نظرسنجی

نتیجه دو بازی پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین و استقلال برابر خیبر خرم آباد را پیش بینی کنید...
خبرورزشی‌گردی| علی دایی: مدیران استقلال از فتوشاپ استفاده می‌کنند/ به من گفتند با داوران لابی کن!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چند روز پس از شکست پرسپولیس مقابل استقلال در دربی پاییز سال ۸۹، علی دایی سرمربی وقت پرسپولیس استقلالی‌ها را به مظلوم‌نمایی متهم کرد!

پرسپولیس در دهه سوم مهر سال ۸۹ طی یک دربی جنجالی با نتیجه یک بر صفر مغلوب استقلال شد. همان دیداری که کمک‌داور گل محمد نوری را آفساید اعلام کرد و بعدا مشخص شد در موقعیتی درست به ثمر رسیده بود.

آن مسابقه تا مدت‌ها سوژه سانه‌های ایران بود و علی دایی قاطعانه تاکید داشت تیم خود را بازنده تلقی نمی‌کند. دایی طی مصاحبه‌ای که پنجم آبان سال ۱۳۸۹ در خبرورزشی نیز منتشر شد، با اشاره مجدد به داوری بازی پرسپولیس مقابل استقلال گفت: داوری بازی‌های استقلال مقابل پرسپولیس و تراکتور به نفع استقلالی‌ها بود و به لطف همین اشتباهات از شکست فرار کردند. جالب این‌که آن‌ها در سال‌های قبل خود را به مظلومیت می‌زدند و عین آب خوردن، حق را می‌خوردند!

سرمربی وقت پرسپولیس در واکنش به مصاحبه علی فتح‌الله‌زاده که گفته بود سایپا نیز با هدایت علی دایی به لطف خطای کمک داور و پرچم اشتباه قهرمان شده بود (منظور فتح‌الله‌زاده قهرمانی سایپا در لیگ ششم بود) ادامه داد: آقای فتح‌الله‌زاده راجع به تیم خود صحبت کند. در آن فصل سایپا به حق قهرمان شد و هیچ ناداوری هم در کار نبود. من وقتی می‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم، ابتدا با کارشناسان چک می‌کنم اما دوستان خیلی راحت در مورد آفساید، فیلم بازی و... حرف می‌زنند. جدیدا هم که فتوشاپ جزو قوانین فوتبال شده به طوری که استقلالی‌ها از آن استفاده می‌کنند تا حرف خود را به کرسی بنشانند. تازه وقتی معلوم می‌شود این عکس تقلبی بوده، می‌گویند از سایت‌ها برداشته‌ایم!

علی دایی در بخش دیگری از حرف‌های خود ادعای خاصی را مطرح کرد و گفت: از زمانی که من سرمربی شدم خیلی‌ها گفتند با داوری لابی کنیم ولی زیر بار این حرف نرفتم چون معتقدم وقتی در فوتبال سالم باشی، در زندگی هم می‌توانی سلامت زندگی کنی.

خبرورزشی‌گردی| علی دایی: مدیران استقلال از فتوشاپ استفاده می‌کنند/ به من گفتند با داوران لابی کن!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دو بازی پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین و استقلال برابر خیبر خرم آباد را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی