۰
شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پيام صادقيان ستاره سابق پرسپوليس اين فصل تصميم گرفت تا راهي فوتبال تركيه شود. او با اينكه از چند تيم ليگ برتري پيشنهاد داشت اما در نهايت فوتبال ايران را ترك كرد تا حداقل از حاشيه‌ها دور و به اين اميدوار باشد كه بتواند دوباره به تيم ملي برگردد. او در آخرين بازي تيمش در جام‌حذفي تركيه درخشيد و دو پاس گل داد كه اين موضوع بهانه‌اي شد تا دقايقي با صادقيان صحبت كنيم.

صادقيان: اميدوارم از نظر کی‌روش دور نباشم

صحبتهای اين بازيكن با خبرورزشی را در ادامه ميخوانيد.

* در بازي با مالاتیا اسپور اتفاقات خوبي براي تو رخ داد. ابتدا در اين مورد حرف بزن.

ما در ليگ تركيه نتايج خوبي نگرفتهايم به همين دليل انگيزه زيادي داشتيم تا در جامحذفي جبران كنيم. با تيم ضعيفي هم بازي نداشتيم و خوشحالم نتيجه خوبي گرفتيم. تغييراتي هم در تيم ايجاد شد و سرمربي تصميم گرفت از برخي بازيكنان كه كمتر به ميدان رفته بودند استفاده كند. من هم خوشحالم جواب اعتماد سرمربي تيم را دادم.

* مثل اينكه در اين بازي خيلي انگيزه داشتي و دوندگي و تلاش تو مثالزدني بود؟

در بازيهاي ليگ كم به ميدان رفتم و طبيعتاً بايد از اين فرصت نهايت استفاده را ميبردم. از همان ابتداي بازي سعي كردم عملكرد خوبي داشته باشم و به خودم اطمينان داشتم چون در اين مدتي كه در ليگ تركيه بودم تمرينات بسيار سختي را پشت سر گذاشتم.

* فكر ميكني شرايط تو در ليگ تركيه تغيير كند و بتواني در بازيهاي ليگ هم در تركيب ثابت قرار بگيري؟

باور كنيد من خيلي سخت تمرين ميكنم ولي به هر حال اعتماد سرمربي هم بسيار مهم است. قبلاً شرايط خوبي داشتم ولي به يكباره سرمربي عوض و همين موضوع باعث شد تا دوباره براي رسيدن به تركيب اصلي كار سختي داشته باشم. من باز هم تمرين كردم تا بتوانم نظر سرمربي جديد را جلب كنم. مطمئناً تلاش خواهم كرد تا در ليگ هم بتوانم بازي كنم.

* در مورد فوتبال تركيه صحبت كن. فكر ميكني ليگ اين كشور در سطح بالايي قرار دارد؟

فوتبال تركيه نسبت به سالهاي گذشته خيلي پيشرفت كرده است و شما در اين چند سال شاهد بوديد كه بسياري از بازيكنان سرشناس دنيا به ليگ تركيه آمدند. سطح فني اين مسابقات بالاست و شما ميبينيد بازيها بسيار حساس و نزديك است. اينجا بازيكنان از لحاظ قدرت بدني و دوندگي در شرايط بسيار خوبي قرار دارند و هر بازيكني خوب تمرين نكند قطعاً درجا خواهد زد.

* چرا در ليگ برتر نتايج ضعيفي گرفتيد؟

من اميدوارم وضعيت از اين بهتر شود و نميتوانم در مورد گذشته صحبت كنم. فقط اميدوارم بتوانيم در ليگ تركيه هم نتايج خوبي بگيريم تا وضعيت خودمان در جدول بهتر شود.

* تو حتماً به ليگ تركيه رفتي تا شانس بازگشت به تيم ملي را داشته باشي، درست است؟

خب يكي از هدفهاي مهم من طبيعتاً دعوت شدن به تيم ملي است. من در ايران ميتوانستم بمانم و خيلي بيشتر از اين پول بگيرم ولي تصميم گرفتم به فوتبال اروپا بيايم. من بازيكني نيستم كه در تمرينات بيانگيزه باشم و هميشه تشنه موفقيت هستم. تلاش ميكنم تا بتوانم نظر كيروش را جلب كنم.

* فكر نميكني براي رسيدن به تيم ملي كار سختي داري؟

من گفتم قطعاً تلاش خواهم كرد و اگر درخشش داشته باشم طبيعتاً مربي تيم ملي هم ميتواند مرا دعوت كند. فقط اميدوارم از نگاه كيروش دور نباشم و اگر شايستگياش را داشتم به تيم ملي دعوت شوم.

* بازيهاي ليگ برتر را دنبال ميكني؟

به صورت دقيق و كامل نميتوانم دنبال كنم ولي به هر حال نتايج را ميبينم و بازيهاي پرسپوليس را هم دنبال ميكنم. خوشحالم تيم سابقم وضعيت خوبي دارد و پرسپوليس امسال هم شانس اول قهرماني در ليگ برتر محسوب ميشود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی