جباری: مشکلات دوره نکونام هنوز به استقلال لطمه می‌زند! / مدیران استقلال سر جای خود نیستند؛ من به موسیمانه امیدوارم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان و سرپرست اسبق استقلال معتقد است مشکلات بدنسازی تیم در دوران جواد نکونام هنوز به آبی پوشان لطمه می‌زند!

به گزارش خبرورزشی، دقایقی پس از اینکه استقلال بازی را به خیبر خرم آباد واگذار کرد، با علی جباری تماس گرفتیم تا نظرات کاپیتان و سرپرست اسبق این تیم را پیرامون ناکامی مجدد آبی پوشان جویا شویم.

علی جباری که در مراسم معارفه سرمربی جدید استقلال به اتفاق پرویز مظلومی، سعید مراغه چیان، جواد قراب، بیژن طاهری و ... میهمان فرشید سمیعی بود، در این گفتگوی کوتاه تلاش کرد پای سمیعی را از دایره مقصران ناکامی استقلال بیرون بکشد اما قطعا خود جباری هم می داند گناه سمیعی در این ناکامی کمتر از جواد نکونام که حالا سیبل شده و احمد شهریاری نیست. به هرحال این شما و این حمایت علی جباری از فرشید سمیعی...

چرا روند شکست‌های استقلال همچنان تداوم پیدا کرد؟

این تیم مشکل بدنسازی دارد و به وضوح پیداست بچه ها از اوایل نیمه دوم کم می‌آورند. به نظرم این مشکلی است که از دوره سرمربیگری جواد نکونام برای استقلال به یادگار مانده است. حالا مشخص شد در اردوی پیش فصل که تابستان امسال برگزار شد، تیم اصلاً خوب بدنسازی نکرد. در واقع اینطور که شنیده ام، استقلال در اردوی ترکیه اصلاً بدنساز نداشت و جواد نکونام و دستیارانش در این عرصه ضعیف عمل کردند به همین خاطر باید با تدابیر تاکتیکی سریع، شرایط بدنی بازیکنان را عوض کرد. البته به خوبی می‌دانم که الان در کوران مسابقات نمی‌توان به بچه‌ها فشار آورد ولی به هر حال باید کاری کرد تا فضا بهتر شود.

جدا از رقابت‌های لیگ برتر، استقلال هفته آینده با الهلال بازی دارد و هواداران این تیم به شدت نگران آن مسابقه بین‌المللی هستند

من به کار این سرمربی جدید اعتقاد دارم. البته طبیعی است که نباید از او انتظار معجزه داشته باشیم ولی معتقدم موسیمانه وضعیت استقلال را تا زمان جدال مقابل الهلال قطعاً بهتر خواهد کرد.

استقلال تحولات فنی را به چشم دید. به نظر شما آیا حالا با توجه به بحران نتیجه‌گیری تیم، نوبت به تغییرات مدیریتی نرسیده است؟

الان استقلال شرایط بسیار حساسی دارد و به نظرم تغییر کادر مدیریتی کمکی به تیم نمی‌کند ولی همه باید حواسشان باشد تا هرکدام از ارکان مدیریتی باشگاه استقلال سر جای خود قرار بگیرند. متاسفانه مدیران استقلال الان سر جای خود نیستند. اگر هیات مدیره دقیقاً در جایگاهی که باید، حضور پیدا کنند شرایط می‌تواند بهتر شود ولی اگر هیات مدیره بخواهد در کار بقیه یا امور فنی دخالت کند، متاسفانه وضع استقلال بهتر نخواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی