نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عده‌ای از دل همین فوتبال هم به پول می‌رسند هم مشهور می‌شوند و هم کلی استفاده دیگر می‌کنند، ولی حالا طوری می‌گویند فوتبال باید تعطیل شود که هر کس نداند فکر می‌کند واقعاً نگران کرونا هستند!

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ در شرایطی هستیم که تقریباً ۷۰، ۸۰ درصد بازیکنان لیگ برتری موافق برگزاری بازی‌ها هستند، چون خوب می‌دانند که اگر مسابقات تعطیل شود به بقیه پول‌شان نمی‌رسند، اما ۳، ۴ مالک باشگاه‌های مثلاً خصوصی! چند سرمربی و چند مدیرعامل همچنان بر طبل تعطیلی می‌کوبند. در این میان سازمان لیگ و فدراسیون هر تصمیمی بگیرند از طرف یک عده متهم می‌شوند، اما به هر حال یک بار برای همیشه باید قاطعیت نشان بدهند و تیم‌هایی که به هر دلیلی دوست ندارند بازی کنند را از گردونه مسابقات کنار بگذارند. نهایت قضیه این است که لیگ یک سال با ۸ یا ۱۰ تیم برگزار می‌شود و مسلماً در آن صورت آسمان به زمین نمی‌آید.

اگر لیگ امسال به خاطر کرونا ادامه پیدا نکند قطع به یقین لیگ بعدی هم نباید برگزار شود، چون خطری که امروز هست ۳، ۴ ماه بعد هم هست. پس اگر امروز مالکان باشگاه‌های خصوصی می‌گویند بازی نکنیم ۳، ۴ ماه دیگر هم نباید بازی کنند و حتماً آن وقت اگر آن‌ها هم موافق باشند پرسپولیس و بقیه می‌گویند نباید بازی کنیم و سازمان لیگ هم باید به سازشان برقصد.

آن‌هایی که به اسم مالک باشگاه خصوصی وارد فوتبال شده‌اند قاعدتاً باید عاشق فوتبال باشند، اما انگار مسائل دیگری هم این وسط دخیل است. حکایت یکی از معاونان سابق استقلال است که می‌گفت من دیگر با فوتبالی‌ها صحبت نمی‌کنم، ولی بعد از مدتی عکسش کنار سعید آذری و سعادتمند منتشر شد! این عزیزان مسلماً از فوتبال منفعت می‌برند و فوتبال حتماً برای‌شان نان و آب دارد وگرنه سرمایه‌شان را جای دیگری خرج می‌کردند. ماجرای عابربانک پرسپولیس و وام‌های کلانی که می‌گرفت را هم که حتماً می‌دانید. عده‌ای از دل همین فوتبال هم به پول می‌رسند هم مشهور می‌شوند و هم کلی استفاده دیگر می‌کنند، ولی حالا طوری می‌گویند فوتبال باید تعطیل شود که هر کس نداند فکر می‌کند واقعاً نگران کرونا هستند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی پیکان - استقلال؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - مس رفسنجان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی