۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرانجام یک‌بار دیگر بدون نظر مدیرعامل برای استقلال سرمربی انتخاب کردند.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛  ساختار پرسپولیس طوری است که وقتی بیرانوند، ترابی و علیپور رفتند، خیلی اتفاق خاصی رخ نداد، ولی خب قرار نیست همیشه همین منوال را شاهد باشیم. مثلاً حالا که شجاع حرف از رفتن زده، باید دید قرمز‌ها می‌توانند جای خالی او را پر کنند یا نه؟ در استقلال هم حرف از جدایی دیاباته و قایدی است که مسلماً پر کردن جای آن‌ها اصلاً کار راحتی نیست؛ همان‌طور که خیلی طول کشید جای خالی مامه تیام در استقلال پر شود. پرسپولیس در صورت رفتن شجاع و استقلال در صورت جدایی قایدی و دیاباته دچار مشکلات عدیده‌ای می‌شوند، چون به نظر نمی‌رسد در این فرصت کوتاه بتوان جای خالی آن‌ها را پر کرد.

مهدی تاج بعد از هنری که در ماجرای ویلموتس به خرج داد، گفته پرسپولیسی‌ها نگران نباشند. شکایت النصر خطرناک نیست! راستش ما که از اول نگران بودیم و حالا نگران‌تر هم شده‌ایم. فقط امیدواریم اگر شکایت النصر به جایی نرسید، تاج این فتح بزرگ را به نام خودش سند نزند.

... و سرانجام یک‌بار دیگر بدون نظر مدیرعامل برای استقلال سرمربی انتخاب کردند. درست مثل زمان افشارزاده، افتخاری و فتحی! خدا فقط به هواداران استقلال که از ته دل نگران تیم‌شان هستند، صبر بدهد، چون خیلی بعید است تمام اتفاقات ۴، ۵ سال گذشته امسال هم در استقلال تکرار نشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی