نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...
پل پوگبا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پل پوگبا که دوران محرومیتش از فوتبال را سپری می‌کند، به همراه همسرش زولای در مراسم افتتاحیه فیلم «۴ صفر» حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرورزشی، پل پوگبا در حال حاضر به دلیل دوپینگ از تمامی فعالیت‌های فوتبالی محروم است. این محرومیت ابتدا برای مدت چهار سال تعیین شد و نگرانی‌های زیادی درباره آینده حرفه‌ای این بازیکن ۳۱ ساله ایجاد کرد. اما پس از تجدیدنظر در دیوان داوری ورزش (CAS)، محرومیتش به ۱۸ ماه کاهش یافت و بنابراین از مارس ۲۰۲۵ می‌تواند به میادین فوتبال بازگردد. طبق گزارش بی‌بی‌سی، او احتمالاً از ژانویه مجاز به آغاز تمرینات خواهد بود.

پوگبا در این فاصله روی فعالیت‌های دیگری متمرکز شده است. در ماه مِی گزارش‌هایی منتشر شد که نشان می‌داد او وارد دنیای بازیگری شده است. این ستاره پرحاشیه در حومه پاریس در حال فیلمبرداری مشاهده شد و یکی از اعضای تیم تولید اعلام کرد: «او با طبیعی بودن و سادگی‌اش همه را شگفت‌زده کرد و به وضوح از این تجربه لذت می‌برد.»

اکنون حضور رسمی پوگبا بر پرده سینما تأیید شده و او به همراه همسرش زولای بر فرش قرمز سینمای پاتِه پالاس پاریس حاضر شد. پوگبا در اینستاگرام نوشت: «خیلی خوشحالم که در فیلم ۴ صفر حضور دارم.»

این ستاره سابق منچستریونایتد همچنان تا تابستان ۲۰۲۶ با باشگاه یوونتوس قرارداد دارد اما خبر رسیده باشگاه تورینی حاضر به ادامه همکاری با او نیست و در برنامه‌های‌شان جایی ندارد، به همین دلیل هم احتمالاً پس از پایان محرومیتش راهی تیم دیگری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: پوگبا: از منچسترسیتی پیشنهاد داشتم/ زلاتان با من تماس می‌گیرد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی