۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حتی اگر به جای تراکتور، پارس جنوبی جم هم حریف استقلال در فینال جام حذفی بود، بعید به نظر می‌رسید آبی‌ها بازی را ببرند، چون عزم خود را از یک هفته قبل برای باختن جزم کرده بودند.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ یحیی گل‌محمدی بعد از شکست تیمش در دربی جام حذفی برای فرار از فشار هواداران پرسپولیس گفت می‌خواهند استقلال را قهرمان جام حذفی کنند و من به این دلیل با برگزاری دربی مخالف بودم! عین همین حرف بی‌منطق و بی‌سند را استقلالی‌ها هم در مورد قهرمانی پرسپولیس زدند و زنوزی مالک متمول تراکتور هم زد تا مثلاً فضا را به نفع تیمش عوض کند؛ غافل از اینکه این استقلال اصلاً رقیب و دشمن نمی‌خواست؛ استقلالی که پیروزی در دربی را زهرمار هوادارانش کرد و حالا هم به همان هواداران لقب هوچی می‌دهد.

تکلیف گل‌محمدی و زنوزی مدیر‌عامل باشگاه تراکتور که مشخص بود، اما در این سو هنوز کسی نمی‌داند چرا سعادتمند اینقدر بی‌موقع یادش افتاد جلوی مجیدی بایستد و چرا فرهاد اینقدر بی‌موقع استوری گذاشت و استعفا کرد؟! فرهاد مجیدی با اینکه از روز اول مدیریت را قبول نداشت و با اینکه سپاهان و پرسپولیس را خوب برد، اما کلاً در فضای مجازی مربیگری کرد و در همان فضای مجازی هم رفت. الان هم با این اوضاع متشنج استقلال بعید است اولاً استراماچونی با آن اخلاق خاصش به ایران برگردد و در ثانی اگر برگردد، نتیجه بگیرد. مربی ایتالیایی که از نظر فنی خوب است، مثل ما ایرانی‌ها نیست که اگر یک سال هم حقوق نگیریم، تحمل کنیم. او در همان بازی اول با ماشین‌سازی در تبریز نشان داد اعصاب کار در ایران را ندارد و با این اخلاق دوباره با مدیریت استقلال یا با وزارت ورزش و... درگیر می‌شود. این قضیه همانقدر قطعی است که باخت استقلال به تراکتور بعد از دعوای مجیدی و سعادتمند قطعی بود. البته شخصاً معتقدم اگر دعوای آن‌ها هم نبود، استقلال با این دروازه‌بان هیچ جامی نمی‌گرفت ولی به هر حال از ۱۸ ساعت بعد از دربی که مجیدی آن استوری را گذاشت و بعد سعادتمند آن حرف‌ها را در ورزش و مردم زد، مشخص بود که استقلال جام را به تراکتور داده و قصد قهرمان شدن ندارد. حتی اگر به جای تراکتور، پارس جنوبی جم هم حریف استقلال در فینال جام حذفی بود، بعید به نظر می‌رسید آبی‌ها بازی را ببرند، چون عزم خود را از یک هفته قبل برای باختن جزم کرده بودند.

حالا استقلال در شرایطی است که در لیگ قهرمانان آسیا نه مجیدی را دارد، نه استراماچونی را و نه حتی نامجومطلق و آنالیزور فرهاد را که این دو نفر آخر نوبتی به جای فرهاد به کنفرانس مطبوعاتی می‌رفتند! این نتیجه همان ضعف ساختاری مدیریت و رفتار‌های احساسی است که البته کم و بیش در پرسپولیس و سپاهان و تراکتور هم هست، اما غلظتش در استقلال بیشتر است. هفته گذشته وقتی سعادتمند گفت صددر‌صد تراکتور را می‌بریم و قهرمان جام حذفی می‌شویم، معلوم بود کار تمام است. کار به جایی کشید که حتی قایدی ۲۱ ساله گفت فکر نمی‌کنم بازی فینال به این راحتی باشد که بعضی‌ها می‌گویند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی