نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...
انتقادی که به درویش وارد است؛ پرسپولیس چوب نقل و انتقالات را می‌خورد/ این تیم برای موفقیت در آسیا بسته نشده است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

واقعیت این است که تیم پرسپولیس برای موفقیت در لیگ نخبگان بسته نشده است.

به گزارش خبرورزشی، اتفاقات دیدار مقابل الاهلی بار دیگر برای پرسپولیس تکرار شد و در شبی که پرسپولیس نمایش خوبی داشت و موقعیت‌های فراوانی را از دست داد، نتوانست با امتیاز از بازی مقابل السد خارج شود و دومین شکست سرخ پوشان در لیگ نخبگان آسیا رقم خورد. پرسپولیس چند غایب بزرگ در این بازی داشت و تا حدودی دست گاریدو بسته بود.

با این حال مشکل بزرگ پرسپولیس در بازی‌های سطح بالا نداشتن ستاره‌هایی است که گره بازی را باز کنند و به اصطلاح فوتبالی‌ها بازی در بیار باشند. از ابتدای فصل نقل و انتقالات، هواداران پرسپولیس و کارشناسان فوتبال معتقد بودند این تیم نیاز به یک وینگر راست در حد اورونوف دارد.

یک مهاجم چارچوب شناس و گلزن مثل لوکادیا می‌خواهد و به یک‌هافبک وسط بازیساز هم نیاز دارد. پرسپولیس در خطوط مختلف بازیکنان زیادی دارد ولی بازیکنی که در دیدارهای سخت و بزرگ بتواند گره از کار این تیم باز کند، ندارد. گاریدو در بازی مقابل السد مجبور شد از علیپور به عنوان وینگر راست استفاده کند و به ژوائو در نوک خط حمله بازی دهد که این بازیکن اصلا عملکرد خوبی نداشت و توپ‌های زیادی را خراب کرد.

واقعیتی که پرسپولیسی‌ها باید بپذیرند این است که این تیم هرچقدر در لیگ داخلی خوب است و می‌تواند مدعی اصلی قهرمانی باشد، در لیگ نخبگان آسیا نمی‌تواند کار خاصی انجام دهد و حتی در صورت صعود به مرحله بعد هم مقابل غول‌های آسیایی که تا دندان مسلح هستند و از بهترین تیم‌های اروپایی بازیکن می‌خرند، قطعا به مشکل خواهد خورد. پرسپولیس برای موفقیت در آسیا بسته نشده و این موضوع همیشه باعث انتقاد هواداران از درویش بوده است. انتقادی که به نظر می‌رسد بیجا نبوده و تیم مدیریتی پرسپولیس برای موفقیت در لیگ نخبگان آسیا یارگیری نکردند. خیلی‌ها می‌گویند رقابت با تیم‌های عربستانی مثل النصر، الاهلی و الهلال نشدنی است ولی واقعیت این است که این تیم‌ها شکست می‌خورند.

همانطور که پرسپولیس فصل قبل و در همین فصل در خاک عربستان تا آستانه شکست دادن النصر و الاهلی با همه ستاره‌هایشان رفت و اگر یک مهاجم ششدانگ در ترکیب پرسپولیس بود، هر دو دیدار به نفع قرمزها به پایان می‌رسید. هر چند هنوز ۵ بازی برای این تیم مانده و سرخ پوشان می‌توانند امیدوار باشند که با کسب امتیازات لازم راهی مرحله بعد شوند.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۱
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Hamed IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۱
    از یه طرف میگید پرسپولیس تیم برتره، از یه طرف میگید خوب بسته نشده؟ یکی نیست بگه گاریدو نمیتونه بازی بگیره
  • اهواز IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۱
    تو لیگ به خاطر داوران مدعی است اما آسیا دیگه داورها نمیتونن کمکی به پیروزی کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال ایران و النصر عربستان را پیش بینی کنید...

پربازدید امروز

آخرین خبرها

بازرگانی