نظرسنجی

با توجه به همگروهی ایران با قطر، ازبکستان، امارات، قرفیزستان و کره شمالی، مسیر تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی را چطور ارزیابی می‌کنید؟
امین زندگانی: به جای استقلالی‌ها بودم، تشکر هم می‌کردم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

امین زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون درباره حواشی به وجود آمده پس از پخش سریال «خانه امن» توسط باشگاه استقلال گفت: این حاشیه‌ای که این اواخر بین طرفداران دو تیم بزرگ آبی و قرمز رخ داده، به این خاطر است که دو قطبی از ۹۰ دقیقه مسابقه و ورزشگاه خارج شده و وارد زندگی اجتماعی شده است.

خبرورزشی/ چهره‌ها؛ از دو روز گذشته، پخش قسمتی از سریال «خانه امن» که در آن شخصی برای بمب‌گذاری به ورزشگاه آزادی می‌رود و برای اینکه شناسایی نشود خودش را به شکل طرفداران استقلال درآورده و با پرچم این تیم روی سکوها ظاهر می‌شود باعث جنجال‌های زیادی در فضای مجازی و رسانه شده که حتی منجر به واکنش باشگاه استقلال نیز شده است.

حالا امین زندگانی که یکی از نقش‌های اصلی این سریال را بر عهده دارد در این رابطه گفت: جریانات دو قطبی در هر جایی، چه ورزش، چه هنر، سیاست و حتی فلسفه و تفکر باعث می‌شود که اصول اصلی فرهنگی فراموش شوند. من خودم اگر زمانی صاحب فرزند بشوم حتما سعی می‌کنم که عاشق ورزش باشد اما تلاشم را نیز خواهم کرد که طرفدار تیمی نباشد.

او ادامه داد: این حاشیه‌ای که این اواخر بین طرفداران دو تیم بزرگ آبی و قرمز رخ داده، به این خاطر است که دو قطبی از ۹۰ دقیقه مسابقه و ورزشگاه خارج شده و وارد زندگی اجتماعی شده است. البته دو تیم طرفداران فرهیخته‌ای هم دارند اما عده‌ای هستند که با دامن زدن به دو قطبی باعث می‌شوند این طرفداران خوب و فرهیخته هم در آتش آن‌ها بسوزند.

زندگانی گفت: اگر بنا به ناراحتی باشد پس باید تمام مردم ایران از اینکه در میان داعشی‌ها در این سریال ایرانی هست عصبانی شوند. یا همه کسانی که اسم خودشان یا عزیزانشان پیمان است از اینکه نام شخصیت منفی فیلم پیمان است ناراحت شوند. یا تمام کسانی که پژو ۴۰۵ دارند به اینکه در این ماشین تروریست‌ها ۴۰۵ سوار می‌شوند، معترض شوند. موضوع جالب اینجا است که اتفاق مهمی که سریال دارد راجع به آن صحبت می‌کند (بمب گذاری) زیر این دو قطبی طرفداری فوتبال گم شد و کسی به آن توجه نکرده است.

امین زندگانی همچنین گفت: واقعا متعجبم که این واقعیت که یک عملیات تروریستی در حال انجام است را فراموش می‌کنیم. من اگر جای طرفداران استقلال بودم از کارگردان تشکر هم می‌کردم چرا که در این قسمت نشان داده می‌شود که استقلال تیم بزرگ و پرطرفداری است و همین باعث می‌شود که یک نفر بخواهد از این شرایط سوءاستفاده کند.

او اضافه کرد: همه تیم‌ها درجه یک هستند و طرفدارانشان قابل احترامند. اما اگر بخواهیم فکر کنیم که یک تهیه کننده و کارگردان ۴۲ قسمت سریال را با این هزینه و صرف وقت و کار سنگین انجام بدهد تا بخواهد علائق رنگی و تعصبات فوتبالی‌اش را نشان بدهد به نظرم باید در این نوع تفکر تجدید نظر کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • SS IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    بفرما استقلالي ها بدهكار هم شدند انگار استقلال معطل اينه كه شما با سريالتان نشان بدهيد اين تيم پرطرفدار است اگه اينگونه ست چرا اين تروريست در يك بازي تيم ملي وارد ورزشگاه نشد كه انقدر حاشيه به پا نشود
    • محمد IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
      وقتی صداوسیما راه به راه امثال سعادتمند و خلیل زاده و منصوریان را میاره تا برای استقلال حاشیه درست کنند ولی میثاقی آیتمهای مربوط به صحبتهای رسول پناه را موکول کرده به آمدن رسول پناه به برنامه فوتبال برتر! خودت بفهم صداوسیما چکاره است!!!بالاخره فرق است بین تیمی که مردمیست و بازیکنانش فوتبالیست با تیمی که ساخته علی عبده ساواکی! بعد از انقلاب استقلال ناصرحجازی ، پورحیدی و وریا و ... دارد لنگ علی پروین(حامی قالیباف و گیرنده وام بلاعوض از بانکها)، ترابی ، دلال موقشنگ ، حسین هدایتی ، بابک زنجانی ، وزیر صمت و ارتباطات و امورخارجه و ورزش و ریاست جمهوری
    • کامل پرسپولیسی IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
      جناب محمد خان از طرز نگارش تون مشخص هست که خیلی با ادب و فرهیخته هستی دست مریزاد عزیز جان اگر شما ایراد از عبده ساواکی میگیری مؤسس باشگاه شما که خسروانی تیمسار شاهنشاه آریامهر ( مؤسس و صاحب ساواک ) هست شما اگه وزیر ارتباطات رو ایراد میگیری که دوره احمدی نژاد که پسر ایشان هم استقلالی بود یعنی آیا ما ناکامی های خودمون رو در اون دوره باید گردن احمدی نژاد و موفقیت های شما ( هرچند خیلی نبوده به قول حاج فتح الله خودتون یه جام لیگ برتر و یه جام حذفی و سومی آسیا بوده) رو نتیجه حمایت حکومت بدانیم نه عزیز من بهتره برای راه چاره پیدا کردن رفع ناکامی ها عینک آفتابی رو از چشم هامون برداریم ( البته یکی از دلایل این 2 قطبی افسار گریخته و خارج از چارچوب علتش سخیف بازی در اوردن بعضی به اصطلاح پیشکسوتان 2 طرف جهت جمع آوری فالوور هست و یکی هم این رسانه های مکتوب و دیداری و شنیداری است که یکی از راههای جذب مخاطب رو جنجال سازی میدانند
  • آبی ترینم IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    استقلال مردمی ترین تیم ایرانه.ودرقدمت واصالت همگان میدانند برترین.اصالت خریدنی نیست.
    • تراختور IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
      خخخخخخ کیسه حکومتی ۶ در ۴ زیادی گنده کردی)))))
    • ارتش سرخ IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
      اصالت فقط اونجاش قشنگه ک منتظر بمونی ملیتت و از تیم مقابلبت انتخاب کنی ی روز ژاپنی ی روز عربستانی جدیدا هم ک کره ای شدین قضیه شما شده خودم ک هیچی نیستم ولی پسر عموی رشیدی دارم
  • ... IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    گاهی اوقات میگن ضد تبلیغ هم خودش یه نوع تبلیغه حکایت این فیلم و ماجراهای استقلال شده الان همین امین زندگانی یا حمید پگاه با نام درخشان استقلال (ولو به عنوان عنصر منفی و بد فیلم ) تونستن خودشون رو بعد از مدتهای دراز دوباره نشان بدن آقای پگاه پسپولیسی اینه !
  • اس اسی دستا بالا IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    آقای زندگانی اصلا اینطور نیست که شما میفرمائید اتفاقا وظیفه هنر اینه که از هر نام و شغل و جایگاهی استفاده کنه تا میزان آگاهی جامعه رو بالا ببره اما این خیلی به قضیه تیم دولت نشان پرسپولیس و حال و هوای اینروزهای فوتبال و هواداران نامحسوس و مرموز پرسپولیس و اون اصل ماجرا مربوط نمیشه تو نمیدونی که اینا .............................. خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • حمیدرضا IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    دقیقا این مدل از یه فکری {...} سرمیزند که ضمن فرار از جوابگویی و بی کفایتی مدیران و به طبع آن هرآنکس که به این طرز فکر چه اعتقاد دارد و چه ندارد به نشر بیشتر و دمیدن بر آتش عقل و منطق و معرفت و ..... سوز این طرز فکر میدمد، دوستان این خیلی زشت و نکوهیده س که هرجا کلامی از مثلا حتی از رنگ آبی هم حتی به میان بیاد به زمین و زمان و پیر و جوان و مرد و زن و.... فقط فحاشی و اعتراض و اصطحکاک و ادعای طلبکاری میکنند؟ دوستان یعنی مجموعه شما اگه اینقدر خوب و قابل دفاع هستند آخرین مقام درخورد و باشگاه کدام بوده ؟؟؟ سپاس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

با توجه به همگروهی ایران با قطر، ازبکستان، امارات، قرفیزستان و کره شمالی، مسیر تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی