نظرسنجی

آیا با حرف های موسیمانه درباره بازیکنان استقلال موافق هستید؟
کار سخت پرسپولیس در اهواز/ عملکرد خوب استقلال خوزستان در بازی‌های خانگی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال خوزستان در بازی های خانگی این فصل نتایج خوبی گرفته است.

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس در شرایطی باید روز چهارشنبه ۹ آبان به مصاف استقلال خوزستان برود که این تیم اهوازی در لیگ جاری نتایج خوبی در اهواز گرفته است.

استقلال خوزستان در لیگ ۲۴ دست به تغییرات زیادی زد و میودراگ بوژوویچ اهل مونته‌نگرو را روی نیمکت خود اضافه کرد. در ادامه راه این تیم چندین و چند بازیکن خارجی خوب گرفت تا بتواند تا این جای کار و از ۹ بازی که انجام داده با کسب ۱۰ امتیاز در رتبه دهم جدول قرار بگیرد. بالاتر از تیم‌هایی چون ذوب آهن، خیبر خرم آباد و حتی استقلال تهران.

از این رو استقلال خوزستان برای بازی روز چهارشنبه مقابل پرسپولیس از تمام پتانسیل خود برای کسب پیروزی بهره خواهد گرفت. همان طور که در بازی‌های خانگی قبلی خود عملکرد موفقی داشته است. شاگردان بوژوویچ تا به این جای کار ۵ بازی خانگی انجام داده‌اند و صاحب ۲ پیروزی، ۲ تساوی و یک شکست شده اند. ۵ بار گلزنی کرده‌اند و ۴ بار دروازه شان باز شده تا در بازی‌های خانگی این فصل خلاف فصل‌های اخیر، صاحب تفاضل گل مثبت باشند.

تمام این مسائل دست به دست هم می‌دهد تا پرسپولیس کار بسیار سختی برای پیروزی در این بازی و حفظ روند بردهای پیاپی خود داشته باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

آیا با حرف های موسیمانه درباره بازیکنان استقلال موافق هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی