استقلال در شکست سه گانه پوکر کرد!/ بختیاری زاده و موسیمانه خاطره ۲ استقلالی را زنده کردند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال برای چهارمین مرتبه طی ۱۶ سال اخیر سه شکست متوالی را تجربه کرد و با اتفاقاتی که طی روزهای گذشته رخ داد، در این عرصه پوکر کرد.

به گزارش خبرورزشی، استقلال روزهای بسیار سخت و البته تلخی را سپری می‌کند. قرار گرفتن در جایگاه نازل دوازدهمی جدول لیگ برتر، پایین آمدن شانس صعودش به مراحل حذفی لیگ نخبگان آسیا و البته سه شکست متوالی موجب شده تا وضعیت این تیم به معنای واقعی کلمه برهم بریزد و هوادارانش فوق العاده ناراحت شوند. این اتفاق برای طرفداران استقلال بسیار سنگین است اما نباید تصور کنیم سهراب بختیاری زاده و پیتسو موسیمانه تنها مربیانی بوده‌اند که چنین کارنامه ای رقم زده‌اند؛ چون قبل از آن هم سابقه وقوع چنین اتفاقی در استقلال را شاهد بوده‌ایم.

روزهای تلخ با فیروز کریمی

اگر قهرمانی در جام حذفی را کنار بگذاریم، استقلال در بهار سال ۱۳۸۷ روزهای بسیار تلخی را سپری کرد. این تیم در مقطعی از آن زمان ابتدا در ورزشگاه آزادی با نتیجه سنگین چهار بر یک مغلوب پگاه گیلان شد و پس از آن در مشهد قافیه را به ابومسلم با نتیجه دو بر صفر باخت. شکست دو بر یک مقابل پیکان در تهران نیز مزید بر علت شد تا در آن مقطع استقلالی‌ها ۳ ناکامی متوالی را تجربه کنند و فیروز کریمی سرمربی آن زمان استقلال به شدت زیر تیغ انتقادات قرار بگیرد. شکست‌هایی که در نهایت باعث برکناری آقا فیروز قبل از پایان هفتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر شد.

استقلال در شکست سه گانه پوکر کرد!/ بختیاری زاده و موسیمانه خاطره ۲ استقلالی را زنده کردند

ماجرای شکست های قلعه نویی

استقلال در دو مقطع نیز با امیر قلعه نویی چنین شرایط تلخی را تجربه کرده است. اگرچه قلعه نویی پرافتخارترین سرمربی استقلال در تاریخ برگزاری رقابت‌های لیگ برتر محسوب می‌شود ولی دو بار هم با این تیم سابقه متحمل شدن ۳ شکست متوالی را دارد. استقلال در روزهای پایانی زمستان سال ۹۲ ابتدا با نتیجه ۴ بر ۲ بازی را به ملوان واگذار کرد و بلافاصله پس از این شکست نیز مغلوب الشباب عربستان و الریان قطر شد تا سه شکست پشت سر هم را متحمل شود.

این اتفاق برای استقلال و امیر در روزهای پایانی تابستان و اوایل مهر ۹۳ نیز تکرار شد تا آبی پوشان ابتدا با دو گل قافیه را به نفت تهران ببازند، پس از آن با یک گل مغلوب فولاد خوزستان شوند و در نهایت نیز با نتیجه دو بر یک مقهور ذوب آهن اصفهان بشوند. در واقع حالا می‌توان گفت سه شکست متوالی استقلال که با سهراب و موسیمانه حاصل شد به نوعی خاطره این اتفاق تلخ که قبلاً در سه مقطع به وقوع پیوسته را برای استقلالی‌ها دوباره زنده کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی