کسانی هستند که با توهین به مردم قربون صدقه استقلال میرن ..بابت چی، تخته کنید ؟اساتید مگر همین رو نمیخوان ببندید در فوتبال فاسد رو
  • صامت IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    کلا استقلال زیربارهیچ قانونی نمی رود.قانون تابغ استقلال است واستقلال تابع قانون نیست
  • تیر غیب US ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    با درود،چه رویی دارن مسئولان فوتبال کشور.نشستن در آینه نگاه میکنن بعد فکر میکنند مردم گوش دراز دارند! دِ آخه دراز گوشش ها پارسال هم این اتفاق دقیقاً برای همین تیم افتاد.اخبارش همه ضد و نقیض بود و چانه زدن برای کرونایی جلوه دادن یکی دو نفر که آمار قانونی رو ردیف کنه اگرچه بعد از گذشتن خر از پل(با عرض پوزش) یکدفه همه سالم شدند و از همه بهتر میدویدند(مهدی قائدی).موضوع این بود که دو سه نفر از مهره های ثابت بیمار بودند و مجیدی نمیخواست بدون آنها به مصاف جم برود باقی هم که رسم ماردوشی بود و حقه بازی.امسال هم استقلال میگه 17 نفر کرونایی هستند!! ایفمارک میگه 15 نفر! آقا چرا باشگاه متقلب ماردوشان آبی پوش اینقدر راز مگو داره؟!مسئولان چرا برای این تیم رازداری میکنند؟به چه دلیل جز افشای نیرنگ و تقلب اسامی بازیکنان بیمار اعلام نمیشود؟ چرا مجریان برنامه های ورزشی در سیما این موارد را واکاوی نمیکنند؟ چرا ارباب رسانه به این هرج و مرجی که استقلال در فوتبال کشور ایجاد کرده نمیپردازند؟ فریاد گران "وا فوتبالِ پاکا" به کدام دخمه خزیده سکوت کرده اند؟طومار نویسان خبر ورزشی کجا فرار کرده اند؟
  • مکتب هوچی گری IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
    فوتبال پاک و جوانمردانه یعنی همین کرونا نمایی ! هر وقت قافیه تنگ میشه کیسه کرونایی میشه ، بعدش هم سریع کرونا ناپدید میشه . قانون و مقررات هم برای ۱۵تیم دیگه است و کیسه چون سوگلی وزارت است از هفت دولت آزاد است .
  • 6 IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    قضییه پارس جنوبی پارسال یادمون نرفته. کیسه هم کیسه های قدیم.لقدیم.لااقل جرات و جنم داشتند
  • شمسعلی. GB ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    اسامی را اعلام نمی کنند که با دعوت مرادمند به تیم ملی ماجرای سربازی ایشان را هم حل کنند ، مطمئن باشید مرادمند و یزدانی جز کرونایی ها نبستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی