نظرسنجی

آیا با حرف های موسیمانه درباره بازیکنان استقلال موافق هستید؟
پشت پرده عکس جنجالی دختران تیم خاتون بم/ مرضیه جعفری: تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران هستیم/ زهرا قنبری: مردم ایران تحت تأثیر جو رسانه‌ای قرار نمی‌گیرند!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی خاتون بم قاطعانه مدعی شد زهرا قنبری بازیکن ملی پوش این تیم کار خلاف قانون انجام نداده است.

به گزارش خبرورزشی، غیبت زهرا قنبری در اولین بازی خاتون در فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان در حالی اتفاق افتاد که مصدومیت او بهانه ای به بعضی‌ها داد تا وجود مانعی غیرفوتبالی را برای حضور او در ترکیب خاتون نسبت دهند. جو رسانه‌ای باعث شد تا روزنامه خبرورزشی در این خصوص با مرضیه جعفری و زهرا قنبری سرمربی و بازیکن خاتون بم همکلام شود. 

عکس خبرساز

ثبت یک عکس شادی در مرحله مقدماتی لیگ آسیا موجب راه افتادن شایعات و حواشی زیادی در مورد زهرا قنبری شد. ستاره باتجربه و شماره ۹ خاتون که در لیگ قهرمانان زنان آسیا، یک‌بار از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی برای خاتون شده بود، با درخشش لحظه‌آخری خود برابر نماینده تایلند، حکم پیروزی تیمش و صعود خاتون به مرحله بعدی در قامت تیم دوم گروه را امضا کرد. گل زیبای زهرا قنبری در شرایطی مقابل کالج‌اسکالرز به‌ثبت رسید که برخی رسانه‌ها اتفاق رخ‌داده در شادی بعد از آن گل را مانعی برای بازی ستاره شماره ۹ کشورمان می‌دانند. البته بدنبال این اتفاق که بدنبال هیجانات بازی رقم خورد، مدیران باشگاه خاتون بیانیه ای در تبعیت از قوانین جمهوری اسلامی‌ایران روی خروجی سایت خود قراردادند و از مردم بابت این اتفاق عذرخواهی کردند و اعلام کردند که این اتفاق به‌دلیل شادی و هیجانات هنگام مسابقه رخ داد.

مرضیه جعفری: حرکت قنبری غیرعمد بود

مرضیه جعفری، سرمربی تیم خاتون بم در خصوص این اتفاق به خبرورزشی می‌گوید: «اولاً من بسیار خوشحالم که باشگاه و بازیکنان من با صعود خود به جمع هشت تیم برتر آسیا دل مردم و طرفداران فوتبال زنان را شاد کرده اند. در مورد اتفاقی که در جریان بازی با تایلند افتاد نیز با صراحت می‌گویم غیر عمد و تحت تاثیر هیجانات و شادی بعد از گل بوده است. باشگاه خاتون و زهرا قنبری که یکی از شناخته‌شده‌ترین بازیکنان کشورمان است همیشه تابع قوانین جمهوری اسلامی هستند. فکر می‌کنم هر عقل سلیمی این را می‌داند که در یک مسابقه فوتبال ممکن است این اتفاق رقم بخورد. من به تک تک بازیکنانم اعتماد دارم و مطمئن هستم طبق قوانین باشگاه و کشورشان قدم برمی‌دارند.

مرضیه جعفری

قنبری: همیشه تابع قانون هستم

اما زهرا قنبری، کاپیتان و ستاره فوتبال زنان کشورمان با ابراز ناراحتی از افرادی که این روزها از این اتفاق برای مقصر نشان دادن او استفاده می‌کنند، به خبرورزشی گفت:

«فکر می‌کنم تمام کسانی که در مدت ۱۷-۱۸ سالی که من در فوتبال فعالیت می‌کنم و کاپیتان تیم ملی هستم از خصوصیات اخلاقی‌ام شناخت کافی دارند. من همیشه به پیراهن ملی و خاتون بم، همچنین پرچم کشورم در تمامی میادین احترام می‌گذارم. تاکنون دیده نشده که خلاف قوانین کشورم گام بردارم. عرق خاصی به کشور و مردم عزیزم دارم و همیشه برای شادی آنها گام برداشته‌ام. در این مسابقه به هنگام شادی اتفاقی رقم خورد که من اصلاً متوجه آن نبودم و تنها به پیروزی تیم خاتون که نماینده مردم کشورم بود فکر می‌کردم و این که توانستم سهمی در شادی مردمم داشته باشم، فکر می‌کردم. من و باشگاه خاتون بم همیشه در راستای قوانین گام برداشته ایم ولی برخی رسانه‌ها و فوتبالی‌ها سعی دارند وجهه من را تخریب کنند. صادقانه می‌گویم اتفاق غیرعمد بوده و همچنان استوار در پیراهن ملی و چه باشگاهی از قوانین کشورم پیروی می‌کنم. ممنونم از مردمی که همیشه کنارم بوده‌اند و تحت تاثیر جو رسانه‌ای بدخواهان قرار نمی‌گیرند.

کاپیتان تیم ملی در پایان گفت: به توصیه فیزیوتراپ تیم، هفته پیش استراحت کردم و هفته سوم لیگ برتر برای تیم خاتون بازی می کنم.

زهرا قنبری

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۳۸
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • N13 IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۶
    چه خبر از مدیران فدراسیون که هدایا دریافت کرده بودن؟؟؟!!!!!!
  • محمد IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۶
    اصلأ زنان را چه به فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا با حرف های موسیمانه درباره بازیکنان استقلال موافق هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی