گزینه‌های احتمالی جانشینی اریک تن‌هاخ در منچستریونایتد/ خبری از زیدان نیست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آینده اریک تن‌هاخ در منچستریونایتد بسیار متزلزل است و مدیران باشگاه چند گزینه برای جانشینی او در نظر گرفته‌اند.

به گزارش خبرورزشی، منچستریونایتد پس از شروعی نه‌چندان امیدوارکننده در این فصل، به بررسی گزینه‌های جدیدی برای جانشینی اریک تن‌هاخ پرداخته است. تن‌هاخ معتقد است که حمایت مدیران باشگاه را دارد، اما با وضعیت نامطلوبی که تیمش در لیگ برتر و لیگ اروپا دارد، آینده‌اش مشخص و تضمین شده نیست و عملکردهایش به زیر ذره‌بین رفته است.

یونایتد اخیراً چهار بازی بدون شکست داشته، اما شرکت اینئوس به مدیریت سرجیم رتکلیف همچنان به دنبال گزینه‌های جدیدی است. ژاوی، سرمربی سابق بارسلونا، روبن آموریم از اسپورتینگ لیسبون، ادین ترزیچ از دورتموند و توماس فرانک از برنتفورد، از نام‌هایی هستند که توجه مدیران باشگاه را جلب کرده‌اند.

صحبت‌هایی در مورد علاقه مدیران یونایتد به زیدان نیز گزارش شد اما به نظر می‌رسد زیزو فعلا به پیشنهادی جواب مثبت نمی‌دهد تا جا برای مربیگری‌اش در تیم ملی فرانسه باز شود.

تن‌هاخ همچنان تأکید دارد که حمایت کامل مدیران را پشت سر خود حس می‌کند. او معتقد است که مشکلات مصدومیت‌ها تأثیرات قابل‌توجهی بر عملکرد تیم داشته‌اند. به دلیل مصدومیت‌های متعدد تنها یک پیروزی در چهار بازی اخیر برای یونایتد به ثبت رسیده و حالا آنها باید در شرایطی دشوار به مصاف وستهام بروند.

آنتونی با مصدومیت مچ پا به فهرست غایبین اضافه شده است. کاپیتان برونو فرناندش پس از محرومیت به ترکیب بازگشته و در صورت قبولی در تست آمادگی، جانی ایوانز هم در بازی پیش‌رو حاضر خواهد بود. تن‌هاخ در این رابطه گفت: «مصدومیت‌ها ما را از رسیدن به سطح واقعی‌مان باز داشته است. ما نیاز به بازیکنانی داریم که به‌طور مداوم در دسترس باشند. وقتی همه اعضای تیم کنار هم باشند، می‌توانیم تیمی قوی و موفق ارائه دهیم؛ همان چیزی که در چند ماه گذشته نشان داده‌ایم.»

بیشتر بخوانید: فاش شد؛ ضدحال زیدان به عربستانی‌ها! / یا فرانسه یا هیچ‌جا!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی