۰
جمعه ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فوتبال ما قصه‌های پرغصه فراوانی دارد که ویلموتس و برانکو و استراماچونی آخرین موارد آن بودند.

خبرورزشی/ علی جوادی؛ در باب مدیریت ورزشی هرچه بنویسیم، کم است. از پرونده‌های متعدد در فیفا (که در همه آن‌ها بازنده شدیم و یکی از دلایلش لو رفتن اطلاعات محرمانه داخل کشور به طرف دعوا آن‌هم به دلیل منافع شخصی آدم‌هاست)؟ یا درباره قرارداد‌هایی که ۲ میلیون یورو بسته می‌شوند و برای ما ۱۰ میلیون یورو تمام می‌شوند؟

باشگاه‌های متمول عربی قرارداد‌های ۱۰ میلیون یورویی می‌بندند، اما برای بازیکنی که به اندازه ۳۰ میلیون یورو برای آن‌ها گره باز می‌کند، اما ما بازیکن بی‌کیفیت و هزار یورویی را می‌خریم ۱۰۰ هزار یورو و به این دلیل که رفتار حرفه‌ای را نیاموخته‌ایم این ۱۰۰ هزار یورو را هم به جریمه ۴۰۰ هزار یورویی تبدیل می‌کنیم تا از همه سو ضرر کنیم.

فوتبال ما قصه‌های پرغصه فراوانی دارد که ویلموتس و برانکو و استراماچونی آخرین موارد آن بودند. حالا مشخص شده لجبازی‌های متعدد با شفر، پنجره نقل و انتقالات استقلال را بسته. مثل همان اتفاقی که در مورد لیست آسیایی این تیم رخ داد. با این حکم، استقلال نمی‌تواند از خرید‌های تازه در قطر استفاده کند. وضعیت مدیریت در استقلال به گونه‌ای شده که شاید یک اتفاق ناگوار برای فوتبال ما رخ دهد و متعجبیم که چرا حرکتی و تصمیمی را شاهد نیستیم. کاش دستی بود از اتفاقات فاجعه‌بار جلوگیری می‌کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی