نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟
دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹
۱ |
۵
اتفاق عجیب برای یک ستاره/ او خریدار ندارد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آنتوان گریزمن ستاره فرانسوی تیم بارسلونا هیچ پیشنهاد قابل توجه‌ای از باشگاه‌های مطرح اروپایی ندارد.

نشریه «مارکا» گزارش داد که باشگاه بارسلونا به دلیل تلاش برای کاهش هزینه دستمزدها و ایجاد شرایطی مناسب برای تمدید قرارداد لیونل مسی ستاره خود، می‌خواهد آنتوان گریزمن را این تابستان بفروشد اما انجام این کار چندان آسان نیست و ابتدا لازم است که پیشنهادی از طرف یک مشتری برای این بازیکن برسد.

اتلتیکو مادرید تنها تیمی است که به جذب آنتوان گریزمن شدیدا علاقمند است اما آنها مایل به پرداخت هیچ هزینه ای برای او نیستند و مشخصا خوان لاپورتا رئیس باشگاه هم تمایلی به هدیه کردن یکی از ستارگان تیمش به رقیب مستقیم خود ندارد.

بعد از اشتباه یک سال قبل جوزپ ماریا بارتومئو در اهدای مهاجم دیگری (لوئیس سوارس) به اتلتیکومادرید که مایه شرمساری بود، لاپورتا هرگز نمی خواهد همان اشتباه را تکرار کند. با توجه به این که بلوگرانا در تلاشند تا گریزمن را فقط در ازای مبادله با یک بازیکن بزرگ یا مبلغ هنگفتی پول واگذار کنند، بنابراین مقصد بعدی این بازیکن می تواند یکی از میان پاریس یا لیگ برتر انگلیس باشد.

سن بالای بازیکن فرانسوی آبی‌اناری‌ها، او را از انتقال به لیورپول یا چلسی که هردو رویکرد سختگیرانه‌ای نسبت به بازیکنانی که قبلا ۳۰ سالگی خود را جشن گرفته اند دارند، دور می‌کند. منچسترسیتی هم به نظر می‌رسد گزینه هری کین و جک گریلیش را نسبت به این فرانسوی ترجیح می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    این و دمبله خریدای افتضاح مدیر نالایق قبلی بارسا بودن که الان نمیشه به هیج تیمی انداختشون حتی دورتمند هم حاضر به قبول این دو عتیقه نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

برای استقلال و پرسپولیس مقابل نساجی و آلومینیوم اراک چه نتیجه ای پیش بینی می کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی