۰
چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگر پرشیا، سمند و... حدود ۲۲۰ میلیون شده و کک کسی هم نمی‌گزد، در فوتبال هم قیمت یک بازیکن یک میلیاردی ۳/۵ میلیارد شده و الحمدا... اینجا هم کک کسی نمی‌گزد.

حرف آخر| «ندای قلب» همان «ندای اسکناس» است خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ امسال در نقل و انتقالات چند اتفاق جالب و بامزه افتاد.

۱- قیمت بازیکن ۲ میلیاردی ۵، ۶ میلیارد تومان شد.
۲- یکسری از بازیکنان در یک روز با ۲ باشگاه مطرح و ندار! مذاکره کردند.
۳- پنجره نقل و انتقالاتی ۱۱ تیم بسته شد!
۴- یکسری از خودشان فیلم گرفتند و در فضای مجازی پخش کردند که خداحافظ، ما رفتیم، اما فردایش ۲ ساله تمدید کردند.
۵- یک عده هم عاشق شدند و گفتند ما برای انتخاب تیم به ندای قلب‌مان گوش می‌دهیم!

در عمل، اما اتفاقات جالب دیگری هم رخ داد. مثلاً مدیرعامل استقلال از هوادارانی که تجمع کرده بودند خواست با کریمی مذاکره کنند! یعنی به همین راحتی جای هوادار و مدیرعامل عوض شد. در یک مورد دیگر به مدیرعامل یک باشگاه بزرگ ۳ بازیکن سفارش شد که هیچ‌کدام را نمی‌شناخت! یعنی حتی اسم‌شان را هم نشنیده بود. قیمت‌ها هم که خب در راستای همان ماجرای ندای قلب خیلی بالا رفت. یعنی اگر پرشیا، سمند و... حدود ۲۲۰ میلیون شده و کک کسی هم نمی‌گزد، در فوتبال هم قیمت یک بازیکن یک میلیاردی ۳/۵ میلیارد شده و الحمدا... اینجا هم کک کسی نمی‌گزد. مورد داشتیم یک بازیکن ۴ مدیربرنامه داشت که در حال حاضر ۲ نفرشان با هم قهرند، اما آقای مدیرعامل که فرق فوتبال و منچ و مارپله را نمی‌داند با هر ۴ نفرشان صحبت کرد و در هر مذاکره ۴۰۰ میلیون قیمت فوتبالیست موردنظر بالا رفت! در چنین فضایی یک چیز مشخص است؛ اینکه هرکس هر کاری که بتواند و زورش برسد انجام می‌دهد تا قیمت‌ها مثل قیمت خودرو، ماشین، مرغ و... هر روز و هر لحظه بالا برود. صدالبته ندای قلب یکسری از فوتبالیست‌ها هم که می‌دانید، همان ندای دل‌انگیز اسکناس است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی