نظرسنجی

عامل اصلی ناکامی تیم های ایرانی در لیگ نخبگان آسیا چیست؟
باید به دشمنان استقلال تبریک گفت؛ خدا به این تیم رحم کند/ گریه هوادار استقلال اشکم را هم درآورد/ همه جوره دنبال تحقیر استقلال‌ند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیر اسبق باشگاه استقلال گفت: با توجه به وضعیت فعلی باشگاه‌های استقلال و شرایط حاکم بر تیم در بحث نتیجه‌گیری خدا به این هواداران و استقلال رحم کند که آخر فصل نتیجه آبرومندانه‌ای بگیریم.

به گزارش خبرورزشی، حسین فرزامی بازیکن و مدیر اسبق باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره شکست استقلال مقابل النصر عربستان اظهار داشت: باعث تاسف است که ما دیگر به این وضعیت عادت کرده‌ایم. طرفداران استقلال زمانی از مساوی این تیم غصه می‌خوردند و تحملش را نداشتند اما حالا برای مساوی کردن دست به دعا می‌شوند. ببینید باشگاه استقلال به این عظمت و تیم به آن بزرگی را به چه روزی انداختند که ما از خدا می‌خواهیم تیم‌مان بتواند مساوی کند.

وی افزود: این اولین بار نیست که استقلال روبروی تیم‌هایی بازی می‌کند که ستاره‌های سرشناس دارند اما واقعا در این یکی دو روز قبل از بازی هر کسی را می‌دیدم از ترس رونالدو به خود می‌لرزید که مبادا استقلال چندین گل بخورد و آبروریزی شود. آیا واقعاً استقلال مستحق چنین شرایطی است؟ به آن‌هایی که دنبال زمین زدن استقلال هستند باید تبریک گفت که تا حد زیادی موفق شده‌اند.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: هر بلایی خواستند ظرف این چند سال سر استقلال درآوردند. این تیم بعد از مدت‌ها یک قهرمانی به دست آورد اما از ۲ روز بعد از قهرمانی کام هواداران را تلخ و خون به جگر همه قدیمی‌های این تیم کردند. استقلال از هر طرفی می‌خواهد روی پایش بایستد برایش پشت پا می‌اندازند تا زمین بخورد. یک بار مدیر عوض می‌کنند، یک بار از سازمان خصوصی‌سازی به استقلال حمله می‌شود، برایش بازیکن نمی آورند، سقف هزینه تعیین می‌شود بعد خودشان پول‌پاشی می کنند، بار دیگر داوران در امر داوری مانع از موفقیت تیم ما می‌شوند و خلاصه هر کسی به هر طریقی نمی‌خواهد استقلال موفق شود.

باید به دشمنان استقلال تبریک گفت؛ خدا به این تیم رحم کند/ گریه هوادار استقلال اشکم را هم درآورد/ همه جوره دنبال تحقیر استقلال‌ند

فرزامی خاطرنشان کرد: حالا هم رفته‌اند از آفریقا برای باشگاه ما مربی آورده‌اند. مربیان پرسپولیس و بقیه تیم‌های بالای جدولی اروپایی هستند مربی استقلال آفریقایی! همه جوره به دنبال تحقیر تیم استقلال هستند و پشت سر به ما می‌خندند. جدیداً پرسپولیسی ها را هم به هیأت مدیره ما آورده اند. افسوس! در شرایط فعلی تنها کاری که می‌توان کرد این است که بازیکنان تیم غیرت نشان بدهند و لااقل نگذارند شرایط از این بدتر بشود چون من از حالا نگرانم که مبادا آخر فصل حتی سهمیه آسیایی هم نگیریم.

وی در پایان اضافه کرد: بیشتر از هر چیز دلم برای هواداران می‌سوزد که اینگونه روی سکو می‌نشینند و اشک می‌ریزند. وقتی اشک‌های کودک استقلالی را روی سکوهای شهر قدس دیدم من هم گریه کردم. چطور می‌توان اینقدر سنگ‌دل بود. به عنوان یک بزرگتر از هواداران می‌خواهم که هر طور شده این روزها را تحمل کنند و صبور باشند تا شاید در آینده نزدیک اتفاقات بهتر رخ بدهد. کاری غیر از این از دست من بر نمی‌آید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

عامل اصلی ناکامی تیم های ایرانی در لیگ نخبگان آسیا چیست؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی