نظرسنجی

عامل اصلی ناکامی تیم های ایرانی در لیگ نخبگان آسیا چیست؟
چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
۰ |
۰
یاشوا کیمیش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یاشوا کیمیش بی‌صبرانه در انتظار بازی حساس امشب با بارسلونا است و از این تیم و اسطوره‌هایش تمجید کرد.

به گزارش خبرورزشی، بارسلونا در آستانه تابستان آینده به بازار بازیکنان آزاد توجه خواهد کرد و یکی از بازیکنانی که ممکن است به دنبال جذب او باشد، یاشوا کیمیش است. قرارداد هافبک آلمانی با بایرن مونیخ در پایان فصل به پایان می‌رسد و این بازیکن در طول ۱۲ ماه گذشته به‌طور جدی با انتقال به کاتالونیا مرتبط شده است.

کیمیش روز چهارشنبه در برابر بارسلونا به میدان خواهد رفت و اذعان کرد که منتظر این دیدار است. به گزارش رلوو، او همچنین درباره علاقه‌اش به این باشگاه صحبت کرد و گفت: «بارسلونا تأثیر زیادی بر من داشت، و همچنین تیم ملی اسپانیا. آن‌ها سه عنوان قهرمانی متوالی کسب کردند. به‌ویژه به یاد می‌آورم که ژاوی هرناندس اسطوره‌ام بود و عاشق تماشای بازی‌هایش بودم. وقتی پپ گواردیولا سرمربی شد و سبک تیکی‌تاکا را ارائه داد، واقعا انقلاب کرد. آن‌ها بر حریفان تسلط داشتند و او تا به امروز هم الگوی خوبی برای همه است.»

کیمیش درباره بازی با بارسلونا گفت: «رویارویی با بارسلونا بسیار خاص است. چندین بار درباره من صحبت کردند، اما عظمت باشگاه، تیم خوب و سنت موفقش است که برای ما و هواداران اهمیت دارد.»

وقتی از کیمیش درباره شایعات مربوط به انتقالش به بارسلونا سوال شد، احتمال این انتقال در تابستان آینده را انکار نکرد. او گفت: «در فوتبال هرگز نمی‌توان چیزی را به طور کامل کنار گذاشت. واقعیت این است که الان به آن فکر نمی‌کنم، اما نمی‌توان آن را رد کرد.»

بیشتر بخوانید: انتخاب غیرمنتظره شیاطین سرخ/ ژاوی به منچستریونایتد می‌آید؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

عامل اصلی ناکامی تیم های ایرانی در لیگ نخبگان آسیا چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی