نظرسنجی

عامل اصلی ناکامی تیم های ایرانی در لیگ نخبگان آسیا چیست؟
بیرانوند به جرمش اعتراف کرد/ در بحث حقوقی جرمی به عنوان شیرینی دادن نداریم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد محمدزاده رئیس اسبق کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: درباره ادعای علیرضا بیرانوند، باید بگویم او هیچ ادعایی مطرح نکرده بلکه اقرار و اعتراف به جرم کرده است.

به گزارش خبرورزشی به نقل از فارس، محمد محمدزاده در مورد رای ارکان قضایی فدراسیون فوتبال در خصوص پرونده شیرینی ۵ میلیارد تومانی اظهار داشت: رسیدگی به این پرونده در صلاحیت کمیته اخلاق یا انضباطی فدراسیون فوتبال نیست! دادستانی و قوه قضائیه باید به این پرونده رسیدگی کنند زیرا برخلاف آنچه که برخی رسانه های ما می نویسند و می گویند که ادعای علیرضا بیرانوند، باید بگویم او هیچ ادعایی مطرح نکرده بلکه اقرار و اعتراف به جرم کرده است! او اقرار کرده که جرمی مرتکب شده است و زمانی که جرمی در سطح وسیعی باشد دادستانی می تواند در این خصوص ورود کند.

وی در مورد اینکه رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مدعی شده که بیرانوند نگفته رشوه داده بلکه گفته شیرینی داده است، گفت: مگر چنین چیزی می شود!؟ بعید است اطلاعات یک حقوقدان یا فرد اگاه به مسایل حقوقی این قدر دقیق نباشد. ما در بحث حقوقی جرمی به عنوان شیرینی دادن نداریم! شیرینی دادن واژه و عبارتی است که مردم غیرحقوقی به کار می برند و مثلا می گویند شیرینی اش را بده تا کار انجام شود! که منظور همان رشوه است. در این مساله نیز بیرانوند شیرینی پرداخت کرده تا آن متمم فسخ قراردادش یا هر مساله ای که خودش می گوید را از باشگاه بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۳
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • اﻳﺮاﻥ IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
    ﺧﻮﺩﺗﻲ اﻻﻥ ﻛﻪ ﺩﻳﺪﻱ ﭼﻪ ﺣﺮﻓﻲ ﺯﺩﻱ ﭼﻪ اﺷﺘﺒﺎﻩ ﺑﺰﺭﮔﻲ اﻧﺠﺎﻡ ﺩاﺩﻱ ﺑﺎ اﻳﻦ ﺣﺮﻓﻬﺎ ﻣﻴﺨﻮاﻫﻲ ﺧﻮﺩﺗﻮ ﺗﺒﺮﻋﻪ ﻛﻨﻲ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

عامل اصلی ناکامی تیم های ایرانی در لیگ نخبگان آسیا چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی