نظرسنجی

به نظر شما، مهم ترین عامل طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی خارجی در استقلال چیست؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم بلندقامت تیم پدیده مشهد به خبرورزشی گفت: همه دیدند که ما مقابل پرسپولیس در جام‌حذفی یکی از بهترین بازی‌های خودمان را ارائه دادیم و حتی به نظرم بهتر از پرسپولیس هم کار کردیم.

شاکری: برای قهرمانی و کسب سهمیه تا هفته آخر می‌جنگیم
به گزارش خبرورزشی، یونس شاکری، مهاجم بلندقامت نیشابوری تیم پدیده مقابل سپیدرود یکی از بهترین بازی‌های خودش را انجام داد و دو گل منجر به پیروزی تیمش را به ثمر رساند.
* بعد از حذف از جام‌حذفی با روحیه خوبی مقابل تیم رشتی بازی کردید!
همه دیدند که ما مقابل پرسپولیس در جام‌حذفی یکی از بهترین بازی‌های خودمان را ارائه دادیم و حتی به نظرم بهتر از پرسپولیس هم کار کردیم و قادر بودیم در نود دقیقه و حتی وقت‌های تلف شده هم با پیروزی از زمین خارج شویم، اما به هر حال ما به حق خودمان نرسیدیم و وداع تلخی با جام‌حذفی داشتیم. بعد از باخت، سرمربی با بازیکنان صحبت کرد. ریکاوری خوبی به لحاظ روحی و شرایط فنی داشتیم از همین رو با شرایط فنی و روحی عالی به مصاف سپیدرود رفتیم و موفق شدیم بهترین بازی را ارائه داده و پیروز شویم.
* از دو گل خودت حرف بزن.
در کل نود دقیقه حاکم بر توپ و میدان بودیم و یکی از بهترین بازی‌های پدیده بود. اگر خوش‌شانس بودیم قادر بودیم بیشتر از دو گل به حریف بزنیم، اما به هر حال برای ما مهم بود که پیروز شویم و خوشبختانه به این هدف‌مان هم رسیدیم. در این بین قرعه به نام من خورد که تلاش بقیه بچه‌ها را کامل کنم و گل بزنم. دو پاسی که به من رسید عالی بود و من فقط توپ آخر را گل کردم و وظیفه‌ام را به نحو احسن انجام دادم.
* و پدیده هنوز مدعی است!
تیم خوبی داریم و مانند نیم‌فصل اول فقط به خاطر تفاضل گل کمتر به جای صدر، دوم شدیم. ما حتماً برای قهرمانی می‌جنگیم و تلاش می‌کنیم بهترین باشیم و با کادر فنی و بازیکنان خوب و هواداران خوبی که داریم این فصل کار‌های بزرگی را انجام می‌دهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، مهم ترین عامل طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی خارجی در استقلال چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی