نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...
پرویز مظلومی: برای پرسپولیس آرزوی موفقیت داریم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: حواشی‌ و کری های بین دو تیم را نمی‌توان کتمان کرد اما پرسپولیس اکنون نماینده ایران است و برایش آرزوی موفقیت می‌کنیم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ پرویز مظلومی درباره برتری دو بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل شهرخودرو در هفته ششم لیگ برتر اظهار داشت: قبل از این هم گفته بودیم اگر هواداران مقداری حوصله داشته باشند، این تیم به شرایط خوب باز می‌گردد. البته هواداران حق دارند نگران باشند. خوشبختانه نفرات مصدوم که در چند هفته در اختیار نداشتیم اکنون به تیم ملحق شده و با استقلال تمرین می‌کنند.

وی افزود: دست محمود فکری و همکارانش در چند دیدار اخیر واقعا خالی بود. وقتی آقای گل مسابقات را در اختیار نداریم زهر خط حمله استقلال کمتر می‌شود. مسعود ریگی را هم در وسط زمین از دست دادیم. سیاوش یزدانی و وریا غفوری که دو مدافع تیم هستند هم مصدوم شدند. جفت و جور کردن استقلال با این وضعیت سخت است.

مظلومی خاطرنشان کرد: شرکت کارگزار های‌وب از تیم و باشگاه حمایت می‌کند. مدیریت استقلال هم در اختیار تیم است و همه دوست دارند کاری کنند تا هواداران خوشحال شوند. ما هم تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم و خوشبختانه بچه‌ها تمرینات خوبی برگزار می‌کنند. شب گذشته به تهران رسیدیم و بلافاصله کادر فنی تمرین ریکاوری برای بازیکنان اصلی برگزار کرد. برای نفراتی هم که روز گذشته مقابل شهرخودرو به زمین نرفتند، تمرین پرفشاری را در نظر گرفتیم و زمان را از دست نمی‌دهیم. برای هر لحظه برنامه داریم و ان‌شاءالله این روند تداوم داشته باشد از صبر و حوصله هواداران هم ممنون هستم.

وی درباره اینکه به عنوان سرپرست تیم پرافتخار استقلال در آسیا چه صحبتی با هواداران این تیم درباره حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان دارد توضیح داد: نمی‌توان کتمان کرد ما و هواداران‌مان رقیب پرسپولیس هستیم اما به عنوان یک ایرانی طرفداران استقلال دوست دارند تیمی از ایران قهرمان آسیا شود و این موضوع برای ما خوب است. به هر صورت با این موضوع مشکلی نداریم و برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنیم.

سرپرست تیم استقلال در گفت و گو با شبکه ورزش افزود: حواشی‌ و کری های بین دو تیم را نمی‌توان کتمان کرد اما پرسپولیس اکنون نماینده ایران است و برایش آرزوی موفقیت می‌کنیم. استقلال هم عنوان‌های قهرمانی، نایب قهرمانی و سومی آسیا را دارد و ان‌شاءالله  مثل گذشته شود. تیم ما قبل از این به این عناوین دست پیدا کرده و انشاالله در آینده هم دست پیدا می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدم FR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    ای آدم . . . .
    • حمید علوی CA ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      لیاقت نعمت خوبیه. ولی خدا به همه نمیده. ادب هم خوبه، ولی در هر خانواده‌ ای دیده نمیشه.
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    آقای مظلومی برای ما فیلم بازی نکن شما کیسه کشا پرسپولیس کبیر رو به afc و عرب ها فروختین و خیانت کردید
    • آرش US ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      خداوکیلی چی میزنی اینقد توهمت بالاس؟؟!! استقلال اگه تو afc کاره ای بود قبر خودشو بیل میزد. بعد متوهم جان استقلال و پرسپولیس متعلق به وزارت ورزش هستن میفهمی یعنی چی؟؟ یعنی صاحب دوتاش یکیه خودش نمیره فینال خودشم بره زیر اب خودشو بزنه.
  • حقگو IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    مثل اینکه گزارشگر سایت استقلال است که دارد با مظلومی مصاحبه میکند , سومی اسیا , یاد گفتگوی فردوسی پور با فتح اله زاده افتادم واقعاً ....... یک سوال از مصاحبه کننده ایشان به گفته های مظلومی اتقاد دارد از دوهفته قبل از ریز و درشت این حضرات بوق و کرنا راه انداختند ما قبل از در دربی بایستی پرسپولیس بازیهایش برابر باشد واقعاً به غیر از این اقایان با این فکر {...} عقل سلیم دعوای ده بیست روز اینده را فریاد میزند
  • علی غریبی IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    بشین تا شما هم برین فینال واقعی لیگ قهرمانان!!اون جام‌های که شما قبلا گرفتین تو آسیا هیچکدومش ارزشی نداره همشون سه جانبه وخیلی براش ارزش قائل باشیم چهارجانبه نبود آهای ملت چهار جانبه امجدیه که داورش با کت وشلوار رسمی و کراوات داوری می‌کرد هم شد جام!!!تو چند جانبه ای که با محمدان بنگلادش سال ١٩٩٠تبانی صورت گرفت ما بین دوسرمربی آنروزها (خدا رحمتشون کنه)زدوبندی صورت گرفت نمیتونه ارزش داشته باشه اگه حالا تونستین برین فینال بعدأ بیاین بگین ما هم رفتیم فینال واقعی لیگ قهرمانان آسیا بدون شک نمیتونین چون این نوع فینال فقط وفقط جایِ قهرمانانه نه جایِ تیمهایی که حتی سهمیه ورودشون به این جام با داوری (پنالتی الکی وگل آفساید)وحق تیم‌های دیگه خوردن (پارس جنوبی جم)بدست اومده، تو لیگ قهرمانان نمیشه شانسی وبا داوری اومد و رفت فینال خلاصه اینکه فینال رفتن کار هر تیم ضعیفی نیست
    • در پاسخ به غریبی IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      خودتم قبول داری اون موقع اصن پیروزی نبودی...پس معلوم شد استقلال پدر پیروزیه
    • اس اسی IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      ببخشید تو قاره آسیا کسی نمیدونست جام واقعی اونه که لنگ تو فینال باشه خخخخخخخخخخ شما به بزرگتری خودتون ببخشید ما قهرمان قهرمانان ورژن قدیم هستیم دوتا قهرمانی دوتا نایب قهرمانی بعلاوه دوتا هم رده بندی یا سومی شما چی هستین و چی دارین ؟ یه خرده از خودتون بگو !
  • اس اس مردمی IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    درپاسخ به غریبی باید عرض نمود زمانی که لنگی جماعت میخواهد جام ها وقهرمانیهای اسیایی تیم مردمی استقلال را بی ارزش جلوه بدن وبگن مثلا 4جانبه امجدیه اوج عقده ای هست که به این تیم دارند خدا میدونه این 2ستاره واقعی استقلال توی این 30سال چه قدر عذاب اور بوده خب اگه 4جانبه بوده چرا تیم لنگ ارزوی تا الان حسرت اونو داره وتوی بازیهای گروهی حذف میشد راستی اگه لنگ با این همه حمایت وزیرووکیل ووصی وتمام ارکان دولتی ایران قهرمان بشه اون ستاره جعلیو میخواد چکار کنه
  • صامت SE ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    من تشکرمیکنم اوماتوروح اأم دروغگو
  • سعید IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    این سه جانبه وچهارجانبه که تاج گرفته چراپیروزی نگرفت،به احتمال زیادهنوزتشکیل نشده بود،دراینکه تاج جام گرفته کسی شک نداره،اما تادلت بخواداین۴سال جام جعلی واسنپی توزیع شده،خبرورزشی اینو به اطلاع کم حافظه هابرسون
    • اسی IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      اون موقع خارج بودن خخخخخخخخخخخخخخخخ
    • ناشناس IR ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      سنت به اینحرفا نمیخورا بچه جون.
  • Amir perspolisi US ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    مظلومی : وای وای چتو شد لنگ سوراخ سوراخ کردم (لطفا اول ماسک وبعد پماد عزیزان لنگی یادتون نره بینهایت متشکرم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی