نسخه ایرانی برای کنار گذاشتن اسکوچیچ از تیم ملی/ شانس و اقبال سراغ ما آمد
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

یک کارشناس فوتبال می‌گوید دراگان اسکوچیچ هیچ تحولی در تیم ملی ایجاد نکرده و بهتر است فرصت کسب تجربه در جام جهانی به یک مربی ایرانی داده شود.

فرشاد فلاحت زاده درباره پیروزی لحظه آخری تیم ملی ایران مقابل لبنان که با خوشحالی شدید بازیکنان، مربیان و هواداران تیم ملی همراه بود، گفت: درباره مباحث فنی، در کل لبنان چیزی برای گفتن نداشت. بازیکنان ما روی خلاقیت فردی و ترس لبنان از ایران به گل رسیدند. بازیکنان ما توانمند و تاثیرگذار هستند. ترس لبنان از بازیکنان ما باعث شد که این تیم عقب نشینی کند و بازیکنان ما هم از موقعیت‌های خود استفاده کنند و در دقایق پایانی به گل رسیدم.

وی خاطرنشان کرد: در واقع طرح و برنامه آنچنانی برای گلزنی نداشتیم که این مسئله باید بررسی شود. ما بازی باکیفیتی در یک سوم دفاعی لبنان نداشتیم و به همین دلیل به مشکل خوردیم.

این کارشناس فوتبال در واکنش به اینکه ناکامی تیم ملی در خلق موقعیت را در چه مسئله‌ای می‌بیند، گفت: شاید روی مسائل فنی و تاکتیکی کار نشده است. اعتقادم بر این است که بازیکنان ما بزرگ و تاکتیک‌پذیر هستند. الان نمی‌خواهم خیلی به این مسئله و اظهارات اسکوچیچ ورود کنم که گفته بازیکنان ایرانی تاکتیک پذیر نستند اما هر کدام از این بازیکنان برای تیم‌های خود مهره‌های تاثیرگذاری هستند.

فلاحت‌زاده درباره علت ناکامی قدوس در این دیدار گفت: فشار زیادی روی قدوس بود. او را تا قبل از این بازی در ترکیب تیم ملی بازی نمی‌دادند. به یک باره می‌گویند جایگزین طارمی باش و در این صورت نمی‌توانست کار قابل ملاحظه‌ای انجام دهد. به حدی فشار روی او بود که یادش رفت چه کار باید بکند. اگر زودتر از قدوس در مسابقات بازی می‌کردیم، می‌توانست اثرگذاری لازم را داشته باشد.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره تاکتیک ۱-۳-۲-۴ تیم ملی در این دیدار اظهار کرد: ما دنبال این بودیم که نبازیم. فشار روی اسکوچیچ زیاد بود و سعی داشت در این دیدار دروازه تیم ملی را بسته نگه دارد و سر فرصت بتواند کار خود را انجام دهد که این اتفاق هم در دقایق پایانی رخ داد. شانس و اقبال سراغ ما آمد. از طرفی لبنانی‌ها رفته رفته تحلیل رفتند و بازیکنان ما باتجربه‌تر عمل کردند.

وی با اشاره به اینکه آزمون با تجربه خود سعی در آرام کردن نیمکت تیم ملی داشت، گفت: همانطور که مشاهده کردید سردار نیمکت را آرام می‌کرد و می‌گفت زمان داریم. همین اتفاق هم افتاد. نمی‌گویم سطح بازیکنان از مربیان بالاتر است اما بازیکنان ما با مربیان بزرگ زیادی کار کردند. می‌توانیم از تجارب بازیکنان هم در بحث فنی استفاده کنیم. هیچ ایرادی ندارد از تجارب بازیکنان ما استفاده شود.

فلاحت زاده درباره عملکرد دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی ایران گفت: نمی‌توانیم بگوییم عملکردش بد بوده است. تیم ملی توانمند است و به همین دلیل اگر تیم را دست هر مربی ایرانی هم می‌دادند مطمئن باشید موفق می‌شد. وحید هاشمیان هم همین نتایج را می‌گرفت. نمی‌توانیم بگوییم اسکوچیچ تحولی به وجود آورد. او تیم را مدیریت کرده است اما مگر می‌توانید غیر از طارمی و آزمون را دعوت کنید و بازی دهید؟ هر کس دیگری هم جای اسکوچیچ بود همین ترکیب را نهایتا با دو تغییر به بازی می‌گرفت.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره اینکه گفته می شود تیم ملی نمی تواند با اسکوچیچ در جام جهانی موفق شود گفت: به نظر من، اگر در جام جهانی از مربیان ایرانی استفاده کنیم، بهتر است. پول و تجربه‌ای را که به مربی خارجی می‌دهیم، به ایرانی‌ها بدهیم. قلعه نویی، دایی و گل محمدی واقعا توانمند هستند. یکی از مربیان بزرگ فوتبال ایران را برای سرمربی‌گری این تیم انتخاب کنید. چرا این امتیاز را به مربی خارجی بدهیم. توقع دارند با این مربیان به فینال برویم؟ بیشترین توقع ما این است که از گروه بالاتر برویم. برای این کار باید مربی سطح بالایی را بیاوریم که به نظرم الان جواب نمی‌دهد. یک مربی ایرانی می‌تواند از این فرصت استفاده کند و چندین نفر آموزش ببینند. مربیان خارجی تاکنون هیچ کاری برای ما نکرده‌اند. اگر در جام جهانی ضعیف هم عمل کردیم، حداقل می‌گوییم برای فوتبال ملی چند مربی تربیت شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • كاپلو ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    "مربیان خارجی تاکنون هیچ کاری برای ما نکرده‌اند." ايشان از اين اظهار فضل خودشان خجالت نكشيدند؟! واقعا" تا كي موتور گازي؟!
    • حمید علوی ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
      جناب فرشادفلاحت زاده، بچه محل قدیم. جان اون زمین فوتبال میدون اسبی عظیمیه که یکی از بهترین مدافعین وسط سرزن استقلال که جنابعالی باشی رو تحویل داد، دست بردار از این حرفای عجیب. بخدا بعید و عجیبه این همه ندیدن و نفهمیدن. شما بازیکن موردعلاقه و زحمتکشام بودی، واقعن دلمون نمیخواد مجبوریم کنی اینطور بگیم بهت ، اما خداوکیلی شماها این نظرات عجیب غریب رو از کجا میارین؟! شخصن مطمئنم اگر بجای اسکوچیچ هر مربی دیکه ای (داخلی) بود تیم ملی اصلن از مرحله ی قبل بالا نمیومد و نهایتن با دو‌ مساوی و دو باخت و یه برد کارمون تموم میشد. آقا طرف با تیم داغون و بحران زده ی ویلموتس از ۳۶ امتیاز ممکن ۳۴ امتیاز گرفته و اگر دو سه بار توپامون به تیردروازه کره نمیخورد، بجای اون مساوی هم برد میاوردیم. تا حالا دیده بودی انقدر بدون دغدغه و مسلط بحرین و عراق و امارات رو ببریم؟!همین لبنان ۶ سال بود در زمین خودش به هیچ تیمی نباخته بود و تیمای قدر آسیا رو به زانو آورده بود. چشمهاتون که قطعن میبینه، بنابراین این همه ندیدن و نفهمیدن بخاطر کور شدن چشم دل و انصاف و منطقتون هست که عامل اونم فقط حسادت و بخل ورزی هست و بس.
    • علی ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
      بنده خدا تا الان موفق بوده یه کله تیمو آورده بالا بی انصافیه قدرشو ندونیم با مربی ایرانی قبلا تجربه کردیم
    • اشکان ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
      یه مربی به بزرگی جلال طالبی؟!یعنی همون سناریو۹۸؟ ما که سابقشو داریم.تیم هم خوب نتیجه گرفت حالا بگذریم که تمام زحماتش رو ایویچ کشید!خب این بازیکنان اگه اینقدر بزرگن که راحت نتایج بازیها رو تعیین میکنن پس چرا دور قبل تیم نزدیک بود حذف بشه؟دور قبل که ویلموتس مربی تیم بود و در واقع تیم ملی مربی نداشت،اگه تیم در شرف حذف قرار نگرفته بود این استدلال درست بود که تیم بخاطر بازیکنان بزرگش نتیجه میگیره ولی الان به هیچ وجه نمیشه همچین حرفی زد چون همچین چیزی رو همه به چشم خودشون دیدن. بهتره این کارشناسی های مغرضانه رو تموم کنن،ضمن اینکه اکثر روزنامه های عربی به این موضوع پرداختن که اسکوچیچ با کاری که کرد هم تمرکز بازیکنای لبنان رو بهم زد هم تمرکز کادر فنی لبنان در واقع نتونستن خودشون جمع کنن چون ذهنشون درگیر رفتار اسکوچیچ بود و شاید به نوعی در فکر جنجال بودن که گل دوم رو خوردن.اتفاقا مربیان بزرگ در بازیهای حساس این کارا رو می‌کنن این بنده خدا اصلا فوتبال اروپا رو نگاه میکنه؟این حرکات همش ریشه روانشناسی داره و همین حرکات و تحریکات رو در رفتار کی‌روش،مورینیو یا سیمئونه هم وجود داره و نتیجه هم میگیرن
    • ورزشی ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
      هشدار هشدار، همون طوری که در نظرات قبلی بارها گفتم با اومدن اسکوچیچ ، دلالها دستشون کوتاه شده و قبل از هر بازی ملی سعی در مسموم کردن فضای اطراف تیم ملی دارند تا به با اهداف شومشون برسن اما هواداران فهیم مثل همیشه از اسکوچیچ که نتایج تاریخی در فوتبال ایران گرفته حمایت می‌کنن تا این دلال ها به اهداف خود نرسن. اسکوچیچ به احتمال خیلی زیاد رکورد بیشترین برد در بازیهای ملی در دنیا رو در اختیار خواهد گرفت این مربی در سال اول کاندید بهترین مربی دنیا شده و اگر ازش حمایت بشه به احتمال زیاد با توجه به روندی که در پیش گرفته در سالهای آینده می‌تونه عنوان عنوان بهترین مربی جهان رو تصاحب کنه. نباید اجازه داد سناریو جام ۹۸ تکرار بشه و مربی بیسوادی رو روی نیمکت تیم ملی بذارن اکنون براحتی از اهداشون سخن میگن و دلیل سرکوب و سرزنش سرمربی تیم روشنتر از همیشه هست ، ولی به یاری خدا موفق نخواهند شد.
    • علی ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
      همه می‌گند بهترین بازیکنان داریم مگه در زمان کیروش بازیکنان بدی داشتیم به نظر من زمان کیروش بهترین بازیکنان داشتیم اسکوچیچ زحمت زیاد کشید حیف که بیشترین راه رفتیم مربی اینچنین خراب کنیم اگه مربی بی تأثیره چرا همین بازیکنان زمان ویلموتس اون نتایج افتضاح به بار اوردند
    • سعید ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
      نمیدونم چرا این کارشناسان فوتبال ما عین کسانی هستند که اقتصاد کشور دستشونه...هرجا که موفقیت حاصل میشه اینا میخوان گند بزنن توش ...مربیان ایرانی در سطح اسیا چکار کردن که در جام جهانی انجام بدن
    • استقلالی ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
      گویا خوشی به مانیومده جراحت ویلموتس هنوز خوب نشده ازبس به بحران عادت کردیم باباجان دیگه ازجان این اسکوچیچ چی می خوان؟
  • هوادار تیم ملی ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    چقدر عقده و حسادت در این مصاحبه دیده میشه قبلا طعم سرمربیگری دایی و قلعه نویی رو چشیدیم آزموده رو آزمودن خطاست الان اگر کی‌روش این نتایج رو به دست آورده بود مجسمه اش رو می ساختن پرستش می کردن
    • ناشناس ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
      متاسفانه مافیای فوتبال ایران هنوز هم باور نکرده با حداقل امکاناتی که برای اسکوچیچ دادند ایشون تونست با آرامش نتایج بسیار خوبی بگیره و فوتبال زیبا رو نمایش بده .اونهمه هزینه برای کی‌روش و خواسته های کردند و نتایج بسیار ضعیفی گرفتند دلشون به ریخت و پاس و تورنمنت های اروپایی و آسیایی تنگ شده نمی خوان بگذارند این بنده خدای بی ادعا نتیجه بگیره چون هدف بریزو بپاش در فوتباله و نه شادی مردم عزیز ایران امیدوارم مافیای فوتبال به هدفش نرسه.در ضمن بعیده این نظرات برای فلاحت پیشه پخمه باشه دارن از جای دیگه بهش خط می‌دهند .از وزیر محترم ورزش تقاضا دارم مواظب باشند.
  • احمد ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    من نمیفهمم این کارشناسان این حرفها را رو چه حساب و کتابی می زنن. مگه همین تیم دست ویلموتس مربی صاحب نام نبود مگه به بحرین و عراق نباختیم . کیروش مگه صاحب نام نبود جز یه دفاع اتوبوسی که رئیس فیفا هم به این نکته اشاره کرد چه تاکتیکی داشت . مربی های ایرانی تو آسیا هنوز نتونستند یه مقام بیارن بعد انتظار داریم برن جام جهانی نتیجه بگیرن .
    • ناشناس ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
      با سلام متاسفم برای این افراد که نام کارشناس رو بکار می برند این اندازه دولچه آب هم نیستند و متاسفم از رسانه ای که از ایشون نظر پرسیده .به نظرم کار اسکوچیج ستودنیست و باید از ایشون حمایت بشه و به کارشناس های ایرانی نباید فرصت خراب کردن روحیه تیم ملی داده بشه.در نهایت با کی‌روش به کجا رسید که الان نباید از اسکوچیج حمایت کرد واقعا بازی های زیبای تیم ملی رو این پخمه ها نمی بینند یا نمی خوان ببینند.
  • شمسعلی ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    ولی مناسب ترین گزینه فرهاد مجیدی است که آلان هم‌با استقلال غوغا یی به پا کرده است.
  • ابرام ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    حسادت ٬ بلاهت ٬ و رذالت در تر کیب با هم معجونی می سازند که ما حصلش در این مورد بخصوص دم خروسی است که از زیر عبای این گندم نمای جو فروش بیرون می زند . مربی ایرانی و مطالب سر هم بندی شده این بابا فلاحت پیشه برای رد گم کردن است و علی دایی و گل محمدی هم برای فریب کاری مطرح شده است . منظور این با صطلاح پیشکسوت فقط و فقط جنا ب « قندلی » است و ایشان هم از جمله همان « علی» آقا های کنفرانس مطبو عاتی کذا و کذا است که فعلا در با ب ارباب دور افتا ده اش داد سخن سر داده و خوا هیم دید عمله و اکره ما فیای شنا خته شده فوتبال ما این بار با تغییر چهره و در قالب دلسوزی و بعداََ هم خرد جمعی با کا مپیوتر و از سر مزرعه و فلاحت برگشته در پی نسخه ای مشابه ایویچ مرحوم اند تا این بار جنا ب اسکوچیچ ما در مرده را که هیچ گناهی جز نتیجه مطلوب گرفتن با تیم ملی ندارد کله پا کرده به دیار عدم رهسپار گردانند . خوا هیم دید .
  • حمید ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    اسکوچیچ با اردوهای دو روزه تیم‌رو‌به اینجا رسونده شما بهش مثل قبلی ها اردوهای دوماهه و بازی تدارکاتی بده اونوقت بگو به درد جام جهانی نمی خوره اگه اون به پرد نمی خوره مربیای ایرانی که دیگه فاجعه اند
  • صن صن ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    واقعا جای تاسف است واقعا. جهل مرکب باند مافیا، بخل حسادت ، کم دانشی و کم اطلاعی گروه مافیا و بی مزه تحلیل کردنای این گونه مافیای برای همه قابل درک و تعجب شده. خجالت هم نمیکشند. سواد داشته باشید منطقی و به آمار وبه واقعیت که رضایت و شادی مردم هست توجه میکنید . انگارکه ما میخوایم جام جهانی بریم برای معرفی مربی ایرانی .آخه ادمای بیسواد کم واقع بین باشید و اینقد سنتی و بی محتوا حرف نزنید و خجالت آور . شما ها دنبال مربیگری قلعه نویی و دایی و گل محمدی نیستید و غیره .. شما ازبخل و حسادت دارید درمورد کارنامه 20شخصی صحبت میکنید که اگه نبود الان شاید همون مرحله اول بخاطر گند ویلتموس حذف میشدیم. کم قدردان باشید 11پیروزی و یکمساوی درمقابل همان تیم هایی که همیشه نتیجه بهتر نداشتیم .
  • مجید ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    خدا وکیلی آقای فلاحت به قیافه ات میخوره کارشناس باشی؟؟؟؟ برو همون بیل و فرغون بردار راحت تری !!!
    • ایران دوست ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
      اسکوویچ بهترین مربی تاریخ ایران هست,اگرحسودان وخیانتکاران اجازه دهندکارش انجام دهداهای بچه ,مگرکریم باقری عزیزجیگرطلا الان درمربیان تیم ملی نیست ؟چرا حسادت میکنیدچراباحرفهای کم ارزشتان خیانت میکنیدوجوراتخریب میکنیدوجدان هم چیزخوبیست ماهیت تخریب کنندکان برای افرادفهیم وباتجربه وباسن وسال چون من ۶۰ساله روشن شده است,بازیکن حق ندارد میفهمی حق ندارذدرکادرمربیان تیم ملی دراظهارنظرانان دخالت کندمعترض شود,بازیکن بایداگرازبازی خودش ایرادی دال برکم کاری گرفتندجواب دهدوخوب بازی کندولاغیر,این وظیفه فدراسیون هست که این شرط واخلاق داشتن راازبازیکنان تعهدبگیرد,بازیکن خودشیفته ماملت نمیخواهیم هرکس نمیخواهد باشدمربی ایرانی برای تیم ملی نمیخواهیم ,باوجودمربی ایرانی حتمادودستگی ایجادخواهدشد,, وتیم هرگزموفق نخواهدشدهمه تیمهابازیکن خوب داشته ودارندمگرزمان خودت شمابی ارزش وپپو بودید که الان بازیکنان راعالی وبدون نیازبه مربی خطاب میکنیدبازیکن بایدچون رونالدو مسی حرفه ای شودوبداندبفهمدشعوربهم بزنددربرابرمربی قدعلم نکندوخودشیفته نشود,تیم ملی ازانهابازیکن ساخت وانهارامعرفی به جهان کرد,امابعضی گربه صفتند,افتاد,
  • علیرضا ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    این مربی خارجی بدرد دسته 3 فوتبال ما هم نمیخوره ای کاش امروز اخراج میشد و افتخار رفتن به جام جهانی با مربی ایرانی باشه
    • محسن ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
      اشتباه امتیاز مثبت دادم. من نمیفهمم وقتی دارید نتیجه می گیرید از یه مربی چه اصراری هست که اون رو عوض کنید.‌ اگر بنا بود افتخار مربی ایرانی نصیب ما بشه تا حالا با مربیهای ایرانی به جام جهانی رفته بودیم. متاسفم که عینک تعصب بی جا روی چشمهایتان هست.
    • خخ ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
      افتخار چی عمو جان.نکنه منظورت همراهی ایران به جام جهانی.همه کارها رو اسکوچیچ کرده.دیکی دیگه بیاد چیکار کنه
    • علی ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
      من هم اشتباهاً نظر مثبت دادم. بعنوان یک ملوانی در تیم ملوان عملکرد فوق العاده اسکوچیچ رو از نزدیک دیدم ،که تیم همیشه بحران زده ملوان رو در یک فصل حضورش ،تبدیل به تیمی کرد که قهرمان نیم فصل دوم شد. دوستانی هم که در ملوان باهاش همکاری میکردن همشون از شخصیت خوب و علم روز و هوش بالاش تعریف میکردن. تیم بازیکنی به عنوان ستاره نداشت، ستاره تیم خود اسکوچیچ بود. یادمه گفته بود اگرفقط دو بازیکن که مورد نظرشه جذب بشه قول میده فصل بعد ملوان رو قهرمان کنه .البته صاحب امتیاز ملوان در آن زمان با همدستی بعضی از پیشکسوتان که جاشون تنگ شده بود به بهانه نداشتن بودجه قراردادشو تمدید نکردن و تیم فصل بعد سقوط کرد به دسته یک. در هر تیم دیگری هم مربیگری کرده اثر مثبت داشته. امیدوارم مافیای فوتبال نتونه زیر پاشو خالی کنه. برای اسکوچیچ بد نخواهد شد چون الان دیگه شناخته شده و تیمهای دیگه سریع دنبالش میان. اگر از تیم ایران بره ماییم که ضرر میکنیم.
  • حسین ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    این بی انصافی و ناسپاسی و قدرنشناسی از اسکوچیچ هست، با تعصب بیجا همه داشته هامون نابود میشند، به هر حال تو همه این پیروزی ها اسکوچیچ بالای سر تیم بوده و قطعا و حتما یه عامل مهم موفقیت تیم بوده و هست، کی روش بارها به تیم و دیگران شوک وارد می کرد و خیلی از مربیان دیگه، به اسکوچیچ رسید آسمون تپید، مرد باشیم باانصاف باشیم باغیرت باشیم
  • عبدالهادی اژدری ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    با احترام به نطر شما چرا جو سازی میکنید مگر خودت چه کار بزرگی انجام دادی . کدوم تیمتحت هدایت مربی ایرانی توانسته توی یک تورنومنت موفق بشه و این آمار را از خودش بجا بیاورد . کارنامه مربی فعلی در لیگ بسیار درخشانتر از همه مربیان حال حاضر لیگ بوده و در ضعیفترین تیم هم بدون یک بازیکن شاخص توانست تیمش را به فینال جام حذفی برساند . چرا یاد گرفتیم تا یکی بهتر از خودمون عمل میکنه را بکوبیم . تیم ملی دست آقای دایی بود روی اسم علی کریمی خط زد . کیروش هم همینطور فقط بازیکن سالاری را دوباره باب نکنید لطفا و بگذارید کادر و بازیکنان با آرامش کارشان را انجام دهند هیچ مربی از بدو تولد اسم و رسم نداشت کار و زحمت و تلاش کرد تا به جایگاه واقعی خودش برسد دنبال اسم و رسم نباشید که اسم و رسم دار هم نتوانست دو دوره جام جهانی ما را از مرحله گروهی عبور دهد و به همه از بالا نگاه میکردو کسی جیک نزد
  • ناشناس ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    قلعه نویی فقط
  • غریبه ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    این حرفها همش بهانه است.چون طارمی گفته تا این مربی باشه برا تیم ملی بازی نمی کند.می خوان عوضش کنن
  • حق ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    آقای کارشناس، اسکو از ۱۲ بازی ۱۱ برد و یک تساوی داشته اونوقت جنابعالی می فرمایی نمی توانی بگویی عملکردش " بد" بوده است!!!!!!!!!.می فرمایی در جام جهانی مربی ایرانی بگذرایم تا ۳، ۴ نفر هم تجربه کسب کنند. حتما با این مون قرض دادنت یکی از اون ۳، ۴ نفر هم شما هستید.آقای محترم نظرت اینه که با مربی خارجی صعود بکنین اما در جام جهانی که میدان ژست دادن است مربی ایرانی بفرستیم اگه هم باختیم مهم نیست مهم اینه که امثال جنابعالی فرصت طلب تجربه کسب می کند. وجدانا کجاست؟ چرا حق یک ملت را بخاطر نفع خودت را داری نابود می کنی؟
  • صالح وملورین ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    حرف حساب وبی نقص که جواب ندارد
  • علی ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    ای کاش یک اکیپ حرفه ای مربی ایرانی برای تیم ملی از همین امروز شروع بکار میکرد
  • مسعود کامنت ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    جام جهانی جای تجربه کسب کردن بی تجربه ها نیست. بهتره کارشناسا زبان به کام بگیرند تا صعود کنیم. بعد خیلی ساده چند تا بازی برگزار میکنیم و برآورد کیفیت رو با تیمای مطرح دنیا میسنجیم بعد بیان تز بدن. اگه خوب بود که بیمار نیستیم ترکیبو عوض کنیم که یکی مثل آقای طالبی بیاد سرمربی بشه
  • رضا ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    مطمئن باشید مربیان ایرانی به دانش حرفه ای فوتبال دست پیدا کردن فقط باید کسانی باشن که دلشان برای فوتبال و مملکت بسوزه
    • حسین ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
      حتما مجیدی را می گی یا یحیی که تیمش جلوی الهلال واداد، ای کاش یه جو مردونگی داشتیم و به توانایی بیشتر اسکوچیچ در مقابل تمام مربیان ایرانی اقرار می کردیم
  • علی ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    چطوری به خودت اجازه میدی این قدر از سرمربی با کلاس تیم ملی انتقاد کنی اونم با این شرایط عالی جدول گروه، کی به شما این تریبون رو داده که این قدر گستاخانه صحبت می‌کنید، کارنشناس
  • وحید ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    اسکوچیچ بدبخت تیم رو به جام جهانی برده اونوقت یه مربی ایرانی مفت و مسلم بیاد بشینه رو نیمکت . جالبه ماها دم از مسلمونی و جوانمردی هم میزنیم . آقای فلاحت زاده آموزش میخوای حسادت رو کنار بذار بیا دم دست اسکوچیچ که یه تیم قعر جدولی رو آورد صدر جدول
  • کاظم ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    فلاحت زاده این را برای خودش نمی گوید.شاید به درخواست دوستان مدعی خود که همه می شناسیم این حرفها را می زند تا خودش هم کمک آنها شود.دوستان همین حرفها و درخواستها را در زمان مربی گری برانکو در آستانه جام جهانی آلمان مطرح می کردند و غیرمستقیم باعث ایجاد تنش در تیم ملی شدند و ثمره آن، نتایج ضعیف در جام جهانی و رفتن برانکو و آمدن قلعه نویی و دایی و قطبی و شکستهای پی در پی آقایان بود.به هرحال با نتایج ویلموتس بهترین فرصت برای مربیان ایرانی بود که دوباره در راس تیم ملی قرار بگیرند.اما اسکوچیچ کار آنها را خراب وباعث عصبانیت دوستان شده است.اسکوچیچ هم بارها گفته فدراسیون هروقت بخواهد می تواند او را عوض کند.ما اجنبی پرست نیستیم.ولی چرا باید مربی موفق را عوض کرد؟اسکوچیچ به زبان انگلیسی تسلط دارد.همین موضوع توان بالای ذهنی اورا نشان می دهد.امابرخی دوستان همیشه مدعی نیمکت تیم ملی که معلوم نیست دیپلم هم دارندیانه فارسی رابا اغلاط دستوری یا املایی حرف می زنند.اسکوچیچ از همه مربیان ایرانی بهتراست ومی تواندبه فوتبال ماخدمت کند.البته اگردوستان دست ازآتش افروزی وایجاداغتشاش و تحرک بازیکنان ساده تیم بردارند
  • ناشناس ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    این‌آقا‌که‌میگه‌مربی‌رابرای‌جام‌جهانی‌عوض‌کنیم‌ بااین طرز‌تفکر‌نشان دادید‌که‌مربی‌مثل‌کی‌روش‌ شمارو‌شناخته‌بود‌که‌مربیان‌ایران‌راتحویل‌نمی‌گرفت می‌دانست‌اگر‌کمی‌به‌شمابها‌بده‌‌،افکارتان‌راچه‌جوری‌ تغییر‌می‌کنه‌به‌خاطر همین ازبالا‌به‌شمانگاه‌می‌کرد‌که‌الان مشخص‌شده‌حق‌داشته‌،حالا‌این‌بنده‌خدا‌اسکوچیچ‌ بدون‌سروصدا‌داره‌کارمی‌کنه‌واشتباه‌بزرگش‌اینه‌که‌شماها‌ رامثل‌کی‌روش‌خوب‌نشناخته‌وداره‌چوبش‌می‌خوره‌خیلی جالبه‌اینقدر‌فهمیده‌است‌جواب‌آدم‌های‌مثل‌شماراهم‌برای‌ اینکه‌تمرکزش بهم‌نخوره‌نمیده‌،پس‌خاموش‌باشید تاپیش‌مردم‌‌خودتان‌رابی‌آبروتر‌نکنید.
  • صابر ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    سرمربی ایرانی برای تیم ملی!! این هدف اصلی پیشکسوتان در انتقادات غیر موجه به اسکوچیچ بوده. . اسکوچیچ به سرنوشت بلاژویچ دچار خواهد شد. تازه نتایج اسکوچیچ تا اینجای کار خیلی بهتر بوده. کنار گذاشتن یک سرمربی موفق حماقت است. مگه میشه این نتایج خوب رو بگیریم بعد بگیم سرمربی هیچ نقشی نداره!! . چرا مثل کیروش یه بازی دوستانه مانند بازی دوستانه با شیلی ویا سوئد نمی ذارید. تیم ملی با اسکوچیچ یک بازی دوستانه با بوسنی داشت که عملکرد خوبی به نمایش گذاشت ولی کافی نیست . طرفداران کیروش بخاطر شکست دادن تیم شیلی اونم در بازی دوستانه. خیلی احساساتی به جام جهانی نگاه می کردند و فکر می کردند حتما با کیروش موفق میشدیم در حالی که کیروش از پس تیمی مثل عراق و سوریه برنیامد.
  • علی ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    علت عدم تداوم مربیگری مربیان داخلی دخالت هر گونه طیف کارشناس و یا غیر کارشناس میباشد.و هر کس زمام تیم ملی را بدست گرفته به مرور چوب تو چرخش میگذارند و بعد از مدتی با تخریب شخصیت کناز گذاشته می‌شود و تا نفر بعد.بنالرابن بهترین گزینه مربی خارجی میباشد و نباید اجازه داد هرکس به کار سرمربی دخالت کند....
  • احمدی ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    واقعا از حرفهای آقای فلاحت زاده احساس شرم کردم . بعضی مربیان داخلی اصلا براشون صعود به جام جهانی و خوشحالی مردم مهم نیست بخاطر حسادت خودشون حاضرند دل میلیونها ایرانی رو بشکنند . حتما دایی هم چند سال پیش بخاطر حسادت به تکنیک علی کریمی او رو خط زد آخه خودش تم عمرش اصلا دریبل نزده
  • موسوی ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    هر چی باشه اسکوچیچ فوتبال پایه رو از یوگسلاوی سابق شروع کرده آقای فرشاد برو بازیهای یوگسلاوی رو در جام های جهانی ببین تا متوجه سطح فوتبال این کشور بشی . همونطور که ما در کشتی و تکواندو از کرواسی قویتریم کرواسی هم سطح فوتبالش از ما بالاتره . فوتبال پایه که ضعیف باشه میشه همون اتفاقی که در لبنان برا تیم ملیمون افتاد و جناب دایی یه توپ معمولی رو نتونست استپ کنه و دقیقه 91 از کره گل خوردیم و حذف شدیم . اینو به کسانی که تحریکت کردن بگو چون خودت در حدی نیستی که چشمداشتی به تیم ملی داشته باشی
  • مجید ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    یه جوری میگه دایی و قلعه نوعی انگار یادش رفته سه دوره قبل گند زدن به تیم ملی و تو تهران از عربستان جلو صد هزار تماشاگر باختیم. اصلا مربیان و کارشناسان داخلی به درد لای جرز دیوار هم نمیخورن
  • محمدی ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    برام دیگه فرقی نمیکنه که دوپینگ شما در باشگاههای آسیا(چند سال پیش) که منجر به محرومیتت شد توطئه عربستان بود یا واقعا انجام داده بودی ولی با این مصاحبت احتمال میدم کار خودت بوده باشه بهر حال اگرم توطئه بود حقت بود چون خودت داری الان توطئه میکنی . عروسک خیمه شب بازی
  • مصطفی ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    سلام دوستان عزیز من خارج از نتیجه دیدار های گذشته تیم ملی نظرمو میگم در زمان کیروش لیگ رو یک ماه تعطیل میکردن بازیکنان رو در اختیار تیم ملی بودن آخرشم تو حمله ما دو تا موقعیت نداشتیم از زمانی اسکوچیچ مربی تیم ملی شده کدوم امکانات رو داشته بعدشم مربی های ایرانی و کارشناس ها فقط حرف خوب میزنن ....در عمل هیچ هستن
  • چنگیز ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    اقایان میخواهند ازاین هرج ومرج کلاهی برایخودبمالند باتعویضهای این مربی درجه سه بازی باخته رادویک بردیم باتوجه به اخراج خودش!!!!! ایشان میگویند تاکتیک پذیر نیستند .حق هم دارندبازی دروازه بان لژیونر رادردوبازی اخری ببینیدبازیکن ملی پوش بایدازاین اشتباهات بچه گانه بکند وانگهی بزرگتریندیسیپلین فوتبال احترام به مربی و داوراست که متاسفانه ایرانیها درک نمیکنند
  • مهدی ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    بسیاری از مربیان ایرانی سطح دانششان به مراتب از مترسکوچیچ بیشتره
    • علی ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
      البته مثل این پیشکسوتمون دانش در رشته زیر آب زنی و تخریب و باند بازی و منفعت طلبی و سوء استفاده
  • احمد ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    عوض کردن مربی تو این برهه اون هم با این نتایج درخشان از رسم و مروت جوانمردی بدوره
  • سعید ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    واقعا بعضی‌ها خجالت نمیکشن راجع به سر مربی تیم ملی اینطور نظر میدهند .بدون امکانات بدون مسابقات تمرینی با بازیکنی که حد واندازه خودرا نمیدونه تیم را با نگه داشته تیم تنها به بازیکنان شاخص نیست عوامل بسیاری میخواهد که تیم هماهنگ عمل کند ....... پس لطفاً مزاحم نشوید .والا
  • ایرانی ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    سلام.وقتی اسپانیا به ایران‌گل زد انگار فینال جام‌جهانی بود انقد خوشحالی کردن،بعضی وقت ها بازیها گره میخورن حتی در سطح استانی چه برسه اینجوربازیها،چرا ما هیچوقت قانع نیستیم و حتی از برد و صعود آسون باید گله کنیم...اینو توی‌همه زندگیمونم حس میکنیم..ایران سرافراز باشه
  • خلیل مهاجر ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    ملی گرایی افراطی که از آن بوی تبعیض نژادی برمیخیزد. در فوتبال اینگونه اظهار نظرها بازیکنان جهان را به درستی به زانو زدن و اعتراض کشانده است.
    • حمید علوی ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
      جناب مهاجر عزیز بنظر بنده این گفتارها و رفتارها ناشی از ملی گرایی نبست. سوخت این یاوه گوییها فقط ‌فقط حسادت هست و عدم تحمل پیروزی افراد دیگران. شما هم شاید ملی گرا باشید، بنده هم بشدت ملی گرا هستم و دقیقن به همین خاطر دلمون میخواد تیم ملی ما عالی باشه و به چیزی جز موفقیت وطنمون فکر نمیکنیم اما این آقایان اگر ذره ای عرق ملی داشتن اینجور از موفقیت تیم ملی با شخص دیگه به خودشون نمیپیچیدن.
  • حسن ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    خدا همه را از حسادت وخود بزرگ بینی دور نگه دارد انصاف صفت خوبی است
  • بهنام ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    هیچ مربی به اندازه این مربی بی ادعا در طول تاریخ فوتبال ایران بدون امکانات و دستمزد به درد بخور موفق نبوده است.حسادت و کینه این جماعت بی مصرف رو کور کرده...ببینید که فدراسیون فوتبال به قول خود بازیکنان به اندازه یک دست لباس و حقوق بازیکنان از خودش مایه نمیذاره.از نظر من اسکوچیچ مرد ارزشمند و مربی کارامدی هست.اگر فدراسیون از این مرد حمایت کنه بازیکنان هم سرجای خودشون می نشینند و حساب می برند.در کنار اسکوچیچ کریم باقری نیز بی نظیر است.فرشاد فلاحت زاده در طول دوران فوتبال خودش چه کار شاخصی کرده که شده کارشناس فوتبال؟ یادمان باشد که همین تیم با همین بازیکنان در لجنزار و باتلاق مرد شش میلیون دلاری فدراسیون مارک ویلموتس شانسی برای صعود از مرحله مقدماتی نداشت.و فرشته نجات تیم کسی نبود جز اسکوچیچ..قدردان باشید و بهش فرصت بدید که از کشته خودش در حد بضاعتش بهره برداری کند..حمایتش کنید..پول بازیکنان و پیراهن و تدارکات تیم ملی رو بدهید..از خودشون خجالت نمیکشند حداقل برای ابروی این ملت از بخور بخورهاشون کم کنند به این تیم برسند...مربی های ایرانی اگر مالی بودند در سطح باشگاههای اسیا چیزی می شدند.
  • حمید ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    واقعا خیلی رو می‌خواد، که آدم بگه: در این موقعیت که اسکوچیچ از ۱۲ بازی ۱۱ بازی را برده، بگیم کاری نکرده! حسادت و دلالی تا کجا!؟ از بدو تاسیس فوتبال ایران تا الان کدام مربی توانسته از ۱۲ بازی ۱۱ بازی را ببره.!؟ همین بازیکنان الان چندین سال هست که دارن بازی می‌کنن... اگر یک مربی باتجربه و گران‌قیمت می‌آمد چه کار بهتری می‌توانست انجام بده. کدام تاکتیک و زیبایی در فوتبال ایران دیدیم... کیروش ۸ سال بود و بالاترین پول را گرفت...آیا تاکتیک و بازی تیم زیبا بود!؟ کیروش با زحمت ت آنست تیم مالدیو را ۱ بر صفر ببره! فیفا در بازی ایران و نیجریه در جام جهانی که فقط دفاع اتوبوسی کرده بودیم،( مثل خیلی از بازی‌ها) به عنوان کثیف‌ترین بازی جام جهانی نام برد!.. الان که راحت داریم به جام جهانی می‌رویم بعضیها بیاد این افتادن که سرمربی تیم بشن... حتما باید تا روز آخر برای رفتن به جام جهانی عذاب بکشیم، بگیم بعد بگیم عجب مربی خوبی داریم!؟ این انتقادات... چیزی جز حسادت و دلالی پشت‌پرده چیزی نیست! فقط روسیاهی برای چنین افرادی می‌مونه...
  • عبدالله ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    این آقای کارشناستون حالش خوب نیستا. یا دیوانه است یا با تیم ملی مشکل داره یا فقط حسود میباشد.
  • محمد ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    ۱۱ تا بازی برد و یک مساوی بدون باخت با کمترین امکانات و بودجه و تمرین و بازی تدارکاتی، این اسمش چیه؟ حسادت و کینه ورزی دارید نسبت به این مربی دارید جناب کت شناس
  • بیژن ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    خجالت بکشید. تا بحال در تیم ملی مربی با این کارنامه درخشان در بازی های مقدماتی جام جهانی نداشته ایم. چرا در این مقطع که همه بایستی از چنین مربی موفق حمایت کنند به یکباره برای خود شیرینی خودشان چنین حرفهایی می زنند.
  • محسن ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    واقعا ک آدم متحیر میشه از اینجور ب قول خودشون پیشکسوت فوتبالی ک حالا ب خودشون لقب کارشناس هم میدن مایه خجالته واقعا ..اخه مربی ب قول شما باکلاس مثل ویلموتس ک سرمایه بیت المال را ب خاطر سو مدیریت ی مشت ابله تو فدراسیون فوتبال بالا کشیدو ب ریش همه ما ملت خندید و خورد و ی آبم روش چ گلی ب سر فوتبال زد ..اینا همون بازیکنا هسن ک با حضور ویلموتس تا مرحله حذف شدن پیش رفتن ..حالا ی مربی بی ادعا اومده و داره ب بهترین شکل ممکن نتیجه میگیره و تیم ملی رو از حذف نجات داد و تبدیل ب ی مدعی قابل احترام کرد برا ی ملت ایران ...حالا بدن تیم رو ب ی مربی ایرانی ک هیچ افتخاری تو ملی و باشگاهی برا کشور ب دست نیاورده و همش حذف شدن تیمهای باشگاهیمون و ملی از مراحل بالاتر رو شاهد بوده و هسیم و فقط بلدن حاشیه درس کنن برا تیم ..آیا ب نظرتون عاقلانس از ی سوراخ چن بار دیگه گزیده بشیم .
  • احسان ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    این بابا منظورم فلاحت زاده.از کی تا حالا کارشناس شده؟!اصلا تا حالا سرمربی تیمی بوده که اینقدر کارشناسانه اظهارنظر میکنه؟!برو جمع کن بساطت رو؛!واقعا که خیلی نمک نشناسن امثال اینا؛!دیگه اسکوچیچ باید چیکار کنه که بهش ایمان بیارن؟!!زنده باد اسکوچیچ زنده باد تیم ایران!!
  • HD ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    گمونم اگر ما برزیلم ببریم این حضرات میگن برزیلیها به ما رحم کردن یا که زد و بند کردیم مانند افرادیکه در کشور هر گونه پیشرفت یا اختراع و یا حرکت رو به جلو میشه قبول ندارند و یک حرف و حدیثی براش درمیارن. اما باید به خود باوری برسید ممنونم
  • km ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    یه ادم غیر فوتبالی هم میفهمه که مربی فعلی تیم ملی موفق بوده 11برد نمیتونه اتفاقی باشه . اگرم قرار باشه مربی بهتری بیاورند مطمیننا هیچ کدام از مربیان داخلی مهارت و شایستگی جام جهانی رو ندارند حتی برای اسیاهم ضعیف هستند بس بهتره اینقدر در کار مربی فعلی دخالت و حسادت نکنید اگه خیلی دلسوز هستید خودتونو توهمین لیگ داخلی و اسیایی نشان بدهید جام جهانی رو بذارید برای کسانی که لایقش هستند
  • محسن ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    فقط حسادت مربی های ایرانی تو کار خودشون موندن مربی خارجیم پول میخواد فدراسیون هم کم ورشکسته هست این همه ادعا برای چی
  • حسن ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    حسود هرگز نیاسود
  • داودیدونه ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    حسادت حسادت امان ازاینهمه بخل وکینه واقعاشرم آوره
  • ص س ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    معما چون حل شود آسان شود
  • غلامی ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    سنگ مفت گنجشک مفت هر که از را همیرسه به این اسکوچیچ بنده خدا یه چیزی میگه آقای فلاحت زاده تا الان کجا بودی ؟ حالا که اسکوچیچ این موفقیت بزرگ رو با امکانات کم بدست آورده هر کی از جاش بلند میشه علیه ایشون حرف میزنه عجب هرج و مرجیه حالم از این حسادتها بهم میخوره .
  • علیرضا ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    از حرفهای دایی جلالی و فرشاد بوی ذلت . حسادت و استیصال و حتی خیانت میاد
  • آتقی ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    بنظرم تو بیشتر کارنشناسی تا کارشناس، تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد، آخه مرد حسابی مگه جام جهانی جای تجربه کسب کردن امثال شماهاست، خداوند روح بیمارتان را شفای عاجل دهد، آمین.
  • فرامرز ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    ایران همینه اسکوچیچ وقتی تو ملوان بود خیلی خوب نتیجه گرفت سال بعد گفتن بجاش مربی ایرانی میارن بهتر هم نتیجه میگیرن آخرشم ملوان رو فرستادن دسته دو.اینا همینن ایویچ زحمت کشید ی عده چند روز مونده به جام جهانی زیرآبشو زدن جلال طالبی رو آوردن.تیم ملی با ویرا به جام جهانی رفت خیلی راحت کنارگذاشتن مرام مردم و ملت ما از اهل کوفه بدتره
  • هیرش ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    واقعا که حاصل زحمات یه مربیو اینطوری به گند میکشید فکر کنم یادتون رفته تیم ملی واسه مساوی گرفتن از عراق سوریه هم خوشحال میشد حالا با این نتایج بازم دارین قدر نشناسی میکنین درسته اسکوچیج خیلی حرفه ای نیست ولی آیا مربی های ایرانی میتونن نتیجه هایی که گرفته بگیره یا اصلا نصف این نتیجه هارو طارمی از اولشم این خاله زنکیارو داشت رفت به درک مگه ما مهره کم داریم مگه تیم ملی فقط با طارمی تیم میشه
  • پرسپولیسی ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    بخدا انصلف داسته باشین مگه همین بازیکنا نبودندن که ویلموتس داشت ونتیجه نمی گرفت
  • علی دهقان ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    خواهشا التماس می کنم اینقدر حرف مفد نزنید،علی دایی و قلعه نویی که قبل از این گلی به تیم ملی نزدن اینا بعضا فقط درسط لیگ نتیحه می گیرن اونم خیلی از مسائل غیر فوتبالی داخلش دخیل ،تو را به هرکی می پرستین اسم این یحیی گل محمدی رو نیارین این بی عرضه نون دست برانکو رو می خوره،عرضه نداره پرسپولیس رو تو اسیا ترکوند تیمی که میره فینال اسیا و مثل تیم محلات ما بازی میکنه مربیش رو باید گل گرفت،اون اگه عرضه داشت بعد از اون فینال شیری حروم رو از تیم می انداخت بیرون،اسکوچیچ عالی نتیجه اینو میگه تو بدترین شرایط و با کمترین زمان و تمرین بهترین نتیجه رو گرفته رفتارش با طارمی هم خیلی حرفه ای بود ،البته مصاحبه خودش هم به این دلیل غیر حرفه ای بود که به رسانه اعلام کرد وگرنه کاملا درست گفت بعضی از بازیکنان ایران خیلی بی کیفیت هستن،همین طارمی که اینقدر ادعاش میشه بازی با کره پاس تو عمق نورا... رو در شرایط تک به تک مثل دفاع برگشت داد یا توپهای که کمی ارتفاع داره و ناگهانی بهش میرسه رو فس تو استپ یا ضربه فس می کنی انتقاد الکی ممنوع لطفا و لطفا
  • شاهین33 ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    یادمه پس از کنار گذاشتن ایویچ. یکی از بازیکنهای تیم ملی تعریف میکرد که ما نیمه های اول با توجه به اطلاعاتی که ایویچ در اختیارمون گذاشته بود خوب نتیجه میگرفتیم. اما با تغییر روش حریفان در نیمه دوم ما چون توسط مربیهایمون خوب توجیه نمیشدیم. نیمه دوم را واگذار میکردیم( مربیهای میگفتند: بارک الله! همینجوری ادامه بدید!! خوبه!!!!!!!!! حالا کی بیسواده!!!!!!!!!!!
  • ماهان ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    امان از حسادت که در برخی از مردان بیشتر از زنان است مگر مربیان داخلی چه کرده اند انها قبلا در تیم ملی امتحان پس دادند و گند زدند
  • م ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    اسکوچیچ مربی بسیار خوب با کادر خوب و بهترین کار را انجام داده و هرکس منتقدش هست از حسادتش هست ک چون دست مافیا کوتاه شده
  • یوسف ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    فقط ساکت باشید البته اگر به وطن خود علاقه مندید که بعید میدانم با این نقطه نظرات کشکی
  • مصطفی ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    بخدا اگه میشه همین الان تیم رو بدین به یک مربی ایرانی اگر تیم ایران با همین امتیازی هم که تا الان گرفته اگر حذف نشد هر چی میخوای بگید دیگه چقدر حسادت
  • نیما ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    کسی که تیم قعر جدولی رو به جام جهانی برد باید مربی ایران بمونه . ضمنا بعضی ها تو این قضیه چهره واقعیشون برای مردم نمایان شد
  • یوسف ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    واقعا نمک خوردن نمکدون شکستن به این می گن اقا فلاحتی این مربی کروات چون توقعش کمتر دارین خرابش میکنین خجالتی خوب چیزه
  • میلاد ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    رزومه اسکوچیچ برد 11 بازی از 12 بازی ( البته در بازی کره یک پنالتی برای ایران رو داور ندیدوگرنه اونم می بردیم|)و از اون مهمتر تغییر نتیجه بازی همراه با تاکتیک مثلا در بازی با لبنان سانتر از جناحین جواب نداد و نفوذ از عمق رو انجام دادیم و آزاد گذاشتن وحید امیری . از دست ندادن روحیه تیم و تداوم حملات تا دقیقه 95 اینها توانمندی مربی رو میرسونه . و بردن تیمهایی که ویلموتس و کیروش بهش باخته بودن و اما رزومه حسودان : آقای فلاحت زاده شما که اصلا کلمه رزومه رو نمی تونی تلفظ بکنی و نداریش . آقای جلالی رزومت کو؟ کجای فوتبال ایرانی شما؟ آقای دایی خط زدن مارادونای آسیا و باخت نکبت بار به عربستان جلوی چشم 100 هزار ایرانی در آزادی بهترین رزومه شماست . و ضمنا برادر دایی با چه رزومه ای شد مربی تیم پرسپولیس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • حسین ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    فقط و فقط مربی خارجی سطح بالا میخواد این تیم با کیفیت و هدایت کنه نه ایرانی نه درگان اسکوچیچ.درگان در حد تیم ملی نیست در حد صنعت نفت آبادانه.بازیکنها با تاکتیک خود پیروز میشن نه اسکوچیچ.طارمی رو مورینیو میخواد این آقا اومده چرندیات میخونه.مشکل تو فدراسیون هست نه کسه دیگه.ولش کنید بره بابا
  • پرسپولیسی ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    سلام ، آقای دراگان تاتیک تیمی ندارد نام ایران را در جام جهانی کوچک نکنید با این مربی. بازیکنان تیم ملی ایران از همه لحاظ تحسین برانگیز هستن
  • پرسپولیسی ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    سلام ، آقای دراگان تاتیک تیمی ندارد نام ایران را در جام جهانی کوچک نکنید با این مربی. بازیکنان تیم ملی ایران از همه لحاظ تحسین برانگیز هستن
  • عباس ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    آقای فلاحت زاده شکر زیادی خورده. شما جدی نگیرید
  • 1941010210 ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    آقای کارشناس واقعا حسودی خاک برسرمون که شما کارشناسید هیچ بویی از فوتبال نبردی با کی‌روش از عراق باختیم وامی همش دفاعی بازی میکرد ولی این آقا مارو سرافراز کرده درد وبلاش بخور تو سر شماوویلموس وامثال شما
  • اميد احمدى ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    ايشون ميفرمايندباقلعه نويى ودايى هم ميتوانستيم صعودكنيم ياحداقل توى جام جهانى مربى تيم باشند.عملكردشون روقبلاديديم.گل محمدى الان بيادجاى اسكوچيچ روبگيره؟اين كاربرگشت به عقبه.عزيزجان اينجاجام جهانى واين تيم هم تيم مليه.جام باشگاه هاى آسيانيست كه؟درسته آقايحيى باپرسپوليس عملكردخوبى داشته امابودنش توى تيم ملى تواين زمان خوب نيست.اونجاهم جاى تربيت مربى نيست.مااينجاازبچه هاصعودبه مرحله بعدميخوايم.اگرنتونست اين كارروبكنه اونوقت پدرش درميادكه.درست نميگم بگيداشتباه ميگى.ياحق.
  • علی ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    این به اصطلاح کارشناسان خودشان چه سابقه درخشانی در مربی گری دارند که یکطرفه قضاوت می کنند ؟؟؟؟مگر می شود این همه برد اتفاقی باشد چرا در دوران مربی قبل این نتایج را نگرفتیم؟؟؟ همین بازیکنان در همان بازی هایی که به بحرین و عراق باختیم حضور داشتن یادتان رفته است؟ چرا چشم دیدن موفقیت دیگران را ندارند؟؟؟
  • محمدصالح ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    آفرین به این همه فهم وشعور پاسخ دادن های عالی که منصفانه جواب آقای فلاحت زاده را دادند متأسفانه درسخنان فلاحت تنها چیزی که دیده نمیشه انصافه چرا باید جواب موفقیت یک مربی موفق را با نمک نشناسی داد؟
  • اکبر ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    یعنی وقتی آدم منش و خلق و خوی بعضی افراد را میبینه خجالت میکشه بگه هموطنم، چقدر حسادت، چقدر جهالت، آقای مثلا کارشناس شما مطمئن باش با هر مربی دیگه ای حتی فرگوسن این تیم همون دور اول حذف میشد، سه برد خارج از خانه اسکوچیچ باعث شد تیم به مرحله بعد بره، حالا جواب زحمتشو اینطور میخواین بدین، خجالت میکشه بگه منو بذارین مربی تیم ملی، از اسم علی دایی و هاشمیان خرج میکنه، کارنامه اسکو مشخصه و حقشه بره جام جهانی
  • باقر ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    امثال این ناکارشناس برای منافع شخصی خودشون و رفقاشون هر کاری میکنن تا تیم ملی نتیجه نگیره اخرین حرکتشونم اختلاف افکنی بین اسکوییچ و طارمی بود. تا اینا هستن مطمئن باشین تیم ملی نتیجه نمیگیره.
  • علی رضا ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    از روز اول باید مربی حرفه ای کارکشته رو می‌آوردین این همه حرف و حدیث لازم نبود وقتی فوتبال دست فوتبالی ها بود که کار ها بهتر پیش می‌رفت
  • حمید ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    تو روز روشن داری میگی جایگاه اسکوچیچ رو سرقت کنیم . زحمت کشیده تیم رو به اینجا رسونده حالا بیایم نتیجه زحماتشو بدیم به یکی مثل تو ؟؟ البته تو که عددی نیستی خودتم می دونی اونام که ادعا دارن و پشت سرت وایسادن فقط رو دارن چون کارنامه همشون افتضاحه . اونوقت که کیروش به عراق باخت و بدلیل ضعف تاکتیک حتی سردار هم قادر به گلزنی نبود و دیدیم جلوی ژاپن عصبی شد و خطای عمد انجام داد و ویلموتس به همین تیمها باخت اون موقع نفست در نیومد حالا که همشونو تار و مار کردیم حرف میزنی؟؟
  • وحید ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    کیروش رو بیرون کردند حالا نوبت اسکوچیچه در مرحله قبلی اگر این مربی نبود ما به مرحله بعد صعود نمیکردیم کاش ازش حمایت میکردیم و قدر دان بودیم
  • حسن ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    اره شما رسانه مثل زمان مایلی،کیروش ووووو همه مربیا شرو کردین وتا ریشه اسکو رو نزنین دس بردار نیستین شکی نی....اخه این چه کارشناسیه که نمیدونه حتی برزیل هم نمیتونه افغاستانی رو ببره که یا دم دروازه اتوبوسی دفاع میکنن یا خودشون رو هی زمین میزنن
  • حسین ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    آقای فلاحت زاده کدام مربی داخلی توانسته شش ماه تیم را بدون حاشیه و یک دست نگه دارد .الان که باید از تیم و مربی حمایت شود امثال شما مصاحبه هایی میکنید که تیم و مربی را به حاشیه ببرید اصل فوتبال یعنی برد . اگر یک فرد عادی و بدون تجربه هم بتواند یک تیم را بدون باخت رهبری کند بهتر از مورینو یا فرگوسن هست که نتواند تیم را به جایی برساند.. باور کنید خدا می داند چه کسانی از داخل طارمی را مقابل اسکوچیچ قرار داده است.
  • ابادانی ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    اینهم شد کارشناس تیمی که بااین روند خوب بازی میکند حسادت وعقده گشایی ر اا رای کارشناسی ندانیم مربی خوبی داریم بهترین نتایج راهم گرفتیم دیگه چی باید بخواهیم
  • تلاش ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    اول خودم نگران انتخاب اسکو بودم از مرحله اول هیچکی تو این شرایط نمیتونست بیاد بالا الانم که اوضاع عالیه. دیگه چی میخوایم. حق اسکو رفتن به قطره و اینو الان بهش رسیدم انسانیت و انصاف حلقه گمشده ماست
  • ا ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    این‌کی‌تا‌حالا‌نظریه‌پرداز‌شده.مگه‌سرمربی‌اسمی‌چیکار‌کردند.کیروش‌به‌همین‌عراق‌و‌بحرین‌باخت..ویلموتس‌چه‌گندی‌زد‌و‌اون‌همه‌پول‌گرفت‌البته‌تنها‌نخورد.حالا‌‌هم‌که‌یکی‌پیدا‌شده‌واقعا‌مفتی‌وخوب‌نتیجه‌گرفته‌چرا‌براش‌حاشیه‌درست‌میکنید.اگه‌یه‌باخت‌میداد‌لابد‌سرشو‌می‌زدید..واقعا‌شما‌دلسوز‌این‌فوتبالین‌البته‌من‌شک‌دارم.یکی‌مث‌تو‌یکی‌هم‌مث‌دایی‌که‌هر‌چی‌از‌دهنش‌در‌امد.نثار‌سر‌مربی‌کرد.این‌فوتبال‌با‌وجود‌شما‌ها‌نیازی‌بدشمن‌نداره...دیگه‌این‌سرمربی‌بی‌ادعا‌چیکار‌باید‌میکرده‌که‌نکرده.نامردی‌هم‌حدی‌داره
  • محمدعسکری ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    بابا خجالت بکشید یه تیم ترکیده رو آورد تا اینجا هی چرت وپرت میگید اگر واقعا کارشناس باشی باید عملکردشو ببینی بد نظر بدی به خدا شما لیاقت این مربی رو ندارین یکی مثل کی روش و یلموس می‌خوایین که ازتون پول بدوشه حالم از کارشناسی تون بهم میخوره
  • قادر ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    این ها اظهار نطر کارشناسی نیست، عقده گشایی هست. این آقا تو فوتبال مگر چکار کرده که الان شده کارشناس.
  • ملا نصرالدین های فوتبال ایران! ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    در این هفته های گذشته هر روز یک سایت خبری را برای بازار گرمی خود ( ویا اهداف دیگری...) یک خبری ( دروغ و یا واقعی و یا ناقص..) و یا یک مصاحبه ای را با این و آن منتشر میکند (اکثرآ تسویه حساب های قبلی..) و بعد شروع بازی های همیشگی و هجوم دست جمعی هدفمند: با "صد ها نظرات کارشناسان حرفه ای فوتبال در ایران"(کامنت ها!) , تا هر کسی بنوعی عقده های خود را تخلیه کرده و یا با این و آن و یا با خودش تسویه حساب کند و غیره...! یکی میگه : اسکویچ یک مربی مزخرف و بی سواد وغلط کرده اینطور حرف زده. دیگری میگه: طارمی خوب جواب او را داده. دیگری میگه :هر دو مقصرند. یکی بدیگری میگه: مافیای لنگی دولتی! دیگری در جواب میگه: مافیای کیسه ای (!). یکی میگه: با آن مربی در مقابل این و آن تیم ها باختیم. دیگری میگه: با این مربی مقابل این و آن تیم ها بردیم. یکی میگه: اسکویچ خدای تاکتیک در فوتبال است. دیگری میگه: اسکویچ از تاکتیک فوتبال هیچ سوادی نداره. یکی میگه: میخوام سر به تن اسکویچ نباشه و طارمی باید دعوت بشه. دیگری میگه: طارمی باید برای همیشه حذف بشه. در ادامه..
  • ملا نصرالدین های فوتبال ایران! ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    یکی میگه : با این مربی فقط بریم به جام جهانی و بقیه اش مهم نیست. دیگری میگه: بابا در جام جهانی با این مربی تحقیر و سرشکسته میشیم. دیگری میگه: مهم نیست, بعدآ مربی جدید در راه است و بازی از نو.... یکی میگه :با کیروش توانمند در جام جهانی قبلی عالی بودیم. دیگری میگه: با کیروش دفاعی و اتوبوسی بازی میکردیم. یکی میگه: با برانکو چند بار قهرمان شدیم. دیگری میگه: از یالا برایشون قهرمانی ها را هدیه دادند. یکی میگه: قهرمان فوتبال لیگ ایران در مقابل یک تیم سعودی هم خوب تحقیر شد. دیگری و مربی میگه: ما آماده نبودیم و بازیکنان ما در تیم ملی بودند و خسته بودند - مانند برانکو, زمان اردوی تیم ملی با کیروش.., بازیکنان چاق (!) بر میگردند - . یکی میگه: چرا فقط قرمزی ها در تیم ملی اند و آبی ها و بقیه نه. دیگری میگه: برای اینکه: مربی و تیم ملی کلی در انحصار قرمری ها ست . یکی میگه: بازیکنان ایرانی تعصب دارند. دیگری میگه: بازیکنان ایرانی تاکتیک پذیر هستند. یکی میگه: این برد ها فقط مدیون خلاقیت باریکنان است. دیگری میگه: نه بابا , این مربی عالی(!) و غیره وغیره... , که میتوان روز ها بان پرداخت و درادامه...
  • سعید ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    ما قبلا هم قلعه نوعی تو تیم ملی داشتیم هم علی دایی که تو ازادی به عربستان باختیم ، بعدشم مربیان ایرانی تو همین جام باشگاه اسیا اچمز میشن وای به حال جام جهانی ابرومون میبرن خخخ
  • ملا نصرالدین های فوتبال ایران! ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    در ادامه: تنها چیزی که ,هیچ کسی ازآن حرف نمیزند یا خیلی بندرت( اگر هم بزند, کجا باشد مسؤلیت دولتی ها و گوش شنوا): اینکه این نوع فوتبال و مدیریت آن در این چند دهه در ایران هیچ ساختاری اساسی و اصولی و استاندارد و برنامه آینده محور نداشته و ندارد و هنوز حتی در مقایسه با کشور های آسیآیی هم درجا میزینیم و سالها از همه جهات عقب اقتاده ایم .البته واضح است: تمام این پست رفت ها, به لطف سیاسی بودن ورزش و فوتبال و بی اهمیت بودن ورزش و فوتبال توسط دولت های رفته و آمده و فقط ابزاری آلوده و همراه با فساد های متعدد در دست انان و برای گمراه کردن و سرم گردن ملت بوده و میباشد (البته با کمک رسانه های خود, بخصوص صدا و سیما , " رسانه ملی") و فقط برای منافع و اهداف سیاسی خود و نه برای پیشرفت ورزش و فوتبال ایران!!! حا ل اینطور بنظر میآید: این "صد ها نظرات کارشناسان حرفه ای فوتبال در ایران" خیلی عالی درس و مشق ها از" معلمان" خود را در "دنیای مهد کودک خود" بخوبی یاد گرفته و ان را همواره طوطی وار تکرار میکنند و معلمان اشان میگویند, آفرین به تو: شاگرد عالی و گوش بفرمان!
  • ملا نصرالدین های فوتبال ایران! ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    ملا نصرالدین های فوتبال ایران! در ادامه و خلاصه کلام, بقول "زیر خاکی ها"ا: "آهای بدبخت ها , دنیای سومی و چهارمی های از دنیا بی خبر وغافل", شما ها کجای کار هستید!!!
  • فقط پرچم ایران ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    بابا چرا گیر دادین به مشت گره کرده اسکوچیچ؟مگه کیروش مشت گره نکرد؟حرفه ای نبود یا کسی جرات نداشت انتقاد کنه؟مگه مورینیو بعد از برد یوونتوس حاشیه سازی نکرد؟کسی گفت مورینیو حرفه ای نیست؟کار ازمون بخاطر این بود که فشاری روش نبود اقای جلالی. نه اینکه پدر مربی در میاوردید اگه میباخت. به فلاحت پیشه هم بگین هر کسی مربی بشه شما نمیشید پس بیخودی زور نزن
  • رضا ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    متاسفانه در فوتبال ایران این دلالها هستند که تعیین میکنند از چه مربی یا بازیکن و یا مدیری حمایت بشود یا نه... با آمدن اسکوچیچ چیزی گیر دلالها نیومد ... کیروش خدا بیامرز که نتایج معمولیشو آنقدر بولد میکردن که مردم ایران باورشون شده بود فقط آقا کارلوس میتونه تیم ملی رو ببره جام جهانی .. رمز موفقیت کیروش هم نون دادن به دلالها و مافیای رسانه ای بود. بعضیها واقعا خیلی بی انصاف تشریف دارن ... حالا اگر کیروش چنین نتایج درخشانی میگرفت.................
  • داود ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    چرا استقلالیا اینقدر اسکوچیچ را میکوبند واقعا به نظرتون علتش چی میتونه باشه
  • ۱۵هلال ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    به وجود این نسل طلایی بهتر است یک مربی بزرگ اروپایی برای هدایت تیم ملی در قطز انتخاب شود.داخلی هم یحیی قطعا بهتر از اسکوچیچ است و حتی تیم ملی شانس صعود به جمع ۱۶تیم قطر را دارد
    • علی ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
      پس چرا این نسل طلایی با ویلموتس حرفه ای داشت حذف میشد؟ یحیی گل محمدی مربی خوبیه ولی اسکوچیچ خیلی بالا تر از اونه. گزینه خارجی هم بهتر از اسکوچیچ خیلی گرون در میاد. بهترین گزینه همین دراگان خودمونه.
  • بهزاد ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    آقای فلاحت شما کجای فوتبال ما هستی ؟؟
  • رحیم ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    شرم کنید خجالت بکشید اقای رسانه ظاهرا دلسوز ، اقای فلاحت زاده چرا میخواید جو تیم ملی را بهم برزید چرا دارید خیانت می کنید ، مگر ما انسان نیستیم مربی که تمام توان خود را بکار برده تاکنون هم نتایج خوبی گرفته را بردارند یه مربی ایرانی بزارند در جام جهانی ، برای چی اگر مربی مدنظر شما خوب بود چرا در شرایط سخت بعد ویلموتس در حالیکه هیچ کس امیدی به بازگشت ایران به شرایط ایدال نداشت کسی قبول مسولیت نکرد .. از این بدعهدی ها قبلا با مربیان دیگر هم کردیم این کار بدور از مسلمانی و اخلاق و انسانیت است...
  • تلاش ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    کیروش یه آدم عوضی بود که به همه ما به دید تحقیر نگاه میکرد و هنوزم به ما میخنده. اسکوچیچ حداقل اینطوری نیست و با چند تیم تو ایران کار کرد. در جام جهانی هم کیروش نتیجه نگرفت با همه امکانات و اختیارات. البته نظر شخصی منه. ضمن اینکه بازم میگم اول از انتخاب اسکو شوکه شدم. ولی بنده خدا خوب کار کرد تا اینجا ، با حداقل امکانات فلاحت زاده و مثل اونو کی کارشناس کرد نمیدونم. عجیبه که افرادی کارشناسی میکنن که علم فوتبالو نمیدونن و همیشه حرفای کلیشه ای میزنن. ضمنا یه فوتبالیست حتی اگه بلزیکن خوبی باشه، دلیلی نمیشه که کارشناس خوبی هم باشه. فلاحت زاده این خاصیت رو هم نداشت. فقط برا مطرح کردن خودش حرف زد و به قولی گفت ما سه تارو کجا میبرین
  • عاشق ایران موفق ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    شانس چندبار!واقعا عیرمنطقیه!
  • مهرداد طالب زاده ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    آخه شما رسانه ها با هر ننه قمری مصاحبه میکنید اسمشو میذارید کارشناس حسادت داره چکارتون میکنه شخصیت و وقار این مربی و دانشش به همه ی شما می ارزه ویلموتس خوب بود واستون.همین بازیکنا با ویلموتس داشتن حذف میشدن چی میخواید از یه مربی عرضه داشتید راننده تاکسی و لباس فروش و رستوران دار نبودید سرمربی بودید علی دایی با همه دکو پوزش تو آزادی با حضور رییس جمهور به عربستان باخت قلعه نویی نیونده جام ملت ها رفت قططبی همینطور کدوم ایرانی نتیجه گرفته. منصور ابراهیم زاده که با عصا میومد تو زمین؟ کجای کارید آخه شماها حسودا.اسکوچیچ انسانیت داره.کاش اندازه ی همین خارجیا انسان بودیم
  • دوست دار فوتبال ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    مربیان داخلی در لیگ برتر هروقت توانستندبرای تیم های باشگاهی یک قهرمانی در باشگاهای آسیا بدست بیاورند آن وقت میتوانند تیم ملی را هدایت کنند..اگر اسکوچچ نبود و یک مربی داخلی بود توانایی بردن بحرین را نمیداشتند ..اسکوچیچ در شرایط،سخت تیم را تحویل گرفت..تیم را سرو سامان داد و از نظر روحی و روانی آماده کرد..اسکوچیچ مربی بزرگی است شایستگی خودشو نشان داد..با ارزوی موفقیت برای تیم ملی و ایران عزیز و مربیان خوشفکرش و اقای اسکوچیچ و همراهانش..
  • گیرسه پیچ ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    بهترین گزینه علی دایه
    • محمدی ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
      تو رو خدا اسم دایی رونیار یاد لجبازی حسادت می افتم فعلا اون داره تو زمین حریف بازی میکنه
  • حسن ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    تیم ملی با خلاقیت بچه ها بازی ها رو در آوردن ،سرمربی ایرانی فکر خوبیه.
  • مسعود ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    این آقای فلاحت زاده کارناشناس فوتبال وهم نظرات ایشان فعلااظهارنظرنکنندبگذارندتیم ملی باآقای اسکوچیچ کارشان راانجام بدهند.یقین دارم بااسکوچیچ وتیم ملی باحضورمهدی طارمی ،ازمرحله مقدماتی جام جهانی صعودخواهیم کرد.انشاالله الرحمن.
  • عیسی ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    با سلام ضمن احترام به تمامی نظرات بزرگواران می خواستم مطلبی را عرض کنم آنهم اینکه ما کلا اهل آرامش نیستیم همیشه دنبال اینکه اگه اینطوری بشه خوب میشه یا ای کاش اینجوری بشه و...کلا اهل حاشیه هستیم البته با عرض معذرت، و حالا هم تیم که خوب نتیجه میگیره هرروز اظهار نظرهای عجیب و غیر کارشناسی خصوصا از طرف کارشناسان فوتبال صادر میشه .بابا چی میشه یکبار هم که شده بدون اما واگر به جام جهانی بریم ،حالا خوبه کارمون به اما واگر بکشه ویا تعویض بی‌موقع سرمربی و غیره خواهشاً حاشیه سازی نکنید و اجازه دهید سرمربی که انصافا آدم کم حاشیه ای هستن کارشون را ادامه بدهند.
  • سروش ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    آفرین، دقیقا باید همین کارو‌بکنید،بهونش رو هم که دارید،اظهارات اسکوچیچ!!! اول میدیم یه مربی مثل ایشون تیم رو با امتیاز کامل بیاره بالا، بعد یه بهونه جور میکنیم که خودمون خوب بودیم، ربطی به مربی نداشت! چطور، موقع ویلموتس هم که همین بازیکنها بودند،گرونتر و بالاتر هم بود، اونجا چرا نتیجه نگرفتیم و تا قهقرا هم پیش رفتیم؟ میدونید چرا؟ چون از قبل ویلموتس جیبهای امثال شما پر پول بود، ولی از سمت ایشون پشیزی پول مفت نمیرسه بهتون. نظر من اینه، بذارید همین چندبازی رو هم با امتیاز کامل کامل ببره، بعد بدید به ... نمیگم دیگه کی.
  • محمد ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    همین اقای دایی که‌همزبانم هستیم از ترس اینکه ببازه تراکتور ده بار پیشنهاد داده نتونسته بیاد تبریز ولی اسکوچیچ تواون شرایط تیمو تحویل گرفت ضرب المثل ترکی ذاریم میگه تویدان سورا بش گران سالان چوخ اولار
  • بهرام تیموری ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    حرفش کاملا درست و منطقی یه . تمامی نتایج روی خلاقیت بازیکنان بوده و در بازی با کره که تنها تیم همتراز ماست دیدیم که بی برنامه بودیم و در مقابل، کره ای ها بازی روان تیمی شان را به رخ کشیدند. ضمنا نقش کی‌روش در کشف این استعدادهای کنونی و تاثیرگذار را نباید نادیده گرفت
  • حسین شاکری بوشهری ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    امروز روزگاری شده که هرکس که ازدانشگاه هایی چو آزاد ونور فارغ التحصیل شده باشد،فکر می کند می تواند نظریات انیشتین،نیوتن،ارسطو و...راهم رد کند!جناب فلاحت زاده هم فردی ازهمین قماش(درحوزه فوتبال)است!
  • حمید۱۱ ۰۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    یعنی آدم چقدر میتونه نامرد و بی چشم و رو باشه تیم حذف شده ایرانو تحویل گرفته حالا به اینجا رسونده تموم برو علی دایی بیاد با احترامی که به علی دایی قائل هستیم مگه میشه یک مربی که قبلا تجربه مربی گری تیم ملی رو داشته و هیچ نتیجه نگرفته دوباره آورد حداق بفهم چی میگی
  • طرفدار تیم ملی ۰۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    من موندم اینارو کی کارشناس میکنه مثلا بازی منچستر و چلسیه یک بابایی که تو لیگ خودمون بزور بازی میکرده و هیچکس اونو نمیشناسه میاد درباره اونا کارشناسی میکنه همش دنبال حاشیه هستن اینا نمیذارن یک کسی کارشو انجام بده مگه غیر از اینه ما همه خالق یک خدا هستیم چه خارجی چه ایرانی همش دنبال نژاد هستن اینا غرب شرق جم کنین بابا
  • محمد ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    بفرمایید آقای فلاحت زاده از کی کارشناس خبره شدند که اسگوچیچ رو قبول نمیکنن؟مگر آقای ویلموتس با اون هزینه سنگین با همین بازیکنان بازی نمیکردن که در مرحله آسان تر در آستانه حذف از گروه خود بودند..آقای فلاحت زاده ها انصاف هم خوب چیزیه.این که مربیان خوب داخلی مانند شهریار فوتبال ایران مثل آقای دایی و آقای گل محمدی هستندشکی نیست ،اما این که دارین زحمات آقای اسکوچیچ رو هیچ می انگارید بی انصافی مطلقه..خدا رو هم در نظر داشته باشید
  • ناشناس ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    خبر ورزشی خودت خنده ات نمیگیره ازانتخاب عبارت کارشناس بنظرم آگه طارمی دعوت بشه دست ازین نقدهاوحاشیه سازی برمیدارید یکدوره هم که بدون اماواگرنتیجه میگیریم وشمااصحاب قلم ازهر کاهی کوه بسازید آقا مربی تیم ملی اصلا هیچی حالیش نیست وتوپ جمع کن بوده درسته ولی داره نتیجه میگیره و همه راضی هستند دست برداریدازین خاله زنک بازیها بگذارید کارشون روبکنند نقدوبررسی کازشناستون باشه واسه بعدجام جهانی
  • رضا ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    حالا میخواهید تیم ملی را در این لحظه ها بدبخت کنید ومشکلاتی مثل ویلموس وچونی و... بوجود بیاد.کارشناسیتون بدرد خودت میخوره
  • میلاد ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    تا خرشون از پل گذشته . اسکوچیچ حالا بد شده . مربی بدرد نخور شده . حالا خوبه داشت تیم ملی حذف میشد همه هم نا امید شده بودن از سعودش . یادشون رفته . همشونم از سر حسادت به اسکوچیچ حمله ور شدن تا تمرکزش رو بهم بزنن
  • رضا ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    هر کی میخواید بیارید بیارید به جز گل محمدی
  • حسن ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    تو بخدا دست از سر تیم ملی بردارید کمک کنید انسجام ویک دلی در تیم ملی حفظ بشه الان که صعود به جام جهانی مسجل شده مته لای خشخاش نگذاریم دمتون گرم
  • من ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    دم اسکوچیچ گرم کارش تا الان درست بوده
  • فرزاد ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    مگه زمان ویلموتس همین بازیکنا بازی نمیکردن ؟ ولی ما داشتیم حذف میشدیم ، کسانی که زحمات آقای اسکوچیچ را انکار میکنند خائنین به این مملکت و تیم ملی هستند و مطمئن باشید با آقای اسکوچیچ ما بهترین نتیجه را در جام جهانی پیش رو خواهیم گرفت .
  • حسینی ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    باسلام اگه از اسکوچیچ حمایت واقعی بشه و ی مدیریت قوی بشه حواشی تیم بدون شک ایران تو قطر مثل کرواسی نتیجه میگیره
  • جواد ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    چقدر بعضی از مردان فوتبالی ما حسود وبه خارج از انسانیتند مگه ما بغیر از این تیم ملی در این کشور دلخوشی داریم اساتید دست از سر تیم مردم ایران بردارید
  • رسول انصاریان ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    یکی بیاد کلاه سرمان بذاره وبعد دو سه میلیارد تلکه کنه خیلی خوبه
  • علی کاشانی ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    الان همه کارشناس شدن تازه از لپ لپ در اومده یه جوری حرف میزنه انگاره ۴قهرمانی جهان تو کارنامه داره اسکوچیچ کارنامه ای نداره ولی بهترین کارنامه تیم ملی رو داره چند سال بود آرزو داشتیم جلو عربا ببریم آقا تو برو ردوغتو و بخور دمت گرم اسکوچیچ
  • دوست دار فوتبال ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    ویلموتس هم همین بازیکنان را در اختیار داشت و تیم ملی در استانه حذف قرار داشت و کسی جرات نداشت و از عراق و بحرین ترس داشتند سرمربی تیم ملی شود.. اما اسکوچیچ قبول کرد و تیم ملی را از بحران نجات داد..اسکوچیچ در تیم ملی داره نتیجه خوب میگیرد ازش انتقاد میکنند ..اگر همین بازیکنان را در اختیار مربی داخلی قرار دهند با همین سوریه نمی توانند بازی کنند ..اسکوچیچ بهترین مربی تاریخ فوتبال ایران هست...فوتبال ایران را خوب میشاسد..در جام جهانی با اسکوچیچ خوب نتیجه میگیریم..مربی بی حاشیه و متین و دوستداشتنی..
  • رحمت اله ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    سلام حالا که مربی موفق بوده اینجوری میگن وای به حال وقتیکه امتیاز نمی‌گرفت. اینها عقده ای هستند.
  • وحید ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    آقا فرشاد احترام خودت رو نگه دار واسه بعضی داخلی ها خود شیرینی نکن اسکوچیچ کار بزرگی انجام داده . (تا کور شود آنکه نتوان دید )
  • نطری ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    بهترین بازیکن دنیا را داشته باشی، باید مربی با دانشی باشه که ازشون بجا استفاده کنه، دیشب بازی سوریه را دیدی، هنر مربی در حفظ گل و پایان بازی هجومی برای گل بیشتر که نتیجه هم حاصل شد، لطفا در امور تیم ملی دخالت نکنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی