نظرسنجی

عامل اصلی ناکامی تیم های ایرانی در لیگ نخبگان آسیا چیست؟
وینیسیوس: همیشه در رئال مادرید می‌مانم/ لیگ قهرمانان مال ماست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وینیسیوس نقش پررنگی در کامبک رئال مادرید مقابل دورتموند داشت و بعد از بازی در مورد توپ طلا گرفتن و حس بی‌نظیری که دارد، صحبت کرد.

به گزارش خبرورزشی، وینیسیوس با هت‌تریک خود ستاره پیروزی ۵-۲ رئال مادرید مقابل بروسیا دورتموند بود. او در نیمه دوم هدایت کامبک تیم کارلو آنچلوتی را بر عهده گرفت و با سه گل سانتیاگو برنابئو را به وجد آورد.

وینی پس از بازی در مصاحبه با رسانه‌ها گفت: «به خودمان ایمان داشتیم و می‌دانستیم که با حمایت هواداران در خانه‌مان هر چیزی ممکن است. بین دو نیمه در رختکن بسیار آرام بودیم و به صحبت‌های مربی گوش دادیم. فقط یک حرف زدیم: اگر گل اول را بزنیم بازی را برمی‌گردانیم. از هواداران ممنونیم، اما باید پیشرفت کنیم و از ابتدا این‌طور بازی کنیم، وگرنه مربی این وضعیت را نمی‌پذیرد!»

او اضافه کرد: «مربی همیشه راهی پیدا می‌کند تا بازی را برایمان ساده‌تر کند. در نیمه دوم هم سیستم و هم ترکیب را تغییر دادیم. این لیگ مال ماست و می‌خواهیم دوباره قهرمان شویم. آنچلوتی همیشه به من می‌گوید که می‌توانم بهتر شوم. من ۲۴ سال دارم و قصد دارم همیشه اینجا بمانم و به تیمی که همه چیز به من داده، همه چیزم را بدهم.»

ستاره برزیلی همچنین در مورد شعارهای توپ طلا از سوی هواداران عنوان کرد: «بسیار خوشحالم. وقتی هواداران نامم را فریاد می‌زنند، یعنی یکی از رویاهایم محقق شده است. امیدوارم بتوانم همیشه باعث شادی آن‌ها شوم.»

بیشتر بخوانید: آنچلوتی: وینیسیوس جونیور برنده توپ طلا خواهد شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

عامل اصلی ناکامی تیم های ایرانی در لیگ نخبگان آسیا چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی